Zeer begripvolle en deskundige behandeling perfect uitgevoerd!

Ondanks de moeilijkheidsgraad van de wortelkanaalbehandeling en mijn bijkomende kokhalsneigingen die als gevolg van COVID en een onlangs verwijdere cyste in de hals meespeelden heeft de tandarts de reparatie van mijn kies/brug perfect uitgevoerd.

gematigd positief

HET BEZOEK AAN DE MONDHYGENIST WAS POSITIEF. DE TELEFONISCHE AFSPRAAK MET JACQULINE WAS NIET IN HET SYSTEEM GEZET WAARDOOR IK EEN ANDERE AFSPRAAK MOEST MAKEN.(IK MOEST DAAR ZELF OM VRAGEN!!)

Tandarts is noodzakelijk

Tandarts rechtvaardig over stand van zaken betreffende gebit

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Vriendelijkheid en

Vriendelijk, duidelijk

Goede begeleiding, meedenken en goede behandeling.

Ze zijn respectvol tandartspraktijk

Ze zijn netjes respectvol en vriendelijk

Vriendelijk, professioneel, zorgvuldig

Vriendelijke en zorgvuldige medewerkers. Zowel aan de balie als in de stoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had tandpijn en werd vrij snel geholpen

Goede behandeling

Het was jammer dat ik wat later dan de afgesproken tijd geroepen werd voor de behandeling. Behandeling was verder prima, vriendelijke preventie assistente, die uitlegde wat ze ging doen en geïnteresseerd was heb haar vaker gehad ben de naam vergeten

goede behandeling en afspraken

Ga zo door !!

uitstekende en snelle hulp

zie boven

Ze is aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word netjes en correct behandeld. Absoluut géén klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen door de tandarts.

Bij de tandarts was het prima, echter bij het maken van een vervolgafspraak kreeg ik te horen dat ik maarliefs 2 maanden moest wachten. Eerder geen tijd, volgens mij was er toch wel een risico aanwezig.

Fijne tandarts en praktijk

Zoals altijd goede behandeling door een kundige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en advies gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een erg prettige behandeling.

Een fijne, goede en positief bezoek.

Goed als altijd

Goed als altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was bij de tandtechniek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige en vriendelijke behandeling gehad. Goede uitleg gehad over de behandeling. Hele aardige mondhygiëniste mevr. Sombroek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeggen wat ze doet en doen wat ze zegt.

Ik ben angstig voor de tandarts. Ook werkt verdoving bij mij slecht. Met beide problemen werd uitstekend rekening gehouden. Verder prijs ik de nauwkeurigheid en vakmanschap van Claudia Melchiori.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb mijn bezoek als prettig ervaren!

Prettig

Prettige behandeling proffesioneel snel

Ik ervaar Anita als een zeer professionele mondhygieniste met goede pedagogische kwaliteiten . Haar haptische handvaardigheden zijn zeer prettig.

Vriendelijke, professionele behandeling

De mondhygiënist was bijzonder vriendelijk en gaf duidelijke informatie.

Deskundig en Hyginist

Het was eerste keer van mij maar ik ben er zeer tevreden

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.