Fijne tandarts

Fijne praktijk. Onze kinderen komen hier ook en daar zijn we erg tevreden over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd fijn kontakt met tandarts en assistent !

Goed en efficient geholpen

Nou weet ik dat Zohra schoen zet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en deskundige tandarts.

Ik voel mij serieus genomen. Naar mijn klachten wordt goed geluisterd en er wordt adequaat op gereageerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Noortje is een hele fijne tandarts met veel geduld

Mijn gouden vulling was er na jaren uit en Noortje heeft netjes een composiet vulling gemaakt. Met allen geduld wederom.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer prettig en professioneel!

Mariëlle is een pro in haar vak. Ik heb begrepen dat ze met pensioen gaat maar dat ze waarschijnlijk nog 1 dag in de week blijft werken. Ik hoop zo dat ik daar nog gebruik van mag en kan maken. Zij doet haar behandelingen perfect maar ook met uiterste precisie en gevoel. Ik heb een overgevoelig gebit en bij haar in de stoel komt het altijd goed met haar engelen geduld. Daarnaast is het zeer fijn mens met een groot empatisch vermogen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt altijd super uitgebreid geholpen, er wordt echt tijd voor je genomen.

Ik kwam voor advies Ivm mijn verstandskiezen en verzekering. Ik belde en kon meteen de ochtend erna terecht. Ik weet nu een beetje wat me te wachten staat dus dat is erg prettig. Bedankt!

Top tandarts!

Rij er graag voor om om hier behandeld te worden; fijne medewerkers, top tandarts!

Vriendelijk, rustig, snel

Een aardige, rustige tandarts, ook heel goed met kinderen. Werkt snel, vertelt vooraf wat hij gaat doen.

Gewoon goed en deskundig

Zie bovenstaand zin

Goed.

Op tijd en vakkundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwam met vraag , deze goed beantwoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

P.Tielbeek is gewoon ONZE tandarts.

Ik kom al bij P.Tielbeek vanaf dat.hij in Eindhoven kwam. Persoonlijk contact is daardoor heel plezierig. Ik vind hem kundig en vertrouw hem. Ook de assistentes zorgen voor een goed contact. Fijn dat er een herinnering voor de afspraak gestuurd werd.

Goede zorg

Kom al jaren bij mondhygieniste Mevr J de Mulder, ze is zeer kundig en gaat zorgvuldig te werk.

Goed en vriendelijk geholpen

Geen

Goede vakkundige kennis

Snel geholpen en goed geluisterd naar de klacht

Aangename praktijk

Een fijne sfeer en goede uitleg over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijk en kundig personeel!

Duidelijk uitleg, goede tips en altijd erg vriendelijk!

Deskundige service

Deskundige service met amper tot geen pijn ervaring.

zeer goed

zeer goed

Positief

Snel aan de beurt, belangstellend, goede feedback.

Deskundig behandeld

Deskundig en vriendelijk behandeld maar wel lange wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel efficiënt en uiterst vriendelijk

Tand brak af en enkel uren later kon ik al terecht

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!