Al jaren zeer tevreden.

Voldoende

Voor jaarlijkse controle, duidelijke uitleg wat er gedaan moet worden/ advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blijkt nu dat Paul Tielbeek zijn werk niet goed heeft uitgevoerd

Er wordt mij verteld (helaas niet met bewoording maar wel met beantwoorden van mijn vragen) dat Paul Tielbeek zijn werk slecht heeft gedaan. Dit kost me om en nabij de € 1500;- Graag hoor ik van u hoe we dit kunnen oplossen

Vriendelijk en heel vakkundig

Ik ben wederom prima vakkundig geholpen. Het zou 5 sterren mogen zijn maar in principe geef ik dat nooit want ook al is het goed, het kan ergens toch nét iets beter . Maar zeker top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle en zeer vriendelijke behandeling

Na enige tijd niet bij de tandarts geweest te zijn werd ik 2 dagen na mijn klacht geholpen. Uiterst vriendelijke ontvangst en behandeling! (ben niet zeker maar denk dat Noortje mij behandeld heeft).

Een kundige tandarts

Ze is professioneel, vriendelijk en nauwkeurig

Probleem mooi opgelost

Mooie oplossing voor beschadiging voortanden

Goede ontvangst.

Prettige mensen en fijn geholpen.

Mondhygiënist Kathy

Ik wil je ontzettend bedanken voor je geduld en vakdeskundigheid en zal alles en iedereen je aanbevelen die angst heeft voor de tandarts (mondhygiënist). Nogmaals dank zo jong met zulke kwaliteiten heel veel succes gewenst met je mooie Zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede adequate hulp en mensvriendelijk

Heel fijn

Bij deze mondhygiënist heb ik het gevoel dat mijn mond echt schoon aanvoelt Het is echt fijn om bij haar in behandeling te zijn Ik schrijf zelden een review Zij is echt goed in haar werk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd een positieve ervaring met leuke deskundige mensen

Zie hierboven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en prima behandeling

6 maandelijkse controle

Altijd weer goed !!

Je hoeft nooit lang te wachten, alle vragen worden beantwoord ze nemen ook echt de tijd voor je. En het is altijd gemoedelijke en gezellig dat is ook belangrijk.

Deskundige hulp

Goed en deskundig geholpen

Met vragen naar huis

Heel prettig ontvangen. Ze vroeg of ik nog op vakantie ga etc. Ik was hierdoor meer ontspannen. Heel fijn. Ze heeft gekeken en gevraagd of ik ergens last van heb. Aangegeven waaraan daar heeft ze naar gekeken en “gevoeld”. Lang verhaal kort ik moet naar Colette en krijg een begroting via de mail thuis. Oké. Afspraak gemaakt helaas kon dat niet bij Colette maar prima. Eenmaal thuis dacht ik en wanneer kan/mag ik terugkomen voor mijn de vullingen…. Maandag toch maar weer even contact opnemen want dit vind ik best vreemd. Ze hebben het al zo druk. Mss is dit het nwe beleid en moet ik daar aan wennen. Maar Vivian is een fijne tandarts

prima en snel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behulpzaam, attent en vakkundig.

Barbara Lagas is voor mij een waardige opvolgster van mijn vorige tandarts Lisette van Maasacker. In mijn perceptie bezit ze goede communicatieve en vakbekwame vaardigheden. Heeft voortdurend contact met mij als patiënt. Ook via de mail of telefonisch.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd goed en persoonlijk

Goed en persoonlijk Geen wachttijd

Helemaal goed

ben snel en heel vakkundig geholpen. Alleen maar lof

Vriendelijk en vakkundige behandeling

Vriendelijke intake en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en daar ga je voor!!

Niets toe te voegen aan het bovenstaande.

snelle aanpak van probleem

vriendelijk, luisteren, empathisch, precies en naar mijn ondeskundig leken oordeel kwalitatief

Na

Na

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en kwalitatief hoogstaand.

Altijd een even vriendelijke intake. Meedenken in mogelijkheden. Goede resultaten.

Ouverture 149

5629 PT Eindhoven

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!