Goed moet vaak wel bijbetalen

Nu ben ik weer goed geholpen, ik blijf het jammer vinden dat je achter af toch weer een rekening krijg van 200 e blijft toch wel geld. Misschien iets voor mij zelf om eerder te vragen of na te gaan. Maar het zou ook fijn zijn als je dat van te voren weet en of het overlegt wordt.

Vreemd

Ik kom ieder half jaar bij een vast tandarts nu heb ik een andere tandarts en nu zijn er ineens veel problemen vreemd. Normaal geen problemen deze beoordeling is dan ook over mijn laatste bezoek

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Fijn

Ik zag enorm op tegen de behandeling maar de tandarts (Willemijn) en assistente wisten me op mijn gemk te stellen en de behandeling viel mee !

Erg fijn geholpen

Mijn ervaring was dat ik erg fijn werd geholpen tijdens de controle. Ik heb ook tijdens de behandeling geen pijn gekregen

Perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prima zorgvuldige behandeling voor het maken van een bovengebit.

Een viriendelijke en zorgvuldige tandtechniker, alle lof.

Gewoon goed

Gewoon goed. Geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Onze ervaring een goede en vriendelijke mondhygiënist die je niet als klein kind behandeld

Altijd snel geholpen

Bij spoed is er altijd wel een plekje vrij.

Top tandheelkundig centrum

Fijne rustige bekwame mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn geholpen lieve meid en voel mijn heerlijk relax bij haar. Laatste vraag weet haar voornaam niet.

Altijd goed

Zeer goede ervaringen

Mijn ervaringen zijn zeer goed,zeker omdat ik onregelmatig thuis ben wordt ik vaak snel geholpen als ik een probleem heb,,de behandeling is ook prettig te noemen!

Prima behandeling

Gezellig naar de tandarts

Helaas slecht

Al jaren kom ik bij dit centrum,bij de tandarts die er momenteel niet meer is en dat is heel jammer, nooit een klacht gehad, Bij deze nieuwe arts ben ik al 3x voor de zelfde behandeling geweest en weer is mijn tand los gekomen en zit ik met gat in mijn gebit, niet om aan te zien Ik word hier moedeloos van. Mevr Rosmolen Maasplein 35.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Tot volle tevredenheid geholpen

In tegenstelling tot vroegere tandtechnische behandelaars nu meer dan goed behandeld

Altijd goede zorg

Goede zorg, bij klachten nemen ze tijd om het op te lossen.

Goede ervaring

Heel goed

Alles straalde rust uit,Ben heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Adequaat, vriendelijk, snel en op tijd geholpen.

Vulling verloren, nog dezelfde dag geholpen. Rustige sfeer in zowel de ruime wachtruimte als in de behandelkamer.

Prettige ontvangst

Uiterst vriendelijk

prima weer

goed, net als altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook als mens, wordt de tandarts als heel erg prettig ervaren!

Zo als altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt altijd goed naar je geluisterd en ik vind het altijd heel prettig om hier naar de tandarts te gaan. Tandartsassistente is ontzettend lief en de tandarts zelf is ook heel vriendelijk.

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!