Prima behandeling

Vriendelijk personeel met veel persoonlijke aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden over mijn behandeling .

Ik vind het jammer van de digitalisering. Zo verdwijnt het persoonlijke contact!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele lieve tandarts assistent!! Het meisje met het lange zwarte haar

Goed en vriendelijk

Goed advies en overleg

Goed en duidelijke uitleg

Iom tandarts besloten om alles eruit te halen en kunstgebit

Zeer prettige mondhygiëniste

Vriendelijke vrouw. Legt alles goed uit en geen poespas

Vriendelijk en deskundig

Zowel aan de balie als in de praktijk vriendelijk te woord gestaan. Controle afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima geholpen, snel en accuraat

ok

Pijnloze en vlotte behandeling bestaand uit trekken van 4 kiezen

De verdoving was pijnloos en ook het verwijderen van vier kiezen was pijnloos. Tevens was de ondersteuning ook goed en persoonlijk.

Snel adequate zorg

Kundig

Te lang geduurd

Ik heb heel lang met oude gebit gelopen en ook nog eens de laatste 14 dagen zonder brug. 2 x was het niet goed dus duurde het nog langer. Ik hoop dat hij nu wel goed is en niet weer breekt na dat lange wachten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Nvt

Nvt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks een zieke collega prima opgelost: goede communicatie, iedereen rustig gebleven en gewoon doorwerken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede en nette ontvangst. Behandeling was ook prima.

Prima! Sorry, naam vergeten. Ze is mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben tevreden over de hulpverlening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig tav controle gebit en vriendelijke bejegening

Oke

Oké

Prima ,vlot geholpen

Een controle prima uitgevoerd. Prettige tandsteen verwijdering. Soms heb ik daar dagen last van . Deze keer niet

Tevreden als altijd

Altijd tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed en duidelijk uitgelegd!!!

Het was de eerste keer dat ik in de praktijk kwam !!! De tandarts en de mondhygiëniste hebben mij vakkundig en vriendelijk behandeld !!!!!

Gebit mkn

Als het gebit gemaakt is scheurt het al na 3 dgn Daarna weer gemaakt scheurde alweer na 1 dag Ook een teken dat ik dit niet ga betalen.nu 5jaar dit gebit,en is altijd al wat geweest. In preciepe al 9 jaar aan het rommelen ermee Hopen dat me nieuw gebit beter wordt en meer passend is

is prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede therapeut en aardige arts.

De tandarts en assistente zijn aardig, op tijd de behandelkamer binnen en het resultaat is goed.

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.