Rustig

Kennismaking was spontaan

Goed vriendelijk

Vriendelijk personeel, goed ogende praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goede controle zonder dat er ingrepen gedaan worden die niet nodig zijn. Er werd ook de tijd genomen voor mijn zoontje die niet durfde

Betrouwbaar en vertrouwd

Ik kom al ruim 40 jaar bij tandarts Janssens. Hij heeft mij altijd top behandeld.

Deskundig.

Heel kundig en genoeg tijd nemen om voor de persoon een goede oplossing te vinden voor zij probleem.

Zeer fijne tandarts

Sinds ik naar deze tandarts ga, is mijn angst verdwenen. Dit door de persoonlijke en rustige benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Omdat dit verplicht wordt: geen reactie!

Zoals bij elk bezoek: zeer tevreden!

Was goed

Ik had een controle was goed gegaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel, kundig en vriendelijk.

Al jarenlang een goede dienstverlening.

Prettig

Ik word altijd prettig geholpen, sinds ik bij deze praktijk zit kijk ik er niet meer tegen op om naar de tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd prima goede kennis en aardige mensen.

Goede ervaring

Nooit lang wachten, leuk personeel en vriendelijk

Enorm prettig geholpen

Vriendelijk personeel, snel geholpen, ging met een prettig gevoel weer naar huis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en prettige behandeling.

Deskundig.

Fijne nette praktijk

Fijn geholpen

Aardig personeel

Tandarts en assistent stellen mij altijd gerust en zijn heel vakbekwam.

Professionele hulp

Prima geholpen

Overleg was goed. Vervolg goed geregeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn kies was echt half afgebroken, Maarten wist de kies toch nog te redden. Geweldige vakman!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede controle en goede behandeling

Vlotte behandeling

Goed gehoor betreffende mijn klachten. Jammer dat ik zolang moet wachten op de afronding.

Bredaseweg 400

5037 LH Tilburg

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.