Fijne, rustige tandarts, ook voor de kinderen heel prettig!

Wij hebben een rustige, vriendelijke tandarts die alles heel goed uitlegt en de tijd neemt. Wij ervaren het als erg prettig. Ook over de mondhygiëniste zijn wij tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig met een teleurstellend resultaat.

Jammer van de noodzakelijke nabehandeling. Goed opgelost.

Zoals altijd goed.

Vriendelijk en deskundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben blij mee met goed service.

ik ging naar tandarts met pijn . ik kom trug zónder pijn trug. dikke complimenten voor de praktijk.goede ervaring aardige tandarts met goede kennis van zaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik Han alleen een kort gesprekje gehad dus heb ik niet echt een oordeel. Wel een kleine opmerking. Nl dat ik al een week wacht op een verwijsbrief voor de kaakchirurg. Die zou met de post komen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

alles werd zorgvuldig en nauwkeurig gecontroleerd

Altijd prettig

Altijd prettig

Vriendelijk en duidelijk

Als ik bij Sebastian (Sebastiaan?) kom, stelt hij me op mijn gemak, hij legt uit wat hij doet en waarom en daardoor heb ik vertrouwen in hem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet naar maar erg duur.

Op aanraden van de tandarts door verwezen naar de mondhygiënist. Behandeling niet geheel pijnloos. Rekening achteraf was om te schrikken!!! Goed nadenken over een volgende behandeling.

Prettig

Na het melden van de klacht kon ik snel een afspraak maken en geholpen worden waardoor de klacht snel verholpen was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit keer nog pijnlijk na drie dagen!

Altijd 'prettig' hier, aardige mensen en geven goed utleg.

Prima tandarts bekwaam

Fijne en gezellige praktijk. Altijd vriendelijke ontvangst. Ga er met plezier heen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon een hele fijne praktijk met kundige en vriendelijke mensen

In deze praktijk kom ik al jaren. Ik wordt er altijd zeer vriendelijk behandeld. De tandarts H.Heijboer neemt de tijd en gaat netjes en vakkundig te werk. De assistentes zijn ook altijd heel vriendelijk en behulpzaam. De mondhygiëniste doet haar werk grondig en is ook altijd heel aardig. Kortom.. toppraktijk !

Fijne tandarts(praktijk)

Vriendelijke en nette bejegening. Goed onderhouden ruimtes, gaat met zijn tijd mee. Ik kom hier al jaren en wil echt niet weg!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne noodzakelijke behandeling gehad… zonder verdoving maar totaal niet pijnlijk!! Zowel de tandarts als assistente zijn aardig en professioneel Dus een hele fijne ervaring

Prettig en vakkundig

Afspraken met assistenten maken gaat netjes en ontspannen.

Gewoon fijne tandarts

Ook fijn met kleine kinderen, mijn dochter ging voor de eerste keer en dat ging heel soepel .

Snel en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn probleem snel vakkundig en prettig behandeld

Tandarts heeft mij snel, vakkundig en prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben te vrede met de tandarts, vriendelijk

Perfecte ervaring

Zie boven

deskundig en uitermate vriendelijk

zeer plezierig geholpen ondanks dat ik geen fan van tandartsbezoeken ben

Goed en vakkundig

Goede Zorg en vakundig

Alles prima

Goed geholpen, als altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Betrouwbare een degelijke second opinion.

Omdat ik voor het eerst in mijn leven twijfelde over de diagnose/behandeling van een nieuwe tandarts binnen de praktijk waar ik aangesloten ben bij Samenwerkende Tandartsen een second opinion gevraagd. Dit heb ik als onbevooroordeeld, betrouwbaar en degelijk ervaren.

Over Samenwerkende Tandartsen Lelystad

Bij Samenwerkende Tandartsen Lelystad komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Botter 44-13. De tandartspraktijk heeft 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde zijn wij gespecialiseerd in het vervaardigen van kunstgebitten/ protheses op implantaten. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.