behandeling niet meer zo goed zoals ik gewend was

niet goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Ik ben vaak teleurgesteld

Het valt op dat mijn tandarts altijd uitloopt en dan bedoel ik geen 5 minuten terwijl zijn collega’s hun patiënten vaak wel op tijd naar binnen roepen. Met mijn laatste bezoek zat ik nog geen 1 minuut in de stoel en werd naar de mondhygiëniste gestuurd omdat ik tandsteen heb ( dat heb ik al jaren) ik moet hiervoor weer een keer naar Zierikzee rijden. Zegt hij ook nog de volgende keer moet je eerst een afspraak bij de mondhygiënist maken en daarna een afspraak bij mij. Lekker makkelijk voor hem om zo snel mijn centen te incasseren. Ik moet dus meer kosten maken om het voor hem gemakkelijk te maken daar ben ik behoorlijk teleurgesteld in. De assistentes zijn altijd super aardig en de laatste keer bij de mondhygiëniste ook ( dacht dat het eenmalig zou zijn) heel vriendelijk. De praktijk geef ik zeker een hoger cijfer het gaat puur om de ervaring met mijn eigen tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik dank u allen voor de snelle service bij afspraken en het tandheelkundige werk was goed

Ik raad iedereen aan om naar dit centrum te gaan

Alles naar wens

Vriendelijke receptioniste Afspraak maken op korte termijn mogelijk Receptie /wachtkamer/behandelkamer zien er goed uit Tandarts vriendelijk en naar tevredenheid behandeld

gewoon prima

Goed geholpen. Er wordt gedaan wat er gedaan moet worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel een afspraak kunnen maken kundig en vriendelijk behandeld duidelijk advies gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak eenvoudig te maken. Keurig op de afgesproken tijd geholpen. Mooie wachtkamers en vriendelijk personeel. Voor en tijdens de behandeling wordt er verteld wat er gaat gebeuren persoonlijk stel ik dit zeer op prijs.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel en efficiënt geholpen!

Met pijn onaangekondigd als vreemde binnen gestapt. Direct een afspraak voor nog geen 1.5 uur later mogelijk.

Slecht

Door een fabrieksfout was mijn implantaat afgebroken. Ik heb subtiel geïnformeerd voor wie de kosten waren. Tot mijn verbazing ontving ik 2 dagen na de ontvangst van de uitnodiging om een beoordeling te geven een rekening van meer dan €1000,- .

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Weinig wachttijd

mijn ervaring is goed

als goed.

Altijd aardig en 100% deskundig

Snel en goed geholpen

Zie boven

Teleurgesteld

Me vriendin had een afspraak gemaakt om gaatjes te vullen Vervolgens kom ik er aan word me gezegd nee vandaag controle terwijl ik al een controle gehad had en me gaatjes al bekend waren zonde van me tijd en geld vervolgens krijg ik te horen dat ik in januari pas terecht kan waardoor ik mijn tegoed van me tandverzekering ook kwijt ben van dit jaar waar ik het hele jaar voor betaald hebt

goed geholpen

goed geholpen en allemaal goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en deskundige behandeling met een goede uitleg.

Prettig en deskundige behandeling met een goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles is schoon ik zit op mijn gemak in een verwarmde kamer te wachten. Behandeling is uitstekend bij de tandarts.

goed.tevreden.

Correct in het afspreken, binnen korte termijn. Je wordt vakkundig en vriendelijke geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tand ziet goed uit maar Het tandvlees is licht beschadigd. Voel nog steeds pijn van de verdoving priek.

Deskundig en klantvriendelijk

De ontvangst bij de balie is zeer vriendelijk en lekker ontspannen. De behandeling begint op de afgesproken tijd. De arts behandelt je met deskundigheid, gelardeerd met enige humor, Geeft duidelijk zijn bevindingen weer en geeft er een duidelijk advies bij.

Zeer betrokken

Uitermate vriendelijk

Top.

Wij waren netjes optijd aan de beurt. Onze tandarts Rachel Rodrigues Ramos is erg vriendelijk en legt alles goed uit aan mijn zoontje. Top!

Hele fijne tandarts

Agnesca legt alles goed uit en is heel kundig. Heb schrik om naar de tandarts te gaan, maar bij haar voel ik me op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel aardig, ze staat alleen niet in de lijst. Renata

klasse ........

vriendelijke en behulpzame receptie, de behandeling was zeer professioneel, implantaten gereinigd

Over Tandheelkundig Centrum Kwadrant

Bij Tandheelkundig Centrum Kwadrant in Zierikzee zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!