Goede snelle behandeling

Goede service Kon snel komen om het probleempje te verhelpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Fijne ervaring

Afgelopen woensdag zijn mijn partner en ik bij de mondhygiëniste geweest. We willen onze complimenten aan haar geven. Erg vriendelijke en prettige omgang, ging erg netjes te werk. Heb na paar jaar wel de twijfels (vanwege mijn risico's) waarom ik niet eerder naar haar ben gestuurd, want dat was nodig geweest. We gaan weer een goede richting in en hebben een zeer fijne behandeling gehad.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Heel goed

Correct en een goede "behandeling"

Prettige ervaring gehad

Prettig en sociaal.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Goede praktijk

Mondhygiënist tandarts stellen je altijd op je gemak en heel geduldig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Deskundigheid

Op afgesproken tijd. Vriendelijk.deskundig.

goer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super service en behandeling.

super! Zeer flexibel wat betreft afspraak vulling en pijnloze mondhygiëne!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

was correct en snelle behandeling.

Dit was mijn eerste ervaring en komt mij goed over.... Ik hoop ook in de toekomst mijn tanden in uw handen te kunnen overdragen... lol..

nogmaals prima

Goede en snelle behandeling

Goede en snelle behandeling

Goede en vlotte behandeling

Super tandarts

Ondanks ik bang ben voor de tandarts doen ze het hier zo goed en relaxed dat de angst soms beetje weg gaat Ze hebben mijn vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed geholpen en zeer goede uitleg

Veiligheid

Als extreem angstige patiënt werd ik heel erg op mijn gemak gesteld door Mariëtte. De behandeling (reiniging en tandsteen verwijderen en polijsten) heb ik als pijnloos ervaren.

Goed behandeld

Goede en duidelijke behandeling

Prima geholpen

Maar we vinden dat de tandarts vergeleken paar jaar terug erg duur is geworden. En dat de mondhygiënist verplicht word vinden we heel heel vervelen, hier lopen voor al bij ons studerende kinderen tegen aan....

Niets op aan te merken

Fijne sfeer en aardige mensen.

kan niet beter

is al heel lang mijn tandarts naar volle tevredenheid!

Prima!

Zeer goed!

Relaxt, vriendelijk, uitleg, kundig, nam de tijd! Anita voor het eerst kennis mee gemaakt. PRIMA! Daarna naar de Heer Hiemstra met assistente net als voorgaande keren PRIMA!

ontspannen

Heel ontspannen en relaxed

Bedrijfsgegevens

De Wilde Hoeke 12

9022 AX Mantgum

058 250 1781

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.