Goede tandarts

Super snelle hulp

Stuk van tand en gelijk verholpen

Prima behandeling van mondhygiëniste Marjolijn

Ervaarde mondhygiëniste doet haar werk uitstekend

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende tandarts en fijne assistenten

Wordt keurig geholpen en erg vriendelijke mensen

Goede vlotte behandeling

Goede vlotte behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk met vriendelijke mensen ook aan de balie

Een vriendelijke tandarts, die je op je gemak stelt en alles tijdens de behandeling uitlegt wat hij doet en zo goed mogelijk probeert je vragen te beantwoorden

Deskundig

Deskundigheid met een betrouwbaar gevoel

zeer goed.

een goede ervaring en een hele fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geduldig, goed voorbereid, fijne mensen en gewoon goed!

Prima behandeling

Fijn dat ik zo snel behandeld kon worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een nieuwe tandarts niet fijn

Een tandarts die denkt dat alles anders moet en vooral veel moet kosten.Geef mij van Kleef maar super goede tandarts was dat , jammer genoeg met pensioen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heeft begrip voor mijn angst, is accuraat, deskundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Is niet meer wat het was.

Sinds tandarts van Kleef er niet meer zit is het eigenlijk gewoon een puinhoop. Afgelopen had ik een afspraak die blijkbaar niet doorging, de tandarts was niet aanwezig. Ik kon een nieuwe afspraak maken voor over 3 maanden. Ronduit slechte communicatie en zeker geen vriendelijke mensen achter de balie.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

Vriendelijk en professioneel

Ik word altijd netjes ontvangen, en de tandarts is altijd in voor een praatje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gedegen onderzoek en behandeling door prettig en rustig persoon.

Prettig en professioneel

Zie hierboven.

Geweldige tandarts

Vakkundig en zeer prettig

Fijne vriendelijke tandarts

Fijn en vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts die me uiteindelijk heeft geholpen was top!

Ik had een afspraak ingepland. Was netjes op tijd. Na 20 min in de wachtkamer kwam een andere tandarts mij ophalen dan verwacht. Uiteindelijk ben ik door hem goed geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk met meedenkende medewerkers

Praktijk ziet er netjes en schoon uit, de medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee. Fijn dat ze het beste voor je willen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima geholpen door tandarts Lee(n)mans en zijn assistente

Correct behandeld, voldoende uitleg. Ondanks de extractie voelde ik me toch op mijn gemak

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Heel plezierig

Vriendelijke mensen

Was supergoed

Mensgerichte en vakkundige tandarts

Al ruim 15 jaar deze tandarts, waard om er 35 km voor (om) te rijden elk half jaar. Hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwam voor controle , heb soms een beetje gevoelige kies, maar ook weer tijden niet ! Sandra heeft voor de zekerheid een foto gemaakt maar niets bijzonders gezien ! Als ik meer last krijg kom ik terug ! Heel goed geholpen !

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.