Perfect behandeld

Fijne k7ndige tandarts

Prettig

Word altijd goed en vriendeljk geholpen

prima tandarts

fijne behandeling, moest alleen iets langer wachten

Netjes

Kunnen nog geen mening geven, de behandeling moet later in deze maand plaatsvinden.

Vertrouwd

Zeer goed , naila doet er alles aan om je mond gezond te houden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat eigen tandarts vol zat, Maar keurig geholpen voor een tijdelijke oplossing

Altijd goed geholpen

Ik ben er heen gegaan met angst.

Good atention

I felt really good withrhe work done eand the checked up. Also the higynist help me about my gums with carefull and clean a really bad gengivitis. I am really glad tohave found great dentist and also women in charge of this praxis. Allthe best, Carolina

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, vertelde wat ze ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon in dit geval heel snel terecht voor een afgebroken kies. Waarschijnlijk mazzel door een uitvaller

Goede ervaring deskundig

Goede service en een snelle goede behandeling

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was heel fijn!! Ik ben nogal angstig en dat bleek helemaal niet nodig.

Ze tandarts en assistente waren rustig. Gaven goede uitleg en hebben mij goed geadviseerd over een verdoving.

Snel geholpen

We waren snel weer buiten. Snel geholpen.

Prima geholpen

Enige kritiek was dat het 20 min. Uitloop tijd was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede controle van het gebit

De mondhygiëniste heeft met zorg en ruim de tijd gebitreiniging gedaan!

Prima geholpen

Vriendelijk geholpen. Geen lange wachttijd in de wachtkamer.

persoonlijke aandacht

daar ik toch redelijke angst heb ben ik op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een complete professionele tandartsen zorg

ik ben welkom geheten door een dame zonder mondkapje. Binnen was er een dame met mondkapje. het was raden, wie de echte tandarts was, maar de samenwerking was aanwezig.

Vakkundig personeel

De ontvangst is vriendelijk van zowel baliepersoneel als tandarts. Tandarts is vakkundig en is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige en aardige tandartsen en assistenten

Geduldig. Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen, tandarts en mondhygiënist.

De mondhygiëniste had aan de binnenkant tanden naar mijn gevoel te weinig weggehaald. Maar misschien ligt dat aan mijzelf.

Fijne ervaring

Zoals altijd een fijne ervaring vriendelijk personeel en àlles rustig tijdens behandeling

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.