Tandheelkundige zorg verleent door aardige mensen een goed team

Ik kan telefonisch goed terecht, wordt aardig en geduldig te woord gestaan. Krijg een datum sticker, mail en herinneringsmails voor de afspraak. En kan ook altijd vrij snel voor een spoedafspraak terecht. Het is net geen 10 geworden, omdat er geen mannenblaadjes in de wachtkamer liggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een prima behandeling gehad !,

Heel goed uitgelegd !

Altijd prima

Snel, goede uitleg, goede adviezen, goede apparatuur.

Vriendelijke behandeling

Als boven

Vriendelijk

Vriendelijk personeel, Kon vlot geholpen worden. Schoon, netjes, goede parkeer gelegenheid. Ben 2x geweest nog weinig ervaring met deze praktijk. Lijkt goed. Moest noodkroon, deze was er helaas dezelfde dag alweer uit. Over 2 weken krijg ik de definitieve kroon. Ga er vanuit dat deze jarenlang zal blijven zitten. Ga uit van het goede. Vr. Groet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima praktijk, het was de eerste keer dus heel veel kan ik niet zeggen, ze namen de tijd en goede uitleg wat ze gingen doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een team die om mensen geeft

Mijn ervaring is dat ik liever naar de tandarts ga dan naar het ziekenhuis. Deze team stelt jou op je gemak en verteld bij elke handeling wat zij gaan doen. Dat is rustgevend en ze denken aan jouw wensen die jij voor wilt leggen. Je hoeft geen angst te hebben, want dit team stelt jouw gerust. Het zijn zeer professionele handelingen met moderne technieken. Je zult merken dat, waar je vroeger angstig voor was, nu vrijwel verdwenen tijd is. Het is gewoon een top team!

Excelente

Muy buena atencion, lugar limpio y puntuales.

Zeer vriendelijk personeel

Eerste consult gehad maar wat een verademing vergeleken mijn vorige tandarts. Gewoon meteen goede service en heel vriendelijk personeel.

Snel en prettig

Klinkt misschien raar voor een behandeling bij de tandarts, maar in dit geval was dat wel zo. Het was maar kort, geen pijn en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistente heel vriendelijk

Heel kundig en vriendelijk, geduldig behandeld.

Professionele gebitsverzorging

Op tijd, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig personeel

Samen met mijn twee jonge dochters geweest, tandarts doet erg haar best de kinderen op hun gemak te stellen en het en goede ervaring te maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk geholpen en op tijd.

Mijn vermoeden was dat ik een gaatje had. Periodieke controle. Er was geen gaatje te vinden.

Heel goed!

Vriendlijk en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen en duidelijk afspraken

Goede communicatie en fijne behandeling gehad. Altijd vriendelijke mensen.

Uitmuntend

Professioneel tandarts met aardig tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb het als prettig ervaren.

Om niet prettig naar een tandarts te gaan voelde dit wel goed,fijne tandarts

Hele fijne tandarts

Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Toegewijde , goede en kundige behandeling gehad

Toegewijde en kundige behandeling gehad bij jullie praktijk. Bedankt

Fijne praktijk.

Vriendelijk personeel, tandarts die het goed uitlegt wat hij doet. Mondhygiëniste is ook prima.

Ontzettend goed geholpen.

Uitstekende begeleiding, communicatie en zorgverlening.

Lieve vrouw

Ik kom graag bij de mondhygiënist, Ze is vriendelijk optijd en is voorzichtig heb een gevoelige mond en daar word rekening mee gehouden. Ik weet alleen niet hoe Mevr heet !

Professioneel en vlotte mondhygiëniste

Mondhygiëniste is een fijn persoon en gaat professioneel te werk. Geeft goed advies

Havingastate 9 8925 AZ Leeuwarden

Over Tandartsenpraktijk Camminghaburen

Complete mondzorg onder één dak Moderne en vooruitstrevende praktijk in Leeuwarden met alle tandheelkundige disciplines: van algemene behandelingen tot beugels en implantaten.