Laden reviews...
Laden reviews...
976 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de ervaringen positief met aandacht voor uitleg en service.
Sinds ik mevrouw Timmermans als tandarts heb ga ik helemaal gerust naar de tandarts, ze is vriendelijke, duidelijk en vakbekwaam.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
14 May 2026
anoniem
alles is goed!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
14 May 2026
anoniem
To the point, vaste hand, rustig
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
14 May 2026
anoniem
Iedere keer met zorg en aandacht behandeld. Iedere keer goed geholpen.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Het is heel goed gegaan. Jammer dat zij weggaat per 1. juli.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Zeer tevreden over de behandelingen en de vriendelijke service. Het team stelt je op je gemak, werkt professioneel en neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Altijd een prettige ervaring!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Als er iets niet in orde is met mijn gebit wordt ik snel en goed geholpen, aan de telefoon voor zover van toepassing, en daarna redelijk snel in de praktijk.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Professionele en vriendelijke behandeling
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
De mondhygiënist was vriendelijk, zorgvuldig en professioneel. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Aanrader.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Altijd fijn ontvangen en behandeld
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
Ik kom al zo’n 30 jaar hier en ook bij mijn tandarts en mondhyginiste en daar ben ik ook heel erg tevreden over.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
anoniem
De tandarts en tandartsassistente zijn heel aardig
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
12 May 2026
anoniem
Onze eerste afspraak bii de Oekrainse tandarts als prettig ervaren. Misschien dat de assistente meer kan aangeven van dit was onze eerste afspraak maar ook naar mij toe dat het dossier goed is over gebracht vanuit de vorige tandarts en dan uit te leggen wat de bedoeling precies is en hoe jullie te werk gaan ik ben maar uitmezelf dingen gaan vertellen aan de tandarts.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
7
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
11 May 2026
anoniem
Fijne tandarts met een persoonlijke benadering!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
11 May 2026
anoniem
Er wordt zorgvuldig gewerkt en goed gelet op hygiëne. De tandarts neemt de tijd en is zeer vriendelijk en benoemt goed wat hij doet.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
11 May 2026
anoniem
Vriendelijk en correct
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
7
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
11 May 2026
anoniem
Kundige en vriendelijke behandeling. Ik heb alleen mijn vraagtekens bij het nut ervan, merk zelf in ieder geval geen verschil. Er kan mij ook niet echt worden uitgelegd waarom ik deze behandeling als enige van ons gezin nodig zou hebben. Bovendien is het best een behoorlijk kostbare aangelegenheid.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt niet aan
11 May 2026
anoniem
Gelukkig was de beste mondhygiëniste weer beschikbaar en heeft het prima gedaan.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
9 May 2026
anoniem
Tijd, luisterend oor, lieve en goede benadering , uitmuntend Frank is altijd goed benaderbaar , in al de jaren TOP DESKUNDIG en mijn gebit blijft daar van de vruchten plukken, hij houdt het goed in de gaten, en geeft ondersteuning in hoe en wat t beste is.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
9 May 2026
anoniem
Heel goed geholpen en geadviseerd.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
9 May 2026
anoniem
Prima arts en een hele fijne man.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
8 May 2026
anoniem
Frank is een geweldige tandarts, op professioneel en menselijk vlak. Een topper
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
8 May 2026
anoniem
Ze waren heel aardig en zorgvuldig.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
8 May 2026
anoniem
Ze heeft me heel goed geholpen
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
7 May 2026
anoniem
goed
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
7 May 2026
anoniem
Voor een gezond én mooi gebit!
Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
Ouverture 149
5629 PT Eindhoven
Branch
Gezondheid, Zorg
Specializations
Mondzorg, Tandarts
Artsen, Tandartsen, Fysio, Revalidatie etc.