Top tandartsen

Super mondhygiënist evelin en super tandarts marion jammer dat ze weg gaat maar wens haar veel geluk met haar gezinnetje en nieuwe jop groetjes carla heurter

snel en vriendelijk geholpen

Ik kon heel snel terecht voor een afspraak. Vriendelijke ontvangst. Geen volle wachtkamer; relaxte sfeer. Door de (vriendelijke) tandarts zelf opgehaald en na overleg met een collega, tijdelijke behandeling uitgevoerd. Meteen na thuiskomst lag de begroting voor definitieve behandeling al in de mailbox.

Tevreden

Top behandeling weer van Anita gehad

positieve deskundige hulp

positieve deskundige hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Meteen actie ondernomen ivm burning mouthsyndroom

Ik heb al een tijd een burning mouthsyndroom waar ik veel last van heb en de huisarts niets aan doet. Tandarts heeft me doorverwezen naar een kaakchirurg vanwege binnenkant bultje en helemaal en omdat het helemaal rood ziet. Eindelijk actie ondernomen want ik heb er heel veel last van. Altijd een droge mond en zweren op mijn lippen van droogte.

Snel geholpen

goed geholpen

Zeer correcte behandeling

Netjes en profeccioneel geholpen. Zeer aardige dame.

Goed ontvangst en behandeling

Fijne tandarts

Zit er alweer dan 40 jaar zeer tevreden

normaal

ik vindt het alleen jammer als ik bel omdat er een stuk van me tand is afgebroken , er alleen een planning gemaakt wordt voor de half jaarlijkse controle

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vakkundig, vriendelijk, luisteren naar je verhaal.

Goede ervaring⁷

vriendelijk en toch proffesioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne, schone praktijk, super tandarts

nvt

Rustige behandeling

Aardige dames die heel veel rust uitstraalde, alles netjes vertelde voordat ze iets gingen doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige, vriendelijke tandarts die alles goed uitlegt

Mijn tandarts legt alles goed uit zodat je weet wat er gaat gebeuren. Zodra je pijn hebt treft ze maatregelen. Je bent bij haar in goede handen. Voor mensen die angst hebben voor de tandarts is dat heel prettig.

Vakkundig

Vakkundig

bekwame en vriendelijke behandeling

perfect

Veel personeelswisselingen

Kan niemand iets aan doen. Wel lastig als je angstig bent voor de tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Vriendelijk en gastvrij!

Snel en professioneel behandeld.

goed genoeg

Prima geholpen.

Ben al jaren patiënt van deze praktijk en nog steeds erg tevreden.

zeer vriendelijk en kundig

Vanwege mijn angst voor een tandarts vanuit mijn jeugd word ik altijd op mijn gemak gesteld, voel me nooit een zeur of een nummer. Wel jammer dat deze tandarts waar ik inmiddels weer aan gewend was iets anders gaat doen. Ik heb jarenlang bij Rien Koopmans gezeten, en wissel niet graag vanwege mijn angst. Op zoek naar een andere, genoeg keuze op de site te zien

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen door een kundige, rustige tandarts.

De tandarts vertelde steeds wat ze ging doen. Ze ging rustig te werk en stelde me op mijn gemak.

voldoende

Het werk van mijn oude tandarts was beter. Bij het opvullen van mijn tanden deed hij de gehele tand, nu alleen de boven kant waardoor er kleurverschil is. ik gaf aan dat ik kiezen wilde laten trekken, dit vond ze geen goed idee maar kwam verder niet met een andere oplossing. verder vind ik het veel te lang duren voordat ik geholpen word. Begin februari controle en pas in mei en juni kan ik pas terecht.

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.