Ik ben goed geholpen

Neemt de tijd.

Proffesioneel

Ontspannen

Door mijn angst van vroeger en jullie ontspannen manier van werken ga ik veel minder gestresst op de stoel zitten. Jullie zijn kundig en geven goed advies

Fantastisch 10

Ga elke keer weer met plezier naar de tandarts. De tandarts is vriendelijk en bekijkt en inspecteerd mijn antieke tanden met grote zorg. Waarvoor hartelijk dank. Lieve groet ineke puglia-smit. Ik wens u allen prettige feestdagen en een goed en gelukkig 2023 toe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geholpen op afgesproken tijd. Vlotte controlebeurt.

Iets meer uitleg waarom er twee fotootjes zijn genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen wachttijden. Vlotte controle en tandsteen verwijdering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst, no nonsense tandarts

Klein vullinkje direkt aangebracht. Snel klaar! Zo snel dat ik me afvroeg ôf hij mijn bovengebit wel goed gecheckt had...

Vriendelijk en professioneel.

goed georganiseerd,duidelijk toch vriendelijk

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle hulp bij kiespijn.

Snel geholpen en nog dezelfde dag mijn frame aangepast. Super service!

Prettige praktijk!

Mooie praktijk, aardige mensen, snel aan de beurt, vakkundige tandarts, persoonlijke benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik was nu spoed anders soms lang op afspraak wachten

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Netjes geholpen

Goed uitgelegd wat er ging gebeuren.

Goed dien.

Eins is it noch nea earder sa goed west. Mar... der ha ik sels myn bêst ek foar dien.

Prettige behandeling

Het was een controle. Alles werd goed bekeken en de tandarts vertelde precies wat hij ging doen.

Fantastische Tandarts en Assistente en zorg

Erg blij met de service. Dankjewel.

Kundig geholpen

Prima geholpen en vlot een afspraak kunnen maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ontvangen en behandeld.

goede uitleg bij de mondhygeïniste en goede behandeling, ook de tandarts heeft goed voldaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastisch geholpen en heel blij met het resultaat!

Een paar weken geleden had ik een afspraak met tandarts Zijlstra. Zij heeft mij fantastisch geholpen, ik ben dik tevreden! Alles goed uitleggen wat er gaat gebeuren. Ook Catrien, haar assistente doet goed werk. Zij zijn een heel leuk team.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Claudia is een super mondhygieniste!

vriendelijke, goede tandarts praktijk. behandeling is niet het leukste uitje (als is het fijn dat we in een land leven waar we zo goede tandartszorg hebben) maar Claudia zorgt voor een gezellige sfeer en hartelijke benadering , naast vakvrouw zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle actie van de tandarts

Een kies in tweeën gebroken, gebeld en binnen 10 minuten laag ik op de stoel. Ook de bemiddeling naar de kaak chirurg was top

Helemaal goed!

Tandarts bezoek is niet mijn favoriet. Maar jullie werken dit beslist niet tegen! Correct/vriendelijk/enthousiast geholpen. Alles wordt gevraagd en uitgelegd. Zowel door tandarts als assistente. Goede sfeer.

Vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk en behulpzaam.

Goed rustig advies gekregen

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!