Toppers !

Vriendelijk en deskundig !

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Een hele goede afspraak

Ik heb er eigelijk niet over op te merken

Tijdig en goed geholpen

Geen wachttijd maar gewoon op de afgesproken tijd geholpen. Daarnaast zoals altijd goed en vriendelijk geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Prettig

Fijne praktijk. Schoon, fris en ruim. Fijne mailtjes met afspraak bevestiging en herinnering vlak vooraf. Zeer prettige tandarts die goed uitlegt en overlegt. Ook prettig voor de kinderen. Andere dames zijn ook zeer vriendelijk.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super vriendelijke tandarts, assistent achter de balie.....

Super vriendelijke tandarts, ze is rustig legt alles rustig en goed uit neemt de rijd voor je en luisterd naar je. Assistent achter de balie kort af aan de telefoon bij maken afspraak en niet vriendelijk. Omdat ik bewind zit moet ik toestemming van bewind hebben anders moet ik zelf contant geld meenemen, toestemming geregeld kom bij de balie is de eerste vraag of ik wel genoeg geld bij mij heb ik aangegeven dat er toestemming is gegeven maar blijkt toch dat dat niet voldoende is want miet bedrag vermeld staan (weet geen bedrag nog) maar goed had geregeld dat er gelijk geld gehaald kon worden als ik bedrag wist ben ik klaar met behandeling ga ik naar de Assistent aan de balie om te betalen zegt ze ja ik bel later wel voor bedrag moet je later komen betalen. Echt niet kundig en netjes sorry.

Efficient, deskundig, klantgericht

Na het krijgen van de herinnering van mijn twee jaarlijkse controle, kon ik op korte termijn een afspraak maken. In de praktijk stipt op tijd geholpen.

Correct geholpen

Correct en prima geholpen

Vakkundig en vriendelijk

Een afgebroken hoek van één van mijn achterste kiezen vlot en goed met composiet hersteld.

Prima behandeld

Goede communicatie met arts en medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helaas weet ik niet de voornaam van deze assistent maar voel mijn heel erg op mijn gemak en werk heel rustig en goed dat heb ik haar afgelopen donderdag ook verteld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik werd professioneel, empathisch en vriendelijk ontvangen en geholpen.

Ellen ontvangt mij vriendelijk. Nynke en Willemijn behandelen mij professioneel, lief en vriendelijk! Heel fijn dat ze precies zeggen wat ze gaan doen. Dat helpt gewoon!

Uitstekende tandarts

Ik ben goed geholpen en het personeel is altijd erg vriendelijk. De tandarts verteld goed wat ze ging uitvoeren en gaf mij goede uitleg over de status van mijn gebid. Verder kreeg ik tips mee om mijn gebid sterk te houden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

geweldig geholpen met lange behandeling door tandarts en assistente

zie boven

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijkheid en geruststellend. goede service nadien,

Slecht en ontevreden

Weinig medeleven. Moet altijd wachten. Als je zelf 1 minuut te laat bent wordt er direct gebeld. Als er iets aan de hand is (spoedgeval bij pijn) wordt je naar huis gestuurd met advies een ibuprofen te nemen en het een heel weekend aan te kijken. Dit advies was na 2 minuten kijken en daarna moest de tandarts weer door naar een volgende afspraak.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Vriendelijk geholpen

Nadat ik zeker 11 jaar niet was geweest ben ik zeer vriendelijk geholpen

Altijd fijn geholpen

Wij worden altijd erg fijn geholpen en van eerlijk en goed advies voorzien.

Deskundig, behulpzaam,vriendelijk.

Zie vorig antwoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Totaal geen klachten,luistert goed naar je wensen van een nieuw gebit.

Alleen maar goed .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben goed en vriendelijk geholpen

Heel prettig

Geruststellend, kundig, met aandacht!

Zeer fijne tandarts

Na een lange periode zeer bang te zijn geweest voor de behandelingen die de tandartsen moeten doen, zijn voorbij nadat ik bij deze tandarts kwam, de begroting en je volledig op je gemak te stellen. Ook tijdens behandeling die wordt uitgelegd stap voor stap, Geen angst meer.. Zo fijn.

Uiteindelijk goed geholpen maar voor het eerst 25 moeten wachten

Tandarts en assistentie zijn top! Was alleen vervelend dat ze 25 minuten uitliepen, is eigenlijk voor het eerst bij deze tandartspraktijk. Kan een keer gebeuren maar was op het moment dat ik elders op tijd moest zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Niet fijn

De assistente van willemijn die tandsteen weghaalde had zeker haar dag niet ze ging als een tank voor mijn gevoel door mijn mond ben ik zeker van haar niet gewend durfde niets te zeggen ...want ze was nog niet klaar komt dan toch weer trauma naar boven van vroeger de school tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Bedrijfsgegevens

Van Karnebeekpad 5

3332 CS Zwijndrecht

078 612 6521

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.