Goed en deskundig geholpen zoals altijd

Goed en deskundig geholpen zoals altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed op de afgesproken tijd , hij vroeg of er ook bijsonderheden of klachten waren , hij is vriendelijk

goed, vlot & deskundig

zorg en aandacht voor patiënt en de medische kwaliteit ligt hier hoog is mijn ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Is mij hundert parten mei fallen

Tefreden

Matig

Wanneer je binnen 1 minuut weer uit de tandartsstoel bent vindt ik dat geen serieuze controle.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Uitstekend behandeld

Uitstekend!

Op tijd. Zeer vriendelijk. En kundig.

Werd goed geholpen

Ik was erg bang maar werd goed opgevangen daarvoor bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkers, goede service, prima tandarts

Ik word steeds vriendelijk en professioneel geholpen. Goede service en advies.

vriendeloijk behandeld.

Snelle en duidelijke diagnose

Ik moest naar de tandarts ivm een mogelijk gaatje in kies. Er is direct een foto gemaakt en uit beoordeling snel doorverwezen naar de kaakchirurg. Duidelijk uitgelegd waarom deze doorverwijzing en hoe dat in zijn werk gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Prettige ontvangst. Men neemt de tijd. Volledig qua uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had 2 afspraken bij de tandarts en mondhygiënist werd de ochtend van de afspraak gebeld er was 1 ziek maar ik hoefde niet een nieuwe afspraak te maken de tandarts zou het wel doen. Maar moest als nog een nieuwe afspraak maken dat is dan beetje jammer. Voor de rest vriendelijk personeel en hoefde niet lang te wachten.

Netjes en goed advies

behandeling goed

behandeling wel goed, maar gaat wel heel snel. was gewend aan een meer uitgebreide inspectie van tanden en kiezen en na schoonmaken ook polijsten. Dit laatste gebeurt niet. Ook weinig communicatie.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Prima geholpen

Ik vind het super vervelend dat jullie dit elke keer vragen. Stop daar eens mee. Dat geeft kwaliteit en dit formulier niet

zorgvuldig aandachtig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door Christina!

Ik had deze keer geen extra ingreep in mijn gebit! Wel gaf ik aan dat ik last had van gevoelige tanden en ook zoals de tandarts al had geconstateerd last van terugwijkend tandvlees! De holtes probeer ik zo goed mogelijk schoon te houden door middel van dragers, etcetera? Nu maar hopen dat mijn gebit het nog een tijdje volhoud voorlopig?

Fijn geholpen

Fijn geholpen in een prettige sfeer

Prettig

Vakkundig personeel, vriendelijk en nooit lange wachttijden.

Mondhygiënist was verbaasd

Bij de mondhygiënist geweest. Ze was rustig en legde alles goed uit. Dit was voor mij de eerste keer. Voordat ze begon enkele punten goed besproken en doorgenomen. De behandeling verliep vlotjes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de behandelingen / contacten

Als oudere cliënten zijn wij vanaf receptie tot in de stoel en daarbuiten zeer te spreken over ons bezoek aan zowel tandarts als mondhygiënist. Ook prima voorgelicht over gebitsonderhoud voor thuis. Het maakt dat wij zonder schroom de behandelingen ondergaan. Belangrijk voor ons is ook dat we via de mail tijdig worden herinnerd aan de data/tijdstippen waarop we worden verwacht.

prima praktijk. Praktisch en vriendelijk

Ik wordt prima geholpen en heb verder niet veel toe te voegen.

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!