Prima, netjes,keurig en vriendelijk

Nette praktijk met vriendelijke medewerkers, verloopt allemaal op tijd . Ook tijd voor een korte vriendelijk praatje

Zie opmerking hieronder

Ik zie er altijd tegenop, maar word op gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk zeer goede behandeling. Werkt met gevoel ,is attend.

Prima tandartspraktijk

Vriendelijk en deskundig

Snel

Ik kwam voor controle. Geloof dat ik nog geen 2 minuten in de stoel zat. Tandarts gaf aan dat het ok was, dus daar ga ik maar van uit. Naam was ik even vergeten

Vriendelijk & flexibel

Altijd even vriendelijk en flexibel. Ben een zeer tevreden patiënt!

Prettige Professionele Tandartsenpraktijk

Eerste uitgebreide behandeling voor een kroon door mijn nieuwe tandarts Mw Van Ras. Prettige ontspannen sfeer, accurate werkwijze met de moderne apparatuur.

Prima tandarts

Altijd een goede ontvangst en goede zorg. Het kan niet beter.

Snel, duidelijk en kordaat

Fijne persoonlijke cliënten-benadering met duidelijke uitleg tijdens en ( poets ) advies na de behandeling

Goed.

Heel goed, al zo veel jaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Very happy of service I have got

There are many reasons I'm so happy with Tandheelkundig Centrum Blixembosch. It has perfect support - helpful, supportive, and reacting appropriately. Service and quality of service is undoubtedly great. All details explained, all steps explained, all in kind calm way. There is never a problem to change appointment, or managing doctor/assistente etc. Doctors often call afterword asking of the state of their work. In case of pain - they try to react as convenient as possible - often managing emergency case this or the next day.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima service na werktijd.

prima service na werk tijd , jammer dat ik voor de 3de keer moest komen omdat voortand weer eens afbrak, de laatste keer was wel heel kort 2 maanden en uit het niet brak hij weer af. onder garantie gemaakt alleen langer dan mijn andere tanden, opnieuw afspraak gemaakt om dat te corrigeren en dat moet ik dan wel betalen beetje vreemd...

Verademing

Mijn angst werd direct opgemerkt en ik werd zeer gerustgesteld en met geduld en aandacht geholpen. Een verademing na de zakelijkheid en onpersoonlijke behandeling van Tielbeek

Vriendelijk personeel

Het personeel is altijd vriendelijk en het zijn een fijne.en goede tandarts en mondhygiëniste.

Lang wachtten

Ik heb 20 min na me afspraaktijd moeten wachtten Hebben ze wel hun excuses voor aangeboden maar heb dit al vaker meegemaakt dus heb dat ook aangegeven.

Met aandacht en kundig.

Ik word altijd vriendelijk begroet. Er wordt gevraagd hoe het gegaan is, of er problemen waren of zijn. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de bevindingen zijn en wat er gaat gebeuren. Na vertellen van mijn medische situatie pikte de tandarts dit meteen op en vroeg naar mijn medicijngebruik en noteerde dit.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen en geluisterd naar mijn wensen. Heel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een kundige mondhygieniste met humor. Da’s prettig.

Jarenlang was ik niet ‘in’ voor een mondhygienist. Goed poetsen moet genoeg zijn. Sinds 2 jaar durf ik het aan. Echt fijn zijn de pijntjes nooit. Maar de goede sfeer maakt veel goed. Ik vond het weer een plezierige ervaring!

Goede en snelle service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mondhygieniste was een fijne vrouw, legt uit en werkt secuur

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nette behandeling en op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling en goed uitgelegd wat er ging gebeuren en ook prima geadviseerd door Vivian

Altijd fijne controle

Planning was een klein beetje uitgelopen maar hier werd netjes sorry voor gezegd bij ontvangst. Rustige sfeer, tandarts stelt je op het gemak, en sluit af met duidelijke uitleg over het poetsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Prettig.

Zeer prettig

Alles goed verlopen, schoon gemaakt etc. Helaas is er een klein stukje tandvulling aan hoektand los geraakt de dag er na bij het eten, bij de volgende keer afspraak tandarts opnieuw aanvullen.

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!