Het was in orde

Het was in orde

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

ik werd goed geholpen

ze stelde mij gerust

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Communicatie mag iets beter betreft staande afspraak

Ok

Geen bijzonderheden

Ontevreden

Mijn dochter heeft reeds verschillende malen gevraagd of ze nog melktanden heeft. Telkens werd er iets anders gezegd. Nu blijkt dat de hoektand nog een melktand is en dat de andere tand scheef groeit in haar tandvlees . Ik wacht reeds 6 dagen op de doorverwijzing om naar de kaakchirurg te gaan zodat we de behandeling kunnen starten .

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zéér goed geholpen !

Ik heb al een tijdje last van draaiduizelingen en heb gevraagd of ze de stoel niet ver naar achteren wilden doen. Ze hadden begrip voor me en als het niet in één keer lukte mocht ik het ook in 2x doen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Als je iets vraag de uitleg is prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De zorg en betrokkenheid van de mondhygiëniste worden als heel positief en klantgericht ervaren.

Vriendelijk,en wordt goed nagekeken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling is rustig verlopen gb

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Goed behandeld

goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig ben er erg blij mee

Heb al jaren een slecht ondergebit Zij heeft er als eerste in jaren wat over gezegd en er wat aan gedaan Ben d.r naam vergeten maar het is een jonge vrouw en zou ze graag als vaste tandarts willen houden Zat er serieus aan te denken om alles te laten trekken Dankjewel meisje ben er erg blij mee je bent een toppertje Gr Donna Lafertin van Klooster

zeer goede vakman

vriendelijk en vakkundig , natuurlijk het hele team

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan mijn acute probleem geholpen

Zeer snel geholpen met mijn acute probleem Stukje van snijtand afgebroken. Probleeloos opgelost.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

tevreden!

i.v.m mijn fibriomalgy werd bij de controle rekening mee gehouden. en er werd geluisterd. tandsteen verwijderen en behandeling,daar is twee afspraken voor gemaakt. ik vind dat n compliment hier op zn plaats is. ...natuurlijk als de twee behandelingen achter de rug is geef ik n nieuw cijfer. maar vergelijkbaar met de school tandarts ....grooote vooruitgang hoor!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer ervaren en gedreven !

Altijd zeer goede behandelingen

lange wachttijd

wachttijd volgende behandeling

Prima geholpen door mondhygienist

alles in orde, goede uitleg

snel

er alles aan gedaan

Prima!

Snel aan de beurt, vriendelijk personeel

Goede tandarts

Jammer dat ik 1 uur heb moeten wachten door verkeerde planning

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk,word uitgelegd wat hij gaat doen!

Zoals altijd heel goed

Erminio is vakkundig, attent en altijd vriendelijk.

Goede praktijk deskundig

Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden met de behandelingen Ik kan deze praktijk echter niet aanbevelen want dan wordt het te druk hier :-)

Bedrijfsgegevens

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

0114 312 084

[email protected]

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.