Voorlopig erg tevreden

Voorlopig reguliere controle gehad. Zeer tevreden over intense controle en akkoord met de gedane adviezen en uitgezette akties.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, jammer van de wachttijd.

Zie hier boven.

goed geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ben alleen al 5 weken bezig om een vervolg afspraak te krijgen voor een wortelkanaal behandeling. Heb daar al een paar keer naar gevraagd (mail en via de website).

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, geen wachttijden en leuk, professionele mensen.

Ok.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

netjes behandeld

afspraak liep niet op tijd maar de behandeling was netjes

Vriendelijk

Word altijd goed geholpen

Goed geholpen

Tevreden

Controleren inplantte, wordt zorgvuldig gedaan, + tips voor onderhoud

zeer goed

ervaren en geweldig team

prima ervaring

Vriendelijk en vakbekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraken maken loopt gemakkelijk en uitleg bij behandeling door de tandarts is prima !

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer goed en vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en er wordt tijd voor je genomen.

Dit was mijn eerste ervaring. (intake) De behandeling volgt nog.

Vriendelijk en motiverend

Vriendelijk en effectieve ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geluisterd, klacht prima afgewerkt.

Na indienen klacht, teruggebeld door locatiemanager. Deze heeft klacht goed opgelost.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling door vriendelijke tandarts en assistente

Een half jaar geleden nieuwe facings laten zetten. Ik vind dat deze op korte tijd “grauw” zijn geworden. Tandarts Clair was het met me eens en heeft er een speciale behandeling aan gegeven. Als ik nog niet tevreden ben mag ik alsnog bij haar terugkomen. Erg lief ! Ook heeft ze me geadviseerd om mijn gescheurde kies te laten trekken (wat ik ga doen) en een plaatje nemen. De offerte hiervoor was ook op zeer korte tijd binnen. Heel tevreden over dit bezoek bij tandarts Claire.

vervelend

ik kwam om een afgebroken tand te repareren en kreeg een uitleg over tandsteen en mijn gebitje. Niets gedaan aan mijn klacht maar moest wel 2 nieuwe afspraken maken. Vlug vetdiend zeg ik maar.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Prima behandeling

Ik heb de afspraak prettig ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel kundig afgebroken tand gemaakt.

Geholpen door zeer goede tandarts. Zei weinig en werkte aan een stuk door.

tevreden

vlotte en vriendelijke behandeling

Alles naar wens

Niet lang moeten wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet goed gevuld gaatje, pijnlijk tandvlees......

Eerder controle vanwege pijnlijk tandvlees. Bij controle bleek dit een niet goed gevuld gaatje te zijn, daarom hebben de bacteriën vrij spel. Nog steeds pijnlijk tandvlees dus vervolgafspraak inplannen. Kosten voor tandarts i.v.m. niet goed gevuld gaatje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg en goed geholpen

Had klachten en was ongerust maar goede uitleg en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij met mijn tandarts en blij met hoe mijn gebit eruit ziet

Blij met mijn tandarts en blij met hoe mijn gebit eruit ziet. Alles wordt duidelijkheid uitgelegd voordat ze iets gaan doen. Ze doen er alles aan om de tijd die je er doorbrengt zo comfortabel mogelijk te maken.

Bedrijfsgegevens

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

0114 312 084

[email protected]

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.