Uitmuntende service

Mijn tandarts kon me niet helpen zijn assistent belde naar de kliniek ik kon direct langskomen. Mijn frame was gebroken bij ontvangst werd uiterst vriendelijk ingecheckt de breuk beoordeeld tijd genoemd 3 uur later klaar zo tevreden

Prima geholpen

Ga zo door

goed bevallen

Ze waren erg vriendelijk en duidelijk met het uitleggen. Omdat het nogal pijnlijk was mocht ik tussendoor even binnen lopen.

Vriendelijk en op tijd.!

zeer goed

zeer goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het als heel prettig ervaren, je wordt op je gemak gesteld, vragen worden beantwoord, hoef niet lang te wachten in de wachtkamer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen, plaatje vervangen door “ spin” .

Snelle en goede afhandeling

Snelle en goede afhandeling

Goed prettig

Tot nu toe altijd vriendelijk geholpen!

geweldige ervaring

Ik zag er ontzettend tegenop om implantaten te krijgen. Maar dat is meer dan 100% meegevallen Ik ben goed voorgelicht over hoe en wat. Bij alle behandelingen werd ik prima geholpen en werd me constant uitgelegd wat ze gingen doen. Tandtechnicus, inplantoloog, assistentes, ze waren allemaal vriendelijk en respectvol. ik kan deze praktijk zeker aanraden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende service en vriendelijk,, personeel ''

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ching Li professioneel en zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en mee denken de mensen.

Kort en krachtig,

Ervaring goed. Alles binnen tijdsbestek. No geen 10 mins binnen geweest,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt er goed geholpen ondanks mijn angst bij een tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en snel geholpen

Goede hulp en nazorg

heel goede behandeling

vriendelijke ontvangst, snel aan de beurt, goede expertise!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb vertrouwen in hun kundigheid

Altijd wordt je netjes behandeld en alles wordt keurig uitgelegd. Ook vriendelijke mensen. Kom al jaren met tussenpozen bij deze praktijk .

Goede ervaring

Op tijd, met aandacht, kundig, en geruststellend geholoen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en vakkundig.

Na het vertrek van mijn vorige behandelaar, Robin van Beusekom, waar ik hele goede ervaringen mee had, was ik toch enigszins onzeker over een nieuwe behandelaar. Ching Liu heeft bleek een uitstekende en uiterst vriendelijke vakman te zijn.

Professioneel en adequaat geholpen

Ik kwam voor een second opinion en werd snel en zeer adequaat geholpen.

Betrokken en bekwaam

Vakbekwaam team

Vakkundig

Vriendelijk en snel geholpen,zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg op mijn gemak gesteld

Ben content dat ik altijd kan bellen als ik vragen heb of problemen heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beleefd netjes en vakkundig geholpen

Uitstekende uitleg over het te volgen traject met de uitstraling dat je met een zeer bekwame tandtechnieker te maken heb.

perfect

gewoon perfecte behandeling

Bernhardplein 75 A

1781 HK Den Helder

Over Tandprothetische Praktijk Bernhardplein

Wij zijn gespecialiseerd in het aanmeten en vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Wij, als Tandprothetische Praktijk Tandprothetische Praktijk Bernhardplein hebben uitstekende technische en medische kennis in huis om een prothese voor u te maken die precies bij u past. Vanaf het eerste bezoek tot het plaatsen van de prothese werken wij als tandprotheticus zelfstandig aan uw kunstgebit. Wij bespreken uitgebreid uw huidige klachten én uw wensen met u door. Samen komen we tot het beste resultaat.