Snel, vriendelijk, prettig en efficiënt.

In verband met een verwijzing door de kaak- en mondchirurg van het ziekenhuis was een afspraak vlot te maken. De behandeling werd na overleg prettig en efficiënt door Dr. Worms uitgevoerd.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn melding van mijn agenda was niet afgegaan zodat ik mijn afspraak vergeten was

Ik werd door de mondhygeniste gebeld om 20.10 dat ik een afspraak om 20 uur had . heel netjes en mocht nog komen ook dus bedankt voor die service

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd goed en netjes geholpen

fijne medewerkers

duidelijke uitleg

fijne tandarts, mevr. Roes, legt alles duidelijk uit

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Goed schoongemaakt, slecht gepland

Had een half jaar geleden een dubbele afspraak gemaakt. Eerst bij de mondhygiëniste en daarna bij de tandarts voor controles. Helaas nadat ik bij de mondhygiëniste was geweest lang in de wachtruimte gewacht en uiteindelijk maar gaan vragen hoe t zat. Bleek dat er met de 2e afspraak iets verkeerd was gegaan en heb voor niks zitten wachten helaas.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een hele fijne en kundige tandarts, die duidelijke uitleg geeft en je zeer welkom ontvangt. Heel jammer dat hij met de controles gaat stoppen. Bedankt voor de fijne jaren en succes met je andere werkzaamheden..

Vriendelijk

De aanmeldzuil werkt goed. Voor het eerst zie je een naam van uw medewerker staan. Zoiets zie je nooit bij de herinneringsmail. Een aanbeveling

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

uitstekende service

uitstekende service, kon snel terecht, alle disciplines onder 1 dak, vriendelijke medewerkers en nauwelijks uitloop en wachttijden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle goed en korte behandeling

Kon even tussen door om scherp randje van kies te laten bijvijlen. Gedaan door bijna afgestudeerde tandarts. Die deed het prima!

Goed geholpen

Prettig geholpen door Bianca

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnklachten zijn uiterst zorgvuldig onderzocht.

Het advies om niet te behandelen maar de klachten nog even aan te zien is tot stand gekomen na zorgvuldig onderzoek. Omdat ook de foto niet uitwees dat er aanleiding was om te boren of iets dergelijks is geadviseerd om nog even met ibuprofen of paracetamol door te gaan. Daarnaast is geadviseerd omheelvoorzichtig schoon te maken om irritatie te voorkomen. De klachten zij nu minder aan het worden. Hopelijk nemen ze nog verder af.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende controle en behandeling door vakkundige en aardige specialisten.

Bovenal vriendelijke behandelaars

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Doorverwezen door eigen tandarts dus slecht even op bezoek. Mooi praktijk en groot van opzet iets heel anders dan gewoon in het dorp. Tandarts Kostelijk een aardige en kundig man. Na bezoek met advies terug naar eigen tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede tandartsen praktijk/ goede communicatie

Ik ben nu ongeveer 7 jaar bij tandartsenpraktijk De Besterd. Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad. Het enige wat tegenvalt is het reizen voor mij om bij de praktijk te komen maar dit beinvloed mijn score natuurlijk niet. Ik bezoek de tandarts 4x p jaar en atijd is alles netjes op tijd en is de communicatie zeer goed.

Professioneel

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijk en klantgerichte behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst. Luistert goed. Prettige ervaring.

Snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijke mensen, snel geholpen

Heel vakkundig

Linda is heel vakkundig en erg aardig, voel me erg om mijn gemak bij haar!

Fijn geholpen.

Vorige week samen met mijn dochter bij Liset Wester geweest voor een controle afspraak. Erg fijn hoe zei met mijn dochter omgaat en haar overal bij betrekt, ze vindt het erg leuk om naar de tandarts te gaan. Het is nog steeds een goede keuze geweest om over te stappen naar een andere tandarts binnen jullie praktijk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Prima en vriendelijk.

Ruim voldoende

Professioneel en ook vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig personeel, goed geholpen. Alleen wel steeds andere gezichten, nogal veel nieuwe medewerkers.

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.