Ben altijd weer blij dat ze voor me klaar staan top team Van receptie medewerker en tand preventie team tandartsen Allemaal kanjers

Half jaarlijkse afspraak

Zie er nooit tegenop om naar de tandarts en mondhygiënist te gaan, heb geen angst om er heen te gaan

Op tijd vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een effectieve behandeling gehad van de mondhygiëniste

Een uitgebreide tandsteen behandeling gehad met verdoving. De hygiëniste nam de tijd om de behandeling goed uit te leggen. Wat kon ik verwachten. Daarna ging ze aan het werk. Zeer nauwgezet was ze bezig en ook tijdens de behandeling gaf ze uitleg. Na de behandeling gaf ze een duidelijke uitleg hoe ik thuis verder aandacht aan het gebit moest geven. Mondwater, gebruik van de juiste raggers enzo. Na drie kwartier ging ik weer voldaan naar huis.

Erg prettig

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen e. Te woord gestaan

Beetje chaotisch

Mijn afspraak stond niet in Vlaardingen maar in Voorburg,al mijn gegevens ook. Hoe is dat nou mogelijk? Gelukkig heeft de tandarts mij toch geholpen met de controle en de receptioniste heeft mijn gegevens opgezocht. Dit vond heel vreemd en neemt mijn vertrouwen in deze tandartspraktijk wel een heel stuk weg.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en rustige medewerkers.

Perfect behandeld

Fijne k7ndige tandarts

Prettig

Word altijd goed en vriendeljk geholpen

prima tandarts

fijne behandeling, moest alleen iets langer wachten

Netjes

Kunnen nog geen mening geven, de behandeling moet later in deze maand plaatsvinden.

Vertrouwd

Zeer goed , naila doet er alles aan om je mond gezond te houden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat eigen tandarts vol zat, Maar keurig geholpen voor een tijdelijke oplossing

Altijd goed geholpen

Ik ben er heen gegaan met angst.

Good atention

I felt really good withrhe work done eand the checked up. Also the higynist help me about my gums with carefull and clean a really bad gengivitis. I am really glad tohave found great dentist and also women in charge of this praxis. Allthe best, Carolina

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Prima geholpen

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, vertelde wat ze ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon in dit geval heel snel terecht voor een afgebroken kies. Waarschijnlijk mazzel door een uitvaller

Goede ervaring deskundig

Goede service en een snelle goede behandeling

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was heel fijn!! Ik ben nogal angstig en dat bleek helemaal niet nodig.

Ze tandarts en assistente waren rustig. Gaven goede uitleg en hebben mij goed geadviseerd over een verdoving.

Snel geholpen

We waren snel weer buiten. Snel geholpen.

Prima geholpen

Enige kritiek was dat het 20 min. Uitloop tijd was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede controle van het gebit

De mondhygiëniste heeft met zorg en ruim de tijd gebitreiniging gedaan!

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.