Vriendelijke ontvangst en omgang, goede service en zorg

Mijn ervaring is dat ik door de mevrouw/juffrouw die mij behandelt heeft, zeer vriendelijk ben ontvangen en met veel zorg een goede en nauwkeurig behandeling heeft gedaan. Dan mag gewaardeerd worden en daarom ben ik zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erminio de super tandarts!

Ongelooflijk goed geholpen door deze tandarts, mijn inziens was de behandelde tand afgeschreven. Tand is bijgewerkt en boven verwachting prachtig resultaat!.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke service en snel geholpen bij spoed

De ontvangst en service is supervriendelijk. Ze hebben duidelijke kennis van hun vak. Bij spoed wordt je zo snel mogelijk geholpen.

Lieve behandeling

Zeer professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg tijdens de behandeling.

Duidelijk uitleg tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke dames aan de balie,keurig op tijd geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd, vriendelijk en professioneel.

Fijn dat ik steeds dezelfde mondhygiëniste heb aangezien ik vroeger nogal angst had. Als ik binnenkom zie ik n vertrouwd gezicht en dat stelt mij gerust.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige en leggen uit wat ze doen en waarom

Het zijn hele lieve mensen en vragen regelmatig of ik ergens pijn heb tijdens de behandeling. De behandeling zelf is ook geslaagd.

Toch een prettige ervaring

Ik heb een goede en duidelijke uitleg gekregen van de tandarts. Heel vriendelijk. Ben nu niet meer zo angstig om naar de tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals steeds een correcte behandeling en advies. Reeds

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling verliep goed en rustig

Heel vakkundig.

excellent

alle aandacht gaat naar patiënt en behandeling

Niet best

Ik kwam er is vlug gekeken en ik kon weer weg omdat er niet genoeg tijd was om mij te helpen, hier moest een aparte afspraak voor ingepland worden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling geen klachten.

Prettig ⁸

zeer tevreden..

Vriendelijk en attent team en geven ook duidelijke uitleg over de behandeling.

Heel tevreden

Tandarts assistente Kelly is altijd zeer professioneel. Tandarts Claire voert de controles goed uit en geef meerdere opties indien van toepassing. Zeer te vreden.

Met zorg geholpen

Zeer kundig en gehlpen

Alles naar wens

gewoon goed

Vaak lange wachttijdj

Deskundig en vriendelijk

Door het niet terecht kunnen bij mijn eigen tandarts hebben ze toch tijd kunnen vrijmaken voor een behandeling van kiespijn die niet te doen was. Nogmaals bedankt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt en zeer vriendelijk geholpen door de assistente en tandarts.

Zeer tevreden.

steengoed

goed zo als ik gewend ben prima

Ik was gerustgesteld.

Ik heb al langere tijd pijn aan een kies waar een kroon op zit. De tandarts heeft er goed naar gekeken en ook een proef met warm en koud gedaan. Vervolgens heeft hij de uitslag hiervan en de foto met mij besproken. Ik ben nu gerustgesteld. Ook over de mondhygieniste ben ik tevreden

Tragel 5 4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!