Vakkundig en zeer klantvriendelijk

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel je wordt goed geholpen.

Helemaal goed

Fijn dat met de periodieke controle ook een gebitsreininging wordt uitgevoerd.

Alles is besproken

Rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en prettig en klantvriendelijk

Nvt

Plezierig en respectvol

Zo ben ik niet bang om naar de tandarts te gaan

Gewoon goed!

Vriendelijk personeel, zeker ook belangrijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had eigenlijk geen afspraak op die dag, mijn dochter wel. Ik moest op haar wachten en er was ruimte/ tijd om mij ook te helpen, en ik werd geholpen terwijl mijn afspraak eigenlijk in maart zou zijn. Dit was fijn. Mijn dochter vond het trouwens ook goed gaan, zij vond de medewerkers goed met jeugd kunnen omgaan. Top.

Perfect geholpen

Snel en keurig

Kundig en punctueel

Erg vriendelijke tandarts en mondhygiëniste! Zeer kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

omdat eerste plan niet werkte, alternatief direct beschikbaar

Vertrouwd

Heel vriendelijk en je voelt je heel welkom.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Best een beetje bang maar als je binnen bent zullen ze proberen om je op je gemak te stellen

Ik ben geen held als ik naar de tandarts moet maar als ik eenmaal in de stoel lig ben ik een stuk rustiger ze doen er alles aan om de patiënten op hun gemak te stellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze is intelligent op het veld

Ze luistert heel goed naar je en doet haar werk professioneel

Vriendelijk en efficient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goed zorg en uitleg voor de kinderen

Veel aandacht en zorg voor de patiënt

Fijn en vriendelijke geholpen

Fijn personeel wie met alle rust en professionaliteit te werk gaan!

Vriendelijk en kundig

Nemen de tijd en beantwoorden eventuele vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me echt op mijn gemak

Fijn geholpen

Altijd fijn en op tijd geholpen.

Goed en prettig

Zie hierboven

Goed ervaring

Ik heb goed ervaring met de tandartspraktijk . Altijd tevreden met behandeling .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige rustige en zuivere praktijk.

Fijne sfeer met vriendelijke mensen.

Snel en kundig

Ik was nog maar net binnen (5 voor mijn afspraak tijd) en werd al gelijk binnen geroepen. De controle ging ook vlot en mijn vraag werd behandeld.

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.