Goed prima

Was zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is fijn dat de afspraken direct worden gemaild Het is ook fijn om vlak voor je afspraak een herinnering krijgt. Kundige zorg en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles is perfect geregeld.

...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk geholpen, fijne praktijk.

Heel vriendelijk geholpen, fijne praktijk.

Heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met zorg mijn gebit verzorgd.

Ook het maken van een afspraak was goed.

Heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is nog te vroeg om een goede beoordeling te geven, maar ze komt goed over en is ook aardig.

Heel goed.

Neemt de tijd. Deskundig.

Vertrouwde tandarts

Voel mij altijd prima op m'n gemak

snel en kundig advies gekregen

snel en kundig advies gekregen

Heel fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor de eerste keer bij Tandzorg geweest. Zeer vriendelijke ontvangst en ook de tandarts zelf en haar assistente waren erg vriendelijk! Inhoudelijk kan ik er nog niets van zeggen, omdat er alleen een controle is uitgevoerd.

HEEL GOED GEHOLPEN

ik ben heel tevreden net als mijn man wij zijn al tijden bij Laia . ze legt alles goed uit en vertelt ons ook de kosten wat we kwijt zijn!

Deskundige hulp

Zoals altijd vriendelijk mensen en deskundige hulp.

Een correcte behandeling

Tandarts luisterde goed naar mijn verhaal en gaf duidelijk antwoord op mijn vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, professioneel en vriendelijk en snel

Netjes Professioneel Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klantvriendelijk. Rustige behandeling en tijd voor een gesprek

Zie hieronder

Na mijn jaarlijkse controle een gaatje gevonden en na een rondje om 10 min. Kon ik alweer terecht om het te repareren. Top hoor!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De eerste keer en is goed bevallen

Een accurate, vriendelijke tandarts, waar ik mij bij op mijn gemak voelde

Goed en plezierig

Vakkundige tandarts, die op een vriendelijke wijze zijn werk doet.

HEEL ERG tevrede

ik ben altijd heel blij met Laila ze is heel kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastisch in alle opzichten!

Mijn angst voor de tandarts is groot, vanwege slechte ervaringen in het verleden , Kaylee stelde mij op mijn gemak en was uiterst voorzichtig met de behandeling, zodat mijn angst gereduceerd werd tot zeg maar 50%, . Nogmaals, een positieve ervaring bij Tandzorg Heiloo. Vr groet Ina Nieuwenhuis.

Aandacht

Ruim tijd genomen voor kennismaking

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling was professioneel en vriendelijk

De mondhygieniste is heel aardig, en doet haar werk serieus. Ik vroeg hoe het gaat met haar kinderen. Zij heeft een tweeling gekregen. Contact is gewoon leuk.

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.