Fijne nette praktijk

Fijn geholpen

Aardig personeel

Tandarts en assistent stellen mij altijd gerust en zijn heel vakbekwam.

Professionele hulp

Prima geholpen

Overleg was goed. Vervolg goed geregeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn kies was echt half afgebroken, Maarten wist de kies toch nog te redden. Geweldige vakman!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede controle en goede behandeling

Vlotte behandeling

Goed gehoor betreffende mijn klachten. Jammer dat ik zolang moet wachten op de afronding.

Gewoon goed

Altijd vriendelijk en belangstellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnloze behandeling na plaatsen implantaat.

Goede uitleg over het plaatsen van mijn implantaat. De behandeling was een pijnloos.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed in geven van advies

Tandaards jansen geeft goed advies wat betreft wat het beste is

Vakkundig

zeer tevreden Voormij geeft dat vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle hulp bij een ontsteking

Ik heb meteen een afspraak kunnen maken en.is het probleem aangepakt en verholpen, naast de al lopende afspraken van de tandarts.

Helemaal goed

Geen onnodige handelingen en erkenning van eigen goede verzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In een rustige omgeving zijn mijn tanden weer goed verzorgd

Altijd behulpzaam

Altijd behulpzaam, nemen de tijd, vriendelijk, professioneel

prima tandarts, kundig en ervaren

prima tandarts, kundig en ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik word altijd zorgvuldig en vriendelijk behandeld

al jaren word ik hier vriendelijk en zorgvuldig behandeld in een n ette en hygiënische tandartspraktijk.

Prettig en deskundig

Uitstekende praktijk

Professioneel en vakkundige praktijk. Leuk en vertrouwd team!

Ik word goed geholpen

Ben nog steeds een tevreden patient .

Prima tandarts

Uitstekende behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel lang al mijn vertrouwde tandarts

Ontvangst op tijd en professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerste keer bij deze tandarts

Ik ben door mijn eigen tandarts verwezen i.v.b. met een te plaatsen implantaat. Erg vriendelijk en duidelijke uitleg bij de intake.

ben hier heel tevreden

zolang als deze tandarts er is ben ik al patient

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.