Roos was top.

Van jongsaf(nu 78)schrik van de tandarts,maar Roos is de rust zelve. prima behandeling en ook achteraf geen problemen.

Positief

Naar de tandarts/mondhygiëniste is niet iets wat ik graag doe maar wordt "prettig" behandeld.

Nu alles prima geregeld

Dit keer was ik zeer te spreken over de behandeling, zowel van Freek als van Anja. Kwam ook door de empathie van Anja, die ik heel graag heb als mondhygiëniste. Dat liep de vorige keer erg moeizaam bij het maken van de afspraak. Die combinatie was absoluut in eerste instantie onbespreekbaar, zei het meisje aan de balie met enigszins donkere blik. Uiteindelijk schreef ze mijn wens toch op. Ik begrijp best dat het misschien niet altijd haalbaar is, maar nu was het in ieder geval mogelijk om af te spreken: liefst met Anja. Dat vond ik heel prettig. Vandaar mijn review nu pas.

Fijne tandarts

Het was mijn eerste afspraak en ik vond het een fijne ervaring. De tandarts was vriendelijk en legde goed uit wat ze ging doen. Dat vond ik fijn. De locatie is ook mooi en dat vond ik fijn. is een fijne locatie en niet te groot

Perfect georganiseerde organisatie.

Zeer nette praktijd en uitstekende behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er is respect en daardoor voel ik me veilig.

Ik is respect en daardoor voel ik me veilig in hun handen.

Prettig

Mooie schonen tanden

Mijn ervaring was prettig. De behandelaar was aardig. Ik heb weer mooie schone tanden. En ze komt niet met hele dure oplossingen.

korte behandeling

normaliter wordt bij de gebitsreiniging toch wel meer tijd besteed aan het reinigen. Daarbij komt dat ik tot nu toe nog steeds pijn aan mijn tandvlees heb. Heb ik anders nooit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben tevreden over de uitvoering van mijn laatste bezoek aaan tandarts praktijk

Efficiënt en vriendelijk

Tandarts Roos legt alles goed uit en is altijd vriendelijk. Onze kinderen vinden deze tandarts erg fijn en wij zelf ook.

Snel behulpzaam.

Geweldige ervaring

De goede tandartsen met een goede communicatie

Vakkundig professioneel

Mooi op afgesproken tijd en vriendelijk geholpen.

Gemoedelijk

Je voelt je meteen op je gemak en iedereen is vriendelijk en geen lange wachttijden

Super goed geholpen

Zeer fijne en vriendelijke praktijk met vriendelijk en behulpzaam personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgzaam voor mij als patiënt.

Zorg dat dat het allemaal goed overkomt en zeer begripvol.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwam voor vulling en alkes prima goede uitleg wat ze gingen doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lekker op tijd en goed bekeken

Very good

The best service in Netherlands . Very happy with they're work

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

aardig vriendelijk en goed geholpen

Goede ervaring

Over Samenwerkende Tandartsen Cuijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Cuijk op loopafstand van het NS station. De tandartspraktijk heeft drie ruim ingerichte behandelkamers. Naast de twee parkeerplaatsen die bij de praktijk horen en die aan de rechterkant van het gebouw liggen zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe nabijheid van de praktijk. Hierbij is het gebruik van een parkeerschijf verplicht. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.