snel en vakkundig geholpen

snel en vakkundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig contact, goede planning.

Vriendelijke mensen, prettige sfeer, planning klopte waardoor ik niet te lang moest wachten. Prima!

Prima praktijk

Zeer vriendelijke mensen die met je meedenken als je een vraag hebt

Professioneel en deskundig

Snel en goed geholpen.

Heel fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De Mondhygiënist A. Kant is geweldig!!!!!

Zeker aan te bevelen is echt een vakvrouw!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, rustig in omgang, legt alles goed uit!

Fijne tandarts en mondhygiënist

Mijn ervaring met de tandarts is goed. Hij zegt wat hij gaat doen en stelt mij op het gemak. De mondhygiënist doet voorzichtig haar werk en dat is fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld. Duidelijke communicatie ook!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn gebit werd zorgvuldig bekeken tijdens de halfjaarlijkse controle

Ik heb al een aantal jaren zeer goede ervaringen met deze tandartsenpraktijk

Prima behandeld

Kon heel snel terecht

Inke is top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de mondhyg geweest, Imke is gewoon super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundige mensen met goed advies!

Ze zijn niet alleen aan het kijken naar de huidige staat van de tanden, maar denken ook verder om toekomstige tandproblemen te voorkomen of te verminderen. Hierbij geven ze uitstekend passend advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede, correcte en snelle behandeling.

Zeer snelle behandeling voor een vervangende vulling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandartsafspraak verliep uitstekend!

Goed gesprek tijdens de afspraak over het maken van eventuele foto’s of andere mogelijkheden. Het was verder een korte zit van ongeveer 5 minuten.

Prima praktijk !!!

Prima praktijk

Gewoon goed(bij mondhygiënisten)Imke

Mondhygiënisten Imke is geweldig, Loop al 22 jaar bij deze dame.

Goed en behulpzaam

Was erg goed en behulpzaam. Rolstoel vriendelijke praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mensen, flexibel in het maken van afspraken

Wij komen al jaren bij deze tandarts. De assistenten zijn vriendelijk en flexibel in het maken van afspraken. De tandartsen zijn kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iets te laat, netjes voorstellen want nieuwe tandarts was fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, netjes geholpen en snel

gewoon net als anders

gewoon geen antwoord op

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goeie behandeling en zeer vriendelijk!

Kortenhoevenseweg 59 4128CN Lexmond

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.