Zoals altijd word ik op mijn gemak gesteld,heel vriendelijk en geduldig personeel

Vriendelijk en netjes geholpen

Goede raad van de assistente en de arts zag onmiddellijk wat er gedaan moet worden.

Goeie informatie gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We kwamen binnen en we werden erg goed geholpen

Er werd gelijk foto's gemaakt. Goede advies gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, stellen je gerust, nemen er de tijd voor,en allemaal vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel professioneel en bijzonder aardig

Fijne en pijnloze behandeling door zeer vriendelijke en kundige mondhygiënist.

Goed bevonden

Was pas de eerste keer kan nog niet alles beoordelen.

Gemak

Ik ben echt een angsthaas maar ze stelt me op m'n gemak

Goed en vakkundig geholpen

Prettig en deskundig

Afgebroken kies

Gelukkig de zelfde dag nog geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Intake ging heel goed met veel aandacht voor mijn klachten

Heel professioneel en vriendelijkkb

Prettig en goed

Waardeloos

Ik had een afspraak om 16:30 uur, dus dat betekent veel files. Daar aangekomen bleek de tandarts afwezig, en ik was niet van tevoren op de hoogte gesteld. Dan had ik er misschien voor kunnen kiezen om de afspraak te verzetten. Nu heb ik ruim een uur in de auto gezeten heen en terug voor alleen een behandeling door de mondhygiëniste en geen halfjaarlijkse controle. Dit ben ik niet gewend van Smile Clinic.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vlot geholpen en een zeer goede uitleg van het probleem

vriendelijk en volgens mij deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg kort omdat men haast had

Erg korte controle omdat men haast had, daar er eerder een patient was uitgevallen en men al groten deel had opgeruimd. Eerste reactie was dat men mij niet meer hadden verwacht. Ik was 3 minuten te laat voor de afspraak, die was om 17:45 uur (, door een extreme file in Ommoord door de bouw aan de A16. Normaal gesproken neemt men de tijd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Superklantvriendelijk

Beste smile, Ik ben zeer tevreden dat ik bij jullie mogen inschrijven als nieuwe klant, zo klantvriendelijk dat ik moet thuis voel.

Goede behandeling

Ik heb mijn behandeling als goed ervaren

Neemt de tijd

Halfjaar controle, assistente nam de tijd om mijn gebit te ontdoen van tandsteen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel bang ,maar toch weten ze me te kalmeren en durf ik in ieder geval weer naar een tandarts dankjewel Jadranka en assistentes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar voorheen wat strubbelingen over het wel of niet gebruiken van antibiotica voor een ingreep (tandsteen verwijderen etc.) moet ik van de huisarts altijd antibiotica gebruiken dat wanneer er vuil in mijn bloedbaan terecht zou komen dit geen gevolgen voor mijn hartklep( kunstklep) . Maar dat is uitgesproken en bijgelegd na overleg met de mondhygieeniste en de laatste keer is dit allemaal keurig verlopen en gevraagd an mij of ik de antibiotica ingenomen had.

Prima behandeling

Werd op mijn gemak gesteld en bij pijn werd er direct op gereageerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werken hele lieve mensen daar

Ik ben altijd heel bang, maar de medewerkers zijn zo lief voor mij

Geen angst meer

Na jaren niet naar de tandarts .

perfecte behandeling

Ik kwam om het bovengebit bij te laten werken van een drukpunt. De behandelaar constateerde dat het ondergebit op doorbreken stond. En nam tijd om ook dat meteen op te lossen. Na een paar uur was het alweer klaar. Echt top!!