Rustige inlevende aanpak

Professioneel en zeer ontzorgend

Beste Tandarts 2024!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle hulp voor mijn tandprobleempje

Ik belde in de ochtend voor een partieel afgebroken kies, nog dezelfde middag kon ik komen, op precies het afgesproken moment werd ik behandeld en de reparatie werd a la minute uitgevoerd. Dit is een in alle opzichten perfecte behandeling

Was goed.

Gebeld met klachten, ertussen gezet en op juiste Tijd behandeld Alleen jammer voor mij ik moet nog een keer terug komen.

Prima, deskundig en vertrouwd

Zie bovenstaande.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel prettig en professioneel!

Uitstekend, vriendelijk

Prima kundig, vriendelijk.

Uitstekend personeel

Word goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd prima zorg, al vanaf mijn twaalf jaar

Prima tandarts

Geruststellend!

Super lief en geruststellend, en alles in overleg

Helemaal goed

Perfect behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, efficient en duidelijke uitleg

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt naar mij geluisterd

Goed, vriendelijk, professioneel

Al mijn gehele leven heb ik dr. Janssen als tandarts, door zijn bedrevenheid en persoonlijkheid heb ik nog nooit met angsten op de tandartsstoel hoeven te zitten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben goed geïnformeerd door de tandarts

Goede behandeling

Pijnloos een gaatje gevuld zonder verdoving.

Prettig en kundig

Werkt op tijd Kundige tandarts waar ik vertrouwen in heb

Uitstekende en vriendelijke behandeling

Zie bovenvermelde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling lang maar dat was bekend.

Duidelijke info vooraf en goede uitleg voor de nabehandeling

Prima tandarts

Altijd goed geholpen

Fijne tandarts

Ik heb goede ervaring met tandartspraktijk Janssen.

Erg fijn geholpen

Goed advies gekregen, en nu gaan we aan het behandelplan werken.

Goed te woord gestaan

Door de mondhygiënist en tandarts werd ik goed te woord gestaan ze legde uit waarom mijn behandeling niet doorging. Alleen jammer dat ik voor niets kwam en dat het niet eerder verteld werd met de afspraak maken.

Prima praktijk

Maarten is een no no-noncence tandarts. Wat gebeuren moet gebeurd maar geen onnodige kosten maken die niet nodig zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en met interesse ontvangen

Een vriendelijk en geinteresseert ontvangst.

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.