Alleen maar positieve ervaringen

Het is altijd mogelijk om op kortere termijn een afspraak te maken bij pijnklachten. Duidelijke uitleg en goede behandeling.

goede behandeling

4 manden wachten op uitslag

Mijn eerste negatieve ervaring wanneer werd ik 4 maanden niet geïnformeerd over mijn uitslag tenzij ik moest een antibiotica kuur krijgen. Ik heb zelf 3 keer gebeld om de informatie te krijgen. En ik werd pas terug gebeld toen ik gezegd heb dat ik ga een klacht indienen. Heel erg teleurgesteld. De behandeling zelf was prima.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had mij sinds 2015 ingeschreven en nu sinds kort ben ik voor mijn eerste afspraak , bij de ervaren vos met een rijke verleden van bijkans 40 jr aardige en vooral goede tand arts , ik heb jaren in zuid oost gewoond en er word positief over tandheelkunde nellestein gesproken!

Voortreffelijk

Een uitstekende controle, snel en vaardig. Goede communicatie met de tandarts. Snelle afspraak kunnen maken via de receptie.

Service gericht

Medewerkers hebben het geduld en neem de tijd om alles goed uit te leggen. Behulpzaam en klant vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig contact met de tandarts, serieus en open gesprek

Ik werd vriendelijk, serieus en open behandeld. Voel me in goede handen. Ook bij Liesbeth, de mondhygieniste!!!

Uitermate tevreden.

Marcella stelt je op je gemak. Bij de eerste ontmoeting was het ff wennen van beide kanten overigens. Daarna is het alleen maar beter geworden. Met een gerust hart neem ik plaats in de stoel.

Beter dan verwacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes maar niet gedaan wat was afgesproken

Ik had een afspraak op zaterdag, daar was afgesproken dat de amalgaam vulling eruit gehaald zou worden omdat de kies aan het barsten is en meteen een gaatje gevuld. De voorgelegde afgebroken kroon zou later gebeuren. Een andere tandarts op dinsdag zei dat hij de afgebroken kroon ervoor tegelijkertijd kon doen, maar dan moest een andere afspraak gemaakt worden. Die andere dag heeft hij snel en netjes de noodkroon geplaatst, de kies erachter gevuld, maar niet de oude amalgaam vullingen verwijderd. Slechte communicatie tussen de tandartsen onderling.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

gewoon top

super,,,altijd relaxed en goede en vertrouwde behandeling en advies.

Zeer slecht

Met kiespijn en dikke wang na behandeling 2wk geleden daar gemeld, naar huis gestuurd met advies afspraak mondhygiëne te maken dag later. Zat echter savonds bij Olvg Oost spoedeisende hulp voor het trekken van een zwaar ontstoken kies en vertrokken met antibiotica en pijnstilling.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden met de behandelingen!

Geen privacy

Je hoort alle gesprekken als je in de stoel bij de mondhygieniste zit. Mondhygieniste afgelopen maand vind ik matig tot slecht. Ze bleef op de knoppen drukken van de stoel want ze zat er niet goed voor. De controle was marig en na het polijsten/poetsen bleef ik met tandpasta in mijn mond zitten. Kreeg geen water. Het afzuigpompje deed pijn in mij mond. Kortom…deze keer geen positieve ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb goede ervaring met de praktijk, vriendelijk en kundig personeel. En hebben nog ( ondanks drukte )de tijd voor uitleg enz.

Vriendelijk, creatief en efficiënt

Vriendelijk, creatief en efficiënt personeel

Prima!

Prettig, kundig, vriendelijk

Goed en vriendelijke benadering

Prima mooi volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een al tientallen jaren zeer tevreden patiënt

Zie jierboven :-)

prima communicatie.

uitstekend geholpen

Goede tandarts

Gestroomlijnd proces door deskundige professionals. Ruime openingsijden.

Alles top

Vertrouwd

Prettig en goed geholpen

Werd op tijd geholpen. Het ging om een controle afspraak. Het consult was prettig. Rustig en steeds vertellend wat hij deed.

Fast and friendly

There's a light hearted yet professional environment. I felt comfortable and the dentist worked fast and was able to explain what needed to be done.

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.