prettige duidelijke communicatie, behandeling voor zover ik het kan beoordelen (technisch) goed.

fijne tandartsen praktijk, aan te raden

Professioneel, vriendelijk en efficient

Professioneel, vriendelijk en efficient. Een prima tandarts waar alles in huis is.

Heel goed

Ik ben bij de mondhygiëniste geweest en er is ook tijd voor persoonlijke aandacht en interesse

Slecht

Mijn beste tandarts was H. Kostelijk maar dat ging niet meer, verder heb ik iedereen al gehad, en dat geeft geen fijn gevoel.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede info en onderbouwing voor gekozen behandeling

Uitstekend behandeld

Mijn ervaring,de benadering gaf rust,angst werd weggenomen , door goede uitleg. Er was gelukkig geen ruwe aanpak. In een woord,ben er heel tevreden over.

Snel en vakkundig geholpen

Op vakantie liet een facing los. Dag na mijn vakantie gebeld. Kon dezelfde dag terecht en facing is vakkundig terug gezet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en uiterst vriendelijk behandeld

behandeling prima, vervolgafspraak slech

Behandeling is prima gegaan, 5 sterren. Echter vervolgafspraak naderhand via telefoon 3 x geprobeerd, maar krijg alleen antwoordapparaat....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed werk maar lang moeten wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn half-jaarlijks controle van het gebit

Goed en volgens afspraak verlopen. Vervolg afspraak gemaakt voor volgende half-jaarlijks controle gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb implantatie behandeling ondergaan. Geweldig gegaan verdoving zonder pijn nam echt veel tijd en veel begrip voor angst goede begeleiding en na zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandartsorganisatie waar ik al een paar jaar kom

Sinds een paar jaar kom ik bij deze tandartsorganisatie, hiervoor altijd ergens gekomen waar het me niet beviel. Ook al is het voor mij nu niet heel dichtbij ik kom er graag. Het maakt me niet uit wie me helpt het is altijd goed.

lijkt mij een goeie

eindelijk een vaste tandarts

Vriendelijk en efficiënt

Vrie delijk en efficiënt

behandeld als kleuter

kreeg te horen dat ik eigenlijk geen recht meer had op mondzorg omdat ik al zo lang niet meer was geweest, en ik dus alleen maar kom bij klachten.dat is ook wel zo, maar ik heb pas sinds 2 jaar een aanvullende verzekering, en was de controle voor mij te duur. nu ging het dus om een nieuw ondergebit. wat gewoon betaald word door mij en vgz. in mijn ogen zijn jullie zorgverlener en hoef ik niet god op mijn blote knieen te danken dat ze mij wil behadelen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Héél tevreden

Had een vaste arts. Is met pensioen gegaan. Goede vervangers. Had een lieve/leuke mondhygiëniste. Gaat het bedrijf binnenkort verlaten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd snel geholpen en goed.

Bij de tandarts werd nog hulp gevraagd van een andere tandarts om goede keuze te maken. Dat vond ik prettig, omdat het niet mijn eigen tandarts was. Mijn eigen tandarts is Lisette Wester. Ik had wel na de behandeling pijn en ben ‘s middags naar bed gegaan tot half 5. Ook heb ik nog 4 paracetamol ingenomen in totaal de dag erna.

Ik ben tevreden

Het werd goed geluisterd, meelevend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Levenslange klant, altijd uitstekend werk.

Kom al sinds mijn jeugd bij deze praktijk. Nooit een issue gehad. Altijd zeer professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en allemaal vriendelijk

Alles heel goed

niet pijnlijk

Het was wel te doen de behandeling zonder verdoving. Zohra heeft het goed gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed gedaan en snel

mijn mail is jef.v.riel@gmail,com

praktisch maar weinig persoonlijk

praktisch maar weinig persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel professioneel en vriendelijk tegelijk.

Ik voel me altijd in goede handen als ik ben geweest. Ze missen niets en laten me ook altijd zien waar ik sta en wat er mogelijk staat te gebeuren. Heel helder uitgelegd. Zeer tevreden.

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.