snel en vakkundig geholpen

Het geeft me altijd een goed gevoel als ik in de stoel lig bij de tandarts. Heel kundig

Prettig

Lieve meid, duidelijk en deskundig. Gaat netjes en rustig te werk.

Goede behandeling

Prettig en goed geholpen

Esmee aardige vakbekwame mondhygiëniste keurig gebit verzorgd Esmee ontbreekt nog in het lijstje van medewerkers Tiel dus kan haar nog niet persoonlijk dit hoge cijfer toekennen in deze enquête

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze tandartsenpraktijk voldoet aan al mijn wensen, kan ook niet anders want ik kom hier al 47 jaar

Zie hier boven

Persoonlijke aandacht, vriendelijke /professionele medewerkers

Je wordt fijn geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Halfjaarlijkse controle en gebitsreiniging. Ondanks mijn angst voor de tandarts is de behandeling niet tegengevallen.

Prima behandeld , vriendelijk

Voor het eerst kennis gemaakt met opvolger van Marte, vriendelijk en prettig behandeld

Prima behandeling

Vriendelijk, behulpzaam, goed advies en kwaliteit

Zeer kundig en vriendelijk

Zeer kundig en nette en vriendelijk behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd geweldig geholpen, personeel heel aardig.

Wordt altijd geweldig geholpen, personeel heel aardig.

prima geholpen

goed overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door het hele team professioneel en kundig team

Eerst schoonmaken daarna ter controle naar tandarts. Heb het zeer slecht ervaren om van de ene kamer naar de andere behandelaarkamer te gaan. Een bezoek duurt nu dubbel zolang dan wat ik gewend was. En vond het erg druk in wachtruimte. Veel bewegingen van. Ben een uur bij jullie binnengeweest voor een controle.

Een fijne tandartsenpraktijk!

Heb goede ervaring met deze tandartsen praktijk.

Niets op aan te merken

netjes controle gehad en daarna zorgvuldig bij de mondhygiëniste geweest

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon prima behandeling en bijzonder vriendelijke medewerkers

Adequate behandeling en niet te vergeten goed bereikbaar in mijn rolstoel met ietwat hulp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Door de jaren heen een toppraktijk, met kundige, vriendelijke mensen.

Je voelt je gelijk op je gemak. Vriendelijk en deskundig,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dr Ezissi is vrolijk, blij met haar vak en kundig. Ik ben een schijterd van een patiënt bij een tandarts en zij en de assistente weten alles steeds in goede banen te leiden.

Geweldig geholpen

Zonder wachttijd uitstekend en vriendelijk geholpen.

Vertrouwd

Vertrouwd om weer door de juiste personen geholpen te worden

Vriendelijke ontvangst.

Ontvangst altijd vriendelijk .

Supper tandarts praktijk!

10 is uitstekend

Zoals altijd alle aandacht

Top team!

Met veel plezier kom ik bij de praktijk. Altijd vrolijk en opgewekt personeel die aandacht heeft voor de client. Keep it up!

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.