Na mijn behandeling voor dit tijdelijk gebit want ik heb nog geen kiezen kan ik weer lachen omdat ik weer voortanden heb. Nu wacht ik op mijn volgende afspraak voor de rest van de behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en als je klachten heb word het snel verholpen en dat is wel fijn.

Deskundig geholpen

Zeer ervaren tand techniek enaltijd vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer deskundig geholpen.Elke keer op tijd en aardige mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leuke medewerkers maar ze kijken niet verder dan de vraag die gesteld is

Tand gebroken even reparatie regelen tevens zat er nog een gaatje in het gebit vergeten te melden niets mee gedaan erg jammer zelf maar een reparatie set besteld voor 12 euro en moet zeggen werkte prima.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en geruststellend en duidelijk wat er ging gebeuren.

Snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen met een ongelukje met het gebit

Top goed geholpen

Heel tevreden

Prima geholpen .

Vriendelijk, geruststellend, heel erg fijn!

Goed evaring

Goede behandeling, aardige personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

van de behandeling geen pijn gevoeld maar daar na veel na pijn zeker 12 dagen maar is inmidels ok weer goed maar dat verschild per perzoon hoorde ik maar ben tot nu toe wel revreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer tevreden. Vriendelijke mensen

Goed geholpen.

Goede behandeling.

Correct enjuiste behandelingen.

Perfec

Heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontzettend aangenaam: mooie praktijk en erg vriendelijke medewerkers!

Ik vond het best erg spannend om binnen te stappen, maar zodra ik binnen was, was dat meteen over. Het is er rustig, mooi, ruim en het contact met de medewerkers is erg prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kon snel terecht en ben naar volle tevredenheid geholpen. Mijn eerste frame was binnen 2 weken al klaar en zit als gegoten! Heel blij mee.

Prima.

Goed geholpen met perfect resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel en goed geholpen en korte wachttijd

Zeer snel en goed geholpen en korte wachttijd super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima geholpen en op mijn gemak gesteld

Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen. Snel aan de beurt. Ga nu nog meer afspraken krijgen. Ben zeer tevreden.

toppie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen en zeer vriendelijk

Over Tandprothetische Praktijk Bernhardplein

Wij zijn gespecialiseerd in het aanmeten en vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Wij, als Tandprothetische Praktijk Tandprothetische Praktijk Bernhardplein hebben uitstekende technische en medische kennis in huis om een prothese voor u te maken die precies bij u past. Vanaf het eerste bezoek tot het plaatsen van de prothese werken wij als tandprotheticus zelfstandig aan uw kunstgebit. Wij bespreken uitgebreid uw huidige klachten én uw wensen met u door. Samen komen we tot het beste resultaat.