Top verzorging!

Ik ben zeer tevreden: mijn gebit wordt zo goed verzorgd door hen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iemand die met je meedenkt, hartstikke goed gedaan!

Fijne mensen

Ze stellen je gerust omdat een tandarts nou niet voor iedereen leuk is maar hier zijn ze top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik werd heel goed geholpen

ik wordt altijd heel goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en zeer vakkundig.

super altijd

super altijd

Uitstekende behandeling

Heel correct behandeld

Gewoon goed

Gewoon goed!!

Goede tandartspraktijk

Erg blij met Griekse tandarts Krystalia Lampi. Kundig en goede service.

Vriendelijk

Keurige tandarts

Professioneel, vlot, op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was erg goed en erg gezellig

Het is hier goed en een fijne praktijk

Klantvriendelijke benadering

Prettige benadering.uitleg behandeling vooraf . En tijdens behandeling werd telkens de verandering van handelen verteld. Regelmatige gevraagd of het goed gaat tijdens de behandeling . Ook na,afloop gevraagd hoe het gaat

Lieve tandarts

We zijn allebei heel bang en ze stelde ons echt gerust en legde alles goed uit. We vonden alleen de dame aan de receptie niet zo vriendelijk tegen ons en ook tegen andere mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn vertrouwen is weer hersteld

Ik heb een vervelende ervaring met een kaakchirurg gehad en toen ben ik 2 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Maar bij tandarts aleix en zijn assistente (nynke geloof ik) ben ik uitstekend geholpen en weer zeer positief tegenover tandheelkunde. Met vriendelijke groet Andre

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het zijn allemaal schatten en goed geschoold, alleen de ontsmetting vond ik minder niet op moment maar blijf een rauwe zeren mond houden , anders hadden 5 sterren geweest en een halve ster gaat niet . Ik weet de tandarts niet zeker , ik haal ze door elkaar met de prothese arts

yop

top

alles prima

Gewoon goed

kom al meer dan 40 jaar in deze praktijk nooit klachten

assistente heel aardig en kundig tandarts ook ,en zeer fijn snelle afspraak nog net voor de vakantie

Slecht

Maak een afspraak voor me kind voor een gaatje en gaat naar buiten met nog 2 nieuwe afspraken en het gaatje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Medewerkers aan de balie vriendelijk en denken met je mee, De mondhygieniste levert vakwerk en is sociaal zeer bewogen.

Zoals altijd weer prima!

Ik word prettig ontvangen en gerustgesteld. De behandeling is altijd rustig. Er wordt rekening gehouden met met mij. Ik kan altijd aangeven, mocht het even niet gaat. Het resultaat is weer een mooi en blinkend gebit!

Perfect geholpen

De assistente was erg vriendelijk en deed haar werk netjes en goed

Weer heel goed geholpen!

Tandarts Alex is altijd heel vriendelijk en zijn assistent heeft weer goed haar best gedaan

Van Karnebeekpad 5

3332 CS Zwijndrecht

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!