Kundig en vriendelijk behandeld

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

zeer tevreden

Bijna geen wachttijd en Frank is een goede tandarts en de assistente is ook zeer vriendelijk

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Vakkundig

Vakkundig geholpen, geen last meer van mijn kies

Altijd goed

Al jaren kom ik er met plezier. Dat was bij mijn vorige tandarts heel wat anders.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Friendly service, made me feel welcome

Although the dentist was running late, they kept me informed. On meeting the new dentist for the first time they made me welcome and relaxed. Great service

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about your dental practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 10
  • May we contact you about your review? Yes

Ze nam ruim de tijd om uit te leggen wat ze zag, wat ze wilde etc.

Ze werkte voorzichtig en zorgvuldig. En goed, voor zover ik dat kan beoordelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geluisterd naar mijn wensen en goeie uitleg

De laatste keer was er een nieuwe tandarts en zij was erg vriendelijk en gaf een goed advies

Als altijd: kundig

Goede controle afspraak

De tandarts neemt de tijd, vraagt door bij dingen die ik aangeef. Legt uit wat hij doet en en waarom hij een beslissing neemt.

Zeer deskundig en vriendelijk

Zeer deskundig en vriendelijk .

Fijn geholpen

Deskundige behandeling vulling voortanden, voelt weer goed.

Heel goed

Heel goed, mooie op tijd Vriendelijk en correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling was weer zoals altijd super!!!!

Altijd zeer vriendelijk, zeer vakkundig!

Tevreden

Tevreden zoals gewoonlijk

Goed net als altijd

Fijne tandarts

Mijn eerste keer bij Vivian van Ras. Rustig, legt goed uit en is zeer betrokken

Fijne praktijk

Ze nemen de tijd voor je

Heel goed en geef ik 5 ster

Heel goed /prettig en vriendelijk contact

Vriendelijk

Mijn ervaring is: deskundig en vriendelijk. Ben ik blij mee

Correct en vriendelijk behandeld

Zie vorige opmerking

vriendelijke mondhygiëniste, duidelijke uitleg

Altijd goed

Vriendelijke mensen werken daar!!

Zeer goede dienstverlening

Nadat kies was afgebroken kon ik meteen langskomen. Binnen half uur alles weer hersteld.

Bedrijfsgegevens

Ouverture 149

5629 PT Eindhoven

040 241 4414

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.