• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed meegedacht met wat er mogelijk aan de hand is.

Moet nog blijken of probleem definitief verholpen meer, maar vooralsnog pijnloos.

Goed!

Gewoon zoals het hoord te gaan! Alleen als een gebit zou moeten ga ik ergens anders heen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

technisch zeer goed en persoonsgericht

Graag naam van tandarts in herinnering aangeven

goed bij loes

Gewoon goed. Patiënt vriendelijk

Je voelt je gelijk op je gemak. Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Job en Merith zijn professionele behandelaars: klantvriendelijk, deskundig en geven duidelijke uitleg bij wat ze doen.

Alles was prima.

Alles was prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed ervaring met de arts en met de higienista.

Rustig tandarts

Een prettige ervaring gehad bij Joy. Rustig en geduld met de kinderen. Waardoor de kinderen het bezoekje aan de tandarts begrepen en het leuk vonden!

Zakelijk

Ik ben waarschijnlijk een van de langst ingeschreven patiënten van de praktijk. Ik was er de eerste week na de opening denk 1976. Ik heb de praktijk een stuk commerciëler zien worden door de jaren en zeker na het pensioen van mijn tandarts Paul. Misschien was dat wel nodig maar gezellig als toen is het niet meer.

Geweldige behandeling

Eigenlijk hadden tandarts Angelina en assistente Betül geen tijd in hin schema, maar waren ze om 7.40 u vanochtend paraat 9m mij te helpen. Grote klasse!

Bang

Was laast bij tandarts bezoek. Ik wasbij een meisje weet haar naam niet meer. Maar zij had zo een ijzeren ding datje tussen je kies klemt laten vallen in mij mond(want ze kreeg dat ding al met moeite om mij kies heen met het aanbrengen en uithalen. Het is maar goed dat me tong niet naar de andere kant ging anders had ik die ding doorgeslikt en is gevaarlijk . En zou dood kunnen zijn. Ze zei sorry Maar ben heel erg geschrokken.ik zweete mij kapot. Was bang dat dadelijk andere dingen in mij mond vallen. Heb dit nooit meegemaakt. Durf eigelijk niet meer BIJ HAAR als tandarts te gaan. En ben al zelf heel bang voor de tandarts. Vind dit net netjes en kunnen dat iemand iets laat vallen in je mond. Ik weet haar naam niet meer. Maar vind dat alsje bent een goeie tandarts dat zulke dingen niet gebeuren. Sorry voor deze klacht. Maar dit kan echt niet. Nogmaals ik weet haar naam niet. Kijk maar bij mij laaste afspraak die ik laast had. Mevr danique martinus. Ik geloof dat ze een bril aan had weet niet zeker Jong meisje met bruin haar.

Ik was bij mondhygiënist Noortje Een hele fijne persoon Heeft mij goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben gewoon prettig behandeld.

Fijne en goede behandeling gehad.

goede hulp

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een voldoende voor de halfjaarlijkse controle

Had een afspraak om 13 uur, werd om 13.15 uur opgehaald door de assistente.

Professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

slecht, pijnlijk en bloedende lippen

Afgelopen donderdag ben ik bij jullie geweest om mijn spalk te laten lijmen. Helaas merkte ik de volgende dag dat de onderkant van de spalk scherp was, wat heeft geleid tot een snee in mijn lip die begon te bloeden. Ik wilde hier direct contact over opnemen, maar aangezien het nu het weekend is, moet ik helaas wachten tot maandag. Ik hoop dat we dan zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden

Tops!

Helaas gaat de mondhygiënist die mij hielp weg bij de praktijk…Afwachten wie ik de volledige keer krijg. Deze beoordeling gaat dan ook enkel over mijn laatste bezoek.

Helemaal goed, prettig geholpen

Erg fijn en professioneel

Snel vakkundig met uitleg

Snel vakkundig met uitleg

Gerust gesteld

Ben altijd zenuwachtig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles op tijd ,prettig om daar te zijn. En ze nemen de tijd voor jou.

Lekker op tijd

Alhoewel wel voor mij een tandarts bezoek nooit fijn is ben ik goed geholpen en vooral op tijd wat belangrijk is aangezien men nu parkeer geld moet betalen. Wat natuurlijk te gek is voor woorden Joce zelf heeft goed werk geleverd

Waterstraat 104

6541 TL Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.