Hele prettige tandarts praktijk.

Laatste jaren zijn er binnen de praktijk wat wisselingen geweest van tandartsen. Hopelijk blijf ik nu voorlopig bij dezelfde tandarts onder behandeling. Wel jammer dat vorige maand bij mijn wortelkanaalbehandeling het "chloor"spoelwater in mijn nek liep en zodoende een bleekvlek (ter grootte van een 2 euro muntstuk) in mijn kleding veroorzaakt heeft. Deze vlek is helaas niet meer te verwijderen.

Ben goed geholpen.

Jammer dat ik moet wachten tot 6 juni voordat er plaats is om mijn nieuwe ondergebit kunnen rebasen. Dat is 25 maart ook gebeurt maar het is nog niet goed. Zolang kan ik nog steeds niet goed eten, en heb pijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ervaar prettig als ik iedere x kom. Iedereen is vriendelijk, luisterende oor, professioneel.

Goed behandeld

gued, dank u wal

alles goed, dank u wal

Uitstekend geholpen

Duidelijke en vriendelijke uitleg

perfecte benadering en behandeling

perfecte benadering en behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Secuur werk, niet gehaast of gejaagd

... en ook heelvriendelijke mensen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst meteen aan de beurt Vriendelijke deskundige vrouwelijke tandartsen assistente

perfecte behandeling en zorgen

perfecte behandeling en zorgen

In hele goede handen

Ze hebben mij op mijn gemak gesteld ondanks dat ik zenuwachtig ben voor de tandarts ben zeer tevreden

Uitstekende tandarts

Goede uitleg tijdens behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben erg bang maar voelde me snel wat rustiger

Ik ben erg bang voor de tandarts .Veel nate ervaringen gehad maar voelde mij na 10 min rustiger.Ik hoop dat ik de volgende keer weer minder angst heb

Prima behandeling

Ik ben erg tevreden over de behandeling door de mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en accuraat maar niet echt vriendelijk

Mijn algemene ervaring is altijd zeer goed geweest (5 sterren) bij zowel de receptie als de behandelend tandartsen en mondhygiënist. Mijn laatste ervaring vond ik echter een stuk minder omdat de dienstdoende tandarts heel zakelijk was en bijna onvriendelijk over kwam. Misschien vanuit hem totaal niet zo bedoeld maar wel door mij zo ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Verderop vraagt u door wie ik behandeld ben. Dat weet ik tot mijn spijt niet. Is het niet mogelijk om, in de reminder die ik per mail toegestuurd krijg voor mijn behandeling, de naam van de tandarts te vermelden?

Super vriendelijk

Enorm goed geholpen, hele lieve tandartsen en super begripvol en kundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige en goede behandeling.

Voelde mij in goede handen bij tandarts Marit en assistente.

Heel goed

Vriendelijk ontvangen, heel kundig geholpen. 2 Tanden zijn erg mooi gevuld.

Gewoon goed Vooral Nicole

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

werd door Bas prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was heel goed

Voelt goed.

Zowel mijn vrouw als ik moeten nu regelmatig bij de tandarts zijn en wij ervaren deze bezoeken als prettig. Dit geldt voor zowel de tandartsen, mondhygiëniste als de mensen aan de balie. Wij zijn klanten van het eerste uur en hopen nog lang te kunnen blijven.

Deskundig, efficiënte behandeling

Ik ben goed geholpen, deskundige en efficiënte aanpak. Ik mis wat ademruimte, het gaat in één moeite door. Geeft wat spanning.

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.