Proffesioneel en duidelijk

Mijn bezoek ervaar ik als proffesioneel en duidelijk. Ik weet waar ik aan toe ben en de behandelende tandarts is zeer bekwaam.

menselijke ontvangst en behandeling

Per telefoon al rustig kunnen vertellen wat er schortte , de computer gegevens werden direct ook bekeken, wat het soepeler maakte bij de behandeling. tijdige afspraak en ook vervolg afspraak bij de tand technieker goed geregeld.

Ben heel goed geholpen.

heel goed.

Prima geholpen

Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vlot en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg van zowel de mondhygiëniste als de tandarts Naila

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd netjes en goed geholpen

Gewoon goed

Snel en goed geholpen door goed vriendelijk personeel

top kwaliteit

prima geholpen

Niet goed behandeld

Ik had niet goed behandeld ik had echt pijn voor mij verstand kist en ik had allen waters polen gekregen, en ik had morgen weer echt veel pijn ik heb gebeld naar tandarts ik wel iets sterker dat pijn gaat weg ze heeft niks gegeven en daar door ik moest met spoed naar ziekenhuis gaan en ik heb bijna 300€ weg gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Onze halfjaarlijkse controle werd uitgevoerd, na de gebitsreiniging werden foto’s gemaakt en helaas werden er twee gaatjes gevonden. Deze werden tijdens deze sessie gevuld. Hierdoor was een vervolgafspraak niet nodig.

Slechte ervaring met mondhygiënist op 9-7

Helaas niet een middelmatige score. Onze Tandarts was prima maar mondhygiënist heeft mijn dochter bang gemaakt door te zeggen als zij niet tussen haar tanden ragert dat dan haar tanden eruit vallen. Zij was al bang van de Tandarts en de Tandarts heeft haar hierna goed opgevangen maar zij zal niet meer naar de mondhygiënist gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zij is vriendelijk, betrokken en werkt zeer nauwkeurig.

Ik ben zeer tevreden over de betrokkenheid en deskundigheid van zowel tandarts (Naila) als mondhygieniste (Ashna).

Vertrouwd

Eerlijk advies, na het nemen van een foto is een wortelkanaalbehandeling geadviseerd omdat het daar ontstoken is.

Goed en snel geholpen

Goed geholpen en snel

al jaren prima

vertrouwd. kwaliteit, zowel tandarts Naila als mondhygieniste Ashna

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd, vriendelijk en vakkundig!

Je wordt gehoord

Ik vind de ervaring met zowel de tandarts als de assistentes zeer prettig. Iedereen is even vriendelijk en denkt echt mee. Ik voel mij daar op mijn gemak en dat heb ik niet snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een praktijk met oog voor de mens

De manier waarop je wordt aangesproken is heel persoonlijk. Niet alleen de behandeling van het gebit wordt kundig besproken maar ook je totale welbevinden. Indien er tijd is wordt de behandeling meteen uitgevoerd. Dit voorkomt dan een nieuwe afspraak. Ook de zorgvuldigheid waarmee de behandeling wordt gedaan is perfect.

Lieve tandarts

Naila Hafeez is de liefste tandarts die ik ooit heb gehad. Ik ben heel erg bang, maar zij helpt me in alle rust overal doorheen. Daarnaast is ze heel kundig en heeft ze mijn gebit erg verbeterd, ook cosmetisch.

Altijd een vriendelijke en professionele behandeling

Altijd een vriendelijke en professionele behandeling

Goede behandeling.

Ben over de laatste behandeling zeer tevreden.

prettig

tot nu toe altijd goed

Goede behandeling

Goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, vertrouwd, aardig., ben snel geholpen.

Zeer aardig en vakkundige tandarts en assistente. ik ben al jaren een patiënt in deze praktijk en nooit problemen gehad.

Kopenhagenlaan 7

3137 NP Vlaardingen

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.