Positief

Zeer deskundig verantwoordelijk, in zijn werk en omgaan met mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen met het plaatsen van mijn implantaat.

Goede uitleg en een pijnloze behandeling. Super blij met het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben een tevreden cliënt.

Helemaal prima met vriendelijk en kundig personeel

Vriendelijk, kundig en snel

Zie omschrijving

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon gelukkig snel komen voor vakantie begon.

Ok

Gewoon goed

Zeer goed geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Een fijne praktijk

Een fijne praktijk met vriendelijk personeel en eerlijke behandelingen, die met aandacht worden uitgevoerd.

Nette behandeling

Zie boven

Fijne tandarts

Goede tandarts fijne schone omgeving ook assistentes allemaal vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel vriendelijk en vlot geholpen

zie hierboven

Zeer deskundig

Ik ben een gelukkig mens met mijn tanden.

Grondig gecontroleerd!

erg goed

Prima service en snel geholpen

Niks aan toe te voegen

Kundig en plezierig geholpen

Zie hierboven….. ik ben geholpen door een buitenlandse tandarts. Zeer positieve ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts sprak erg zachtjes. Voor mij niet te verstaan. Gevraagd of ze harder wilde praten. Dat deed ze niet. Vond het geen prettig bezoek. Fijner als je hoort wat ,e zeggen. Nu had ik wel een mompelend geluid maar geen idee wat ze zei

Vriendelijk, duidelijk en concreet

Ik heb de intake als erg prettig ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

Tevreden

Professioneel, vriendelijk en heldere uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed geholpen door MAARTEN

Een nieuwe vulling geplaatst goed geholpen

Op yijd en professioneel

Is altijd op tijd.

adequaat

prima en efficient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was weer zoals gewoonlijk, prima!

Geen eindeloze wachttijd, vriendelijke mensen, dus geen problemen.

Bredaseweg 400

5037 LH Tilburg

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.