vertrouwen uitleg planning

goed gesprek

goed en vlot behanded

Prima!

Vlot een afspraak gemaakt, afgesproken tijd aan de beurt en vakkundige behandeling.

was prima

goeie af spraak netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door (privé) omstandigheden was het tandartsbezoek erbij ingeschoten, toch maar de stoute schoenen aangedaan. Werd vriendelijk geholpen en dat voelde goed.

Vriendelijk

Een goed team en ook al is de tandarts niet mijn favoriet is dit team zeer geschikt om je wel terug te laten komen. Want je gebid (tandvlees) is goud waard....

Goede behandeling

Geen

Plezierige ontmoeting met genoeg tijd voor behandeling en adviezen

Plezierige ontmoeting met genoeg tijd voor behandeling en adviezen

goed als altijd

goed als altijd

Een snel bezoekje.

De controle-afspraak gaat altijd erg vlot.

Tevreden

Geen held bij de tandarts maar prima rustig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor het eerst nu kennis gemaakt en behandeld door de paro_preventie assistente. Aangenaam rustige behandeling.

Goede planning

Op tijd geholpen

Correct. Prima!

Vriendelijke tandarts en assistentes. Correcte behandeling.

Vriendelijkheid

Vriendelijke en professionele ontvangst en openheid wat de bedoeling was van de behandeling en zeer snelle terugkoppeling over het vervolg

Zeer vlot en goed

Zeer tevreden over de gehele behandeling. Vriendelijk, goede uitleg en tijd genomen. Aandacht voor de bezoeker.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb vertrouwen in de kundigheid van deze tandarts

Alleen tandsteenverwijdering bij contrôle-afspraak

Contrôle-afspraak! Vriendelijke man maar soms twijfel ik aan zijn deskundigheid. Heb al een paar x gehad dat ik na een vulling last bleef houden bij kou of warm voedsel. Werd wel opgelost maar moest door extra consult wel extra betalen! Ik wil de persoon in kwestie niet in discredit brengen. Het kan ook aan mijn gebit liggen alleen had ik dat bij de vorige tandartsenpraktijk namelijk niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar de tandarts zal nooit mijn hobby worden, ik weet dat het goed is. Door het preventiebeleid heb ik minder gaatjes, dat is mooi.

vriendelijk

aardig. goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een bezoek aan tandartsenpraktijk Mantgum is relaxed en ontspannend.

Even flink aan de tand gevoeld en met een fris en schoon (net van de tandarts) gevoel weer naar huis. Geholpen door de zeer deskundige, vrolijke en muzikale vakvrouw Claudia Mast. Daarbij een erg prettig persoon in de omgang. Zo hier en daar kunnen genieten van een meezing frase van een liedje op de radio, zo is het bezoekje aan de tandarts ook nog eens gezellig terwijl ik vroeger doodsbang was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

duidelijk uitleg wat er gebeuren gaat

Eerlijk en duidelijk

Wat er ook moet worden gedaan, er volgt altijd eerst overleg en uitleg over de behandeling. Met deze duidelijkheid worden de activiteiten met de juiste kennis uitgevoerd. Zelfs tijdens de behandeling wordt nog weer naar de beste oplossing gezocht.

Alles perfect

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!