Leuke en professionele zorg

Er wordt altijd goed geluisterd en krijg uitleg indien nodig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en correcte bediening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedereen is vriendelijk en de tandarts zorg was goed

Vriendelijk personeel

Tandsteen verwijdering is met zorg verricht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg ivm de gepleegde behandeling.

Goede tandverzorging

Goede tandverzorging

Snel en netjes behandeld

Gebitsreiniging en controle klein gaatje alleen jammer dat je zolang moet wachten om t gaatje te vullen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een miscommunicatie over de datum van de afspraak alsnog de dag zelf behandeld kunnen worden

Goed advies gekregen

We zijn zeer tevreden voor de goede service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over de behandeling en het resultaat!

Ik heb een nieuwe vulling laten plaatsen omdat de oude lelijk was geworden, (bij voortand) . Het resultaat is echt verfraaid.

Vriendelijk en goed behandeld

Verdoving, tandvlees wegnemen en vulling.

Professionele praktijk met vriendelijke mensen

Professionele praktijk met vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel kundig, vriendelijk, nemen voldoende tijd, luisterend oor. Aanrader

!

Ik ben goed geholpen

Er was een goede uitleg bij

gewoon goed.

Vriendelijk en correct.

Zeer goed.

Zeer vriendelijk en leggen alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Meedenkend voor meest passende oplossing

Aanbeveling orthodontist bekeken en goed alternatief geboden

Vriendelijk en kundig

Aangenaam geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuwe tandarts erbij en vlot en goed geholpen

Dankzij een nieuwe tandarts erbij , nu vlot geholpen

is ok

Had wel gedacht dat tandsteen tijdens de controle zou worden verwijdert echter dit was niet zo en moet daar een nieuwe afspraak voor maken, jammer van mijn tijd en die van jullie. Afspraken maken daar gaat jammer genoeg ook een lange tijd overeen, druk, druk en druk....wordt er gezegd, denk dat dat de uitdaging is voor alle bedrijven en dat is genoeg en kundig personeel. Hoop dat dit in de toekomst beter zal gaan, na het zien van zoveel onbekende gezichten, normaal was mijn vaste tandarts Erminio, echter een wachttijd van ik weet niet hoeveel maand om daarmee een afspraak te kunnen maken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Uitstekende behandeling

Zowel tandarts als mondhygiënist hebben mij uitstekend behandeld.

heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijk, neemt de tijd voor je als patiënt. Ik vind t erg knap hoe hij afstemde op m’n zoontje van 6 en hoe hij het gesprek met mijn zoontje voerde over dat hij zijn knuffel niet meer in zijn mond mag doen.

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!