Tevreden

Halfjaarlijkse check-up. Tevreden. Geen verdere behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig personeel, vlot klaar met controle

Prima weer

Gewoon een bezoek zoals het moet zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was gewoon zoals een tandarts hoort te zijn.

Heel positief

vriendelijke mensen, goede behandeling

supper goed !

Je wordt vriendelijk gegroet, door beide dames. De behandeling bij Jan Willem is zorgvuldig en professioneel en ook nog eens gezellig .

Aanrader

Sommige dingen in het leven doe je niet graag, maar als het toch moet dan het liefst bij deze mondhygiëniste. Vriendelijk, grondig en zeer acceptabel.

Ja goed gegaan

Het is goed gegaan

zeer goed

zeer vriendelijk , goed advies als er iets niet goed is kan je altijd komen voor de hulp die op dat moment nodig is . Zeer vriendelijk personeel . Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel tevreden en assistent ook heel rustig en zorgvuldig te werk.

Prima praktijk

Vriendelijke dames aan de balie, hele aardige assistente en mijn vertrouwde tandarts...vriendelijk en kundig als altijd

Hele fijne tandarts!

Erg goed geholpen bij deze, voor mij, nieuwe tandarts. Vriendelijke medewerkers en geen torenhoge/onzin rekeningen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en vriendelijke mensen

Prettig contact

goede behandeling

goede behandeling

Netjes en vakkundig geholpen

In vergelijking met mijn vorige tandarts werd er veel meer tijd besteed aan de controle en het reinigen. Voor nu zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer correcte en goede behandeling

Altijd tevreden, zijn goed in wat ze moeten doen Geven de patiënt toch ontspannen gevoel ,

Fijne praktijk

Fijne tandartsen en assistenten

Prima op tijd

Prima op tijd geholpen en goede medewerking van de assistente

Klantvriendelijk en servicegericht

Kan ik iedereen aanbevelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en goede behandeling

Nauwkeurig en efficiënt.

Anders maar heel fijn

Er werd uitgebreid gekeken en advies gegeven. Duidelijke uitleg gekregen waarom ze op deze manier werken

Goed en professioneel

Snel en professioneel geholpen

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.