Goed aardig en kundig

Kundig aardig geduldig

Een goede vakkundige behandeling

Een goede vakkundige behandeling

Goed en vriendelijk

Altijd vriendelijk en geduldig en duidelijk

GOED

GOED

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was snel aan de beurt. Ze zijn altijd vriendelijk en wat ze doen wordt uitgelegd. Top.

Is oké

Zal t nieuwe NU zijn v werken De tijd is echt heel kort , binnen 10 minuten stond ik weer buiten….

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Professioneel,vriendelijke,aardig

Vriendelijk en goed

Zeer vriendelijk en goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle beurt waarin voldoende tijd is genomen

In een eerdere review was ik zeer ontevreden met zowel de behandeling (zenuwbehandeling met daarna een ontsteking) alsook zeker ook het absurde tarief wat gerekend werd (€600+). Echter deze keer positief aangezien er voor de halfjaarlijkse controle 'ouderwets' alle tijd (ongeveer 30 minuten) is genomen door een prima assistent met een aandachtige nacontrole door onze eigen tandarts die sowieso top is. In dat kader is €58,- prima te verantwoorden wat mij betreft, 4 sterren voor zowel de controle alsook het tarief.

Prima geholpen!

Eerst door een tandartsassistente geholpen. Daarna de check gedaan door de tandarts. Helemaal goed.

Geen woorden voor.

Uitstekende mondverzorging.

Ik kom hier al jaren tot volle tevredenheid

Snel en vakkundig geholpen

Na een telefoontje kon ik smiddags al terecht. Heel erg fijn als je pijn in je mond hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na het afbreken van een kies (gelukkig pijnloos), kon ik de volgende dag al terecht bij tandarts Aleix. Weer perfect geholpen, kan niet anders zeggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed marian heeft een goede vervanger gevonden

Altijd goed

goede ervaring

goede ervaring

Prettig.

Ik heb vertrouwen in Willemijn.

Mijn ervaringen zijn goed

Ik wordt niet goed van al die klanten enquêtes en ik zie er ook het nut niet van in. Vandaar dat ik dergelijke enquêtes meestal negeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voel altijd op mijn gemak en vind dat de behandeling altijd goed verlopen

Vriendelijk

Goed met kinderen

Ik ben tevreden

Goed verzorgd bedankt.

Vriendelijk

Netjes en vriendelijk behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle aandacht voor de patiënt.

Ben blij met de aandacht en de zorgvuldigheid en het omgaan met mijn duizeligheid.

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!