Goede en vakkundige behandeling

Professionele en vakkundige tandarts.

Perfect in orde

Alles perfect verlopen

deskundig en vriendelijk geholpen

Ik word steeds persoonlijk, vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwaliteit goed maar lange wachttijd

Bij mijn vorig bezoek moest is 50 min wachten en nu wederom 30 minuten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd rekening houdend met je & meedenkend

Er word altijd goed overlegd met je, rekening gehouden met je in een relaxte sfeer. Enig puntje blijft de lange wachttijd voor behandelingen; wat helaas overmacht is i.c.m. dat ik alleen Emelio als behandelaar wil door het hele traject dat we doorgemaakt hebben met mij gebit.

perfect

perfect

Een goede service!!

Vriendelijk!!En goede service!!Iedereen aanbrengen raden!!

Goede ervaring

Mijn ervaring was goed, ik heb al van jongs afaan angst van de tandarts, dus belangrijk dat daar rustig mee omgegaan wordt.

Heel goed.

Een goede tandarts en hulpdiensten...... Een betere kan je je niet wensen dan de tandarts en zijn team....

prettige sfeer correct en kwalitatief goed

prettige sfeer correct en kwalitatief goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

In alle rust vol aandacht behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij controle de gebitsreiniging ook uitgevoerd

Ik ging voor halfjaarlijkse controle. Had niet verwacht dat Kim de gebitsreiniging gelijk zouden doen, schilt weer een afspraak.

Controle is goed.

Maar ik vind het wel vervelend dat je 2 afspraken moet maken. Voor 1 klein gaatje en een afspraak voor het tandsteen te verwijderen. Nu kan je twee keer terugkomen en ook twee keer een nota verwachten! Dat vind ik minder!!!

Vriendelijk en professioneel

De tandarts liep qua tijd een beetje uit, maar was vriendelijk en duidelijk in zijn uitleg over de behandeling. Fijne ervaring.

Controle is goed verlopen

Gewoon goed

Je wordt altijd netjes en met respect behandeld En je krijgt een goede tandverzorging dat is waar je voor gaat.

Goeie tandartsenpraktijk

Prima behandeling, vriendelijke medewerkers

Wachtijden

Jammer dat de wachttijden zo lang zijn je zit er soms ruim 15 tot 30 min in de wachtruimte

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en correct vertrouwd en vriendelijk

Goed en correct, vertrouwd en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Te groot aanbod cliënteel ten opzichte van het werkend personeel.

Zeer deskundig en ben zeer tevreden over de behandeling door Eminio Picavet aan mijn gebit. Jammer van de lange periodes, wachttijden die steeds tussen de behandelingen zitten waardoor onnodig pijn klachten blijven bestaan, klachten verergeren, niet erkend zijn en te laat opgepakt worden, omdat de planning het niet toelaat, te vol is en een chaotisch is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwaliteit is goed, wachttijd altijd te lang

Als tandarts en mondhygiënist ben ik zeker tevreden. Als je een afspraak hebt en dan toch weer nog een half uur moet wachten dat stoort mij enorm. Los dit op en de volgende beoordeling zal beter zijn.

zeer goed

Vakkundig vriendelijk en behulpsaam prima kan niet beter.

prima, behandeling ging uitstekend en met een duidelijke uitleg

prima, behandeling ging uitstekend en met een duidelijke uitleg

Kundig en vriendelijk

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!