De beste tandarts ooit voor mij

Altijd vriendelijk ontvangen. De controles en behandelingen worden professioneel gedaan. Altijd zeer tevreden na mijn bezoek.

Positieve ervaring.

Aangename manier van werken.

geweldig geholpen

Ik ben goed geholpen door de tandarts en medewerkers hartelijk dank en er gaat meer gebeuren me kies vullen 15 mei aanstaande ben geen held maar het moet gebeuren groetjes Piet.Mollee

Ron moet blijven

prettig

prettig, aardige medewerkers en ze behandelen mij altijd goed.

vakkundig

Redelijk op tijd geholpen. Hoofdsteun aangepast voor beter liggen. Legt alles uit wat ze gaat doen. Verdoving bijna niet gevoeld. Werkt snel, vraagt hoe het gaat tussendoor. Assistente ook goed.

Keurig

Optijd geholpen en beleefd

Vriendelijk contact

Vriendelijk contact en prima behandeling

Professioneel geholpen

Idem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super deskundig en fantastische service

Eerste controle van mijn zoon. Super service en zeer deskundig en kind vriendelijk!

Vriendelijk

Eerst naar de mondhygieniste en daarna naar de tandarts. Prima geregeld. Heel vriendelijk personeel. Dank!

Professioneel en klantvriendelijk

Er hangt een goede sfeer binnen de praktijk, ben goed geholpen zowel door de tandarts als de assistente. Heel tevreden met mijn overstap naar deze tandarts.

Vriendelijk en correct

Prima praktijk, duidelijk en correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen en vlotte overstap van vorige tandarts naar deze nieuwe praktijk.

Door omstandigheden opzoek naar een andere tandartspraktijk. Gelukkig nu vlakbij huis deze gevonden. Ze namen nog nieuwe patiënten aan, dus de overstap gemaakt en zeer naar tevredenheid.

Even positief als altijd

Vriendelijke mensen met verstand van zaken en duidelijk zichtbaar plezier en liefde voor wat ze doen.

Heel patiënt vriendelijke personeels

Ik was iets te laat voor mijn afspraak. Toen ik binnen liep, werd ik goed ontvangen door receptionist en tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandartsbezoek zal nooit extra gelukspunten opleveren, maar een bezoek aan deze praktijk verloopt altijd plezierig en naar wens.

Professioneel

Ik kom altijd zeer graag naar de praktijk. De vriendelijke behandeling, goede adviezen en klantvriendelijkheid. Zelf ben ik altijd wat zenuwachtig en heb ik wat minder leuke ervaringen met de tandarts in het verleden. Bij Shanice voel ik mij helemaal mijzelf en is het nu zelfs leuk om naar de behandeling te komen. Ik ben in de afgelopen 3 jaar enorm veranderd en mijn gebit ook! Allemaal vanwege haar behandeling en professionele houding. Dank!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

opnieuw heel prettig, vriendelijk en zorgvuldig

Er wordt op een plezierige manier rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed en correct geholpen

Heel veel gelachen.

Vanaf moment 1 heb ik vreselijk gelachen met drie lieve mensen die bij Tandheelkunde Nellestein werken. Als je zelf leuke humor heb, za lik je adviseren om bij je bij deze mensen aan te melden. Ik ben echt vrolijk de deur uitgegaan.

als altijd prima behandeld

snel en netjes geholpem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb mijn behandeling als prettig ervaren

Er is zorgvuldig en professioneel gewerkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer bang voor de tandarts kreeg wortelkanaalbehandeling en de tandarts die ik had was echt geweldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In het verleden probeerde ik altijd een bezoekje bij tandarts te vermijden! Maar sinds ik naar deze praktijk komt is dat gevoel verdwenen, dankzij menselijk benadering en begrip, maar vooral de professionaliteit van de hele team tandartsen

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.