Heel goed geholpen

De tandarts en de assistente waren sympathiek en hebben telkens duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen. Ze hebben hun werk dan ook heel goed gedaan. Het is een goede tandartsenpraktijk maar de wachttijden voor een afspraak (vervolg) duurt veel te lang. Er zijn ook andere medewerksters aan de balie en dat is ook fijn. Die staan je telefonisch en persoonlijk op een rustige manier te woord. Dat is in het verleden wel eens anders geweest.

Zeer goed, zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top behandeling betreffend tandzorg !

Zeer deskundig en goede behandeling

Hij is al 40 jaar mijn tandarts dus dat zegt al heel wat hè! Zeer tevreden dus

Uitstekende behandeling

Uitstekende behandeling en verzorging

Vakkundig,

Vond de mondhygiëniste die mijn gebit reinigde prettig.

deskundige en uitstekende behandeling

Erminio is de beste tandarts die ik ken.

Prima geholpen

Exact op afgesproken tijd geholpen. Met vermelding en nadere uitleg van wat er gedaan werd en wat er geconstateerd werd. Alleen kon ik niet direct opnieuw een afspraak maken aan de balie omdat daar niemand aanwezig was. (was middagpauze denk ik)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede behandeling, echter wachttijd te lang

Afspraken worden steeds gewijzigd

Ik geef 4 steren om dat ze altijd vriendelijk blijven maar ben nu al meer dan een jaar bezig om een vulling te plaatsen die er uit gevallen is nu hiervoor een nieuwe afspraak in gepland in april 2023 zal waarschijnlijk ook wel weer worden verplaatst of afgezegd ben dan al weer 2 jaar verder zal dan waarschijnlijk wel een kunstgebit worden want het ziet er niet meer uit

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door de lange wachttijd om gaatje in mijn tand te repareren heb ik een negatief gevoel.

Prima ervaring, goede tandarts! Maar echt jammer dat mijn vervolgafspraak pas na 4 maanden is. Mijn beoordeling en aanbeveling is puur gebaseerd op de vervolgafspraak die te lang duurt, wat naar mijn mening niet ten goede van mijn gebit/gezondheid komt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Hartstikke goed

Vriendelijk en goed

Heel erg vriendelijk allemaal en goed . Ik kom er al lang . Dus voor mij is t top

Deze keer prima

Ik was een half uurtje te vroeg maar kon vrij snel bij de mondhygiëniste terecht. Die prima en secuur haar werk heeft gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke en snelle afspraak/ behandeling

Altijd vriendelijke assistentes en tandartsen die meedenken . Bij problemen duidelijk in uitleg en keuze mogelijkheden.

Geweldig zoals altijd!

Je wordt super geholpen en krijgt emails over waneer je afspraak is. Vervolgens komt de tandarts even en kan hij op die manier veel meer mensen helpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede vriendelijke en kwalitatief goede behandeling.

Heel goede behandeling door mondhygieniste en correcte afspraken en goede controle tandarts met correcte afspraken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is weer netjes gemaakt

Ook t aandeel van Lotte

Duurt lang

Duurt veel te lang om een afspraak te krijgen: maanden. Behandeling telkens door iemand anders ipv door "eigen" tandarts. 40 minuten moeten wachten in de wachtkamer.

Wederom vooruit.

Ik vindt het belangrijk door mensen met kennis en expertise steeds de goede weg op geholpen te worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nog niet eerder zo "harde" behandeling gehad

Assistente stelde zich niet voor, geen idee wie of wat ze was. Ik had een afspraak bij de mondhygiëniste. Er werd erg hardhandig schoon gemaakt. (Ik heb dit al veel vaker gehad) Tijdens de behandeling wel 3 keer mijn linkerhand op gestoken vanwege dat ze me pijn deed. Er werd veel "minder " gedaan als gewoonlijk. Wederom geen uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De halfjaarlijkse controle was goed.

Netjes geholpen

Goede behandeling

Prima service en kwaliteit van behandeling. Wat ik wel een minpunt vind is, dat tijdens controle wordt vastgesteld, dat een vervolgbehandeling nodig is en de wachttijd ongeveer 4 mnd. bedraagt. Gezien kwetsbaarheid tanden en kans op vervolgschade vind ik dit te lang.

Hele fijne praktijk

Hele fijne praktijk die alle aandacht voor je heb. En een dikke pluim voor Jessica die altijd een oplossing voor je afspraken regelt .

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!