Vertrouwd en vakkundig

Positief ervaren

Goede uitleg en aandacht en vriendelijk behandeld

Prima service, vriendelijk personeel

Ben prima geholpen, was zelfs voor de afgesproken tijd aan de beurt.

Prima praktijk

Gemoedelijk

nvt

Vriendelijk en zorggericht

Medewerkers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Ze leveren goede zorg en nemen de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling, kan niet beter!!!

Betrokken bij de patiënt,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel vaktechnisch als organisatorisch als klantvriendelijk: prima

Al jaren goed geholpen : zie hierboven

Zeer professioneel

Kundig en betrokken.

Zoals gewoonlijk weer top

tevreden in alle opzichten

Martijn Bomas werk professioneel en snel. De kwaliteit van de behandelingen is uitstekend. Martijn is klantvriendelijk, straalt rust uit en legt de behandeling duidelijk uit. Ook als je alleen voor controle komt, neemt hij de tijd om als het nodig is een behandeling uit te voeren. Hieruit blijkt dat hij snel kan werken, want de uitloop is meestal minimaal.

Prima!!!!!!

Vriendelijk, kundig personeel. Meedenkend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen met veel uitleg wat tandarts Koen ging doen.

Altijd tevreden en dat al 38 jaar!!

Oud en vooral vertrouwd

Altijd weer fijn om in deskundige handen te zijn.

prima tansdartspraktijk

Snel en perfect geholpen!

Netjes en vriendelijk geholpen

Tevreden

correcte behandeling

Gastvrij en vriendelijk

Hele fijne praktijk

Fijne praktijk en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren of niet gaat gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het is prima allemaal, netjes geholpen.

mooie praktijk , netjes en beleefd , goeie uitleg ,

Goede praktijk

Kundig en vriendelijk personeel, geen lange wachttijden.

Heel vertrouwd

Altijd netjes behandeld

In één woord..goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling gaatjes boren en vullen ging prima

Ik ben heel tevreden over de tandarts behandeling die ik ondanks heb gehad. Tandsteen verwijderen en twee gaatjes vullen. Camila is een uitstekende, deskundige tandarts en met Evelien als assistente vormde ze een goed team, was mijn ervaring.

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.