goed/zeer goed

Echhter een min puntje is dat mijn tandarts weg gaat waar wij ( gezin) erg tevreden over waren< dus nu weeer iemnad anders !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed behandeld alles oké.

Fijne praktijk

Kundig en fijn geholpen door een hele goede tandarts en preventie assistente

Prettig!

Prettige ervaring, vriendelijke tandarts en assistente.

gewoon goed

Tandarts was erg zorgvuldig. Mondhygienist blijft een vervelende ervaring op zich.

Vertrouwen

Prettige opvang, lang niet geweest en ontvangst en behandeling was zorgzaam. Dank

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijne praktijk met kundige tandartsen

Zoals altijd fijne behandeling met een heel goede tandarts.

goede ervaring

zeer goed

Betrouwbare, goed georganiseerde tandartspraktijk

De afgelopen 15 jaar heb ik de Besterd leren kennen als een betrouwbare en goed georganiseerde praktijk, die je geen dure ingrepen zoals kronen aanpraat, maar wel goede en gerichte adviezen geeft. Ik mis wel tandarts De Vey Mestdagh, die enkele jaren geleden met pensioen ging.

Goed en kundig geholpen

Goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mondhygiëniste was grondig en zorgvuldig

Behandeling is zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd en goed advies. Ik ben tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeld door Marjon. Zeer vriendelijke en kundige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Enthousiast en kundig team.

Hele fijne tandarts

Ik ben heel blij met tandarts Roes, zij legt alles goed uit en handelt meteen goed als het pijn doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en snel geholpen

Ik wordt altijd op tijd geholpen. Ze zijn snel en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima uitleg over een eventuele behandeling!

De tandarts was erg vriendelijk en legde perfect uit hoe mijn kies behandeld zou moeten gaan worden, tot zelfs in elk detail!

Goed en duidelijk

Goede informatie en fijne tandarts

Vriendelijk en zeer deskundig

Zie bovengenoemde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die erg goed luistert naar wat je wensen zijn. Ben goed geholpen.

Positief

Ik werd vlot geholpen en kreeg een duidelijke uitleg over de tandverzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke tandarts en assistente. Duidelijke uitleg. Jammer dat de tandarts weggaat

Nvt

Beulswerk

Zeker driekwartier had de tandarts nodig om een kies te trekken, er kwam maar geen einde aan dat beulswerk. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt en ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat de tandarts zoveel moeite had met een op zich eenvoudige ingreep. Ze bleef maar duwen en trekken, meermaals moest ook verdoving worden bijgegeven. Ze schoot ook een keer flink uit tegen mijn wang, maar een 'sorry' kon er niet af. Het is nu zondagavond en ik zit nog altijd met een zeer pijnlijke mond, keel en kaak, gelukkig helpt de paracetamol. Nee, dit was voor mij eens maar nooit meer bij deze tandarts! Met vriendelijke groeten, Brigit Snels-Valster Tel: 06-25246124

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben geen held. ik heb toch een ontspannen behandeling gehad

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.