Gewoon goed.

Dankbaar voor de goede adviezen.

Ik was tevreden

Ik ben tevreden en goed geholpen.

vriendelijke behandeling

assistente Kelly was heel zorgzaam tijdens laatste behandeling van meer dan 2 uur.

Uitstekend geholpen

Er wordt veel zorg besteed aan de behandeling (orthodontie). Behandelaar is vriendelijk en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle aandacht voor mijn complexe klachten

Heldere uitleg gekregen, antwoord op al mijn vragen, zorgzame behandeling met zitten/liggen terwijl ik ook nog eens gehinderd werd door hernia klachten. Offerte ontvangen voor volgende behandeling.

Vlot en tevreden

Hoefde niet lang wachten

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was zeer tevreden - hopelijk blijft deze jongen met jullie verbonden, hij levert prima werk

Zeer vakkundige professionele behandeling

Behandelingen altijd zeer vakkundig uitgevoerd

Goede behandeling

Er was een lange wachttijd maar werd vriendelijk en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en zeer vakkundig.

Er wordt ruim fe tijd voor je genomen. De hulp is zeer professioneel. De mensen zijn zeer vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling. Ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was helaas een complexe exercitie, maar wel dankbaar dat mijn tandarts en diens assistente het goed en secuur hebben afgerond.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling verliep op tijd, zeer goed, professioneel.

Preventie-assistente Melanie werkte aan mijn mondhygiëne. Zij deed dat begripvol, super professioneel, communicatief vaardig. Een 10 voor Melanie!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en op tijd

professioneel en vriendelijk

De tandarts en assistente hebben op een vriendelijke en professionele wijze me te woord gestaan. De assistente was heel kundig in haar vak en bracht kennis goed over. Gebit uitstekend gereinigd.

Vriendelijk duidelijk behulpzaam

Vriendelijk duidelijk en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden , vriendelijke tandarts en mondhygiënist

Altijd correct geholpen

Goed maar duurt lang

Goed hulp, maar je moet geduld hebben. tevens zit er veel tij tussen de vervolgafspraak (4-5 maanden)

goede zorg

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel geholpen en fijne afwerking

Communicatie is mss wel een probleem. Zeer vriendelijk geholpen

professioneel

Prima, op tijd en meedenkend geholpen

kundig en vriendelijke behandeling

Vriendelijk en kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij binnenkomst geen baliemedewerker om aan te melden (personeel te kort) begrijpelijk. Goed ontvangen door de tandarts assistente, duidelijk in vragen/antwoorden. De nieuwe tandarts heeft zich helaas niet voorgesteld aan mij. Misschien dacht ze dat ze dat al gedaan had! Goed en vriendelijk behandeld voor de rest. :-)

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.