Goede tandarts

Fijne tandarts, en goede service

Vriendelijke mensen

Peter, de tandtechnicus staat niet op de lijst.

Voor herhaling vatbaar

Goede behandeling gekregen. Rustig en vriendelijke vragen.. gekregen. Dat was ook een pluspunt.

Prettige tandarts!

Na een snelle, ongeplande overstap uitstekend geholpen. Fijne communicatie, prima behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben goed en vakkundig geholpen

Ik kwam voor controle maar had gelijk een behandeling nodig en deze werd toen ook gelijk uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

duidelijke uitleg vooraf met een prijsopgave

de behandeling is vakkundig gedaan.

Very very good

She was very professional, and quick

Gemoedelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer dat het niet helemaal goed zit

Zeker aardige mensen maar jammer dat het niet goed zit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We worden al vele jaren ondersteunt door de tandarts en mondhygiëniste van de Samenwerkende Tandartsen en zijn bijzonder tevreden over de prettige manier waarop dit steeds plaatsvind.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima personeel, luisteren naar je klachten of vragen.

Ik moest een naam invullen van wie mij geholpen heeft maar dat weet ik niet. Niet opgelet.

Goede behandeling

Prima toegankelijk

Altijd goed en duidelijk contact met Freek

Heel rustig

Ik ben een moeilijke patiënt maar ze bleven rustig en vriendelijk. Dachten in kansen en oplossingen.. Dat geduld betaalde zich toch uit.

Geen behoefte aan

Vriendelijk en deskundig.

Vriendelijk en deskundig.

Professioneel

Ik moest een wortelkanaalbehandeling en ben zeer tevreden over de behandeling. Duidelijke uitleg vooraf aan de behandeling.

Geen herinnering gekregen

Ik vind het prettig als dat wel krijg. Een beetje service mag wel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

‘s morgens gebeld en kon dezelfde dag terecht

Professioneel en patiëntvriendelijk

Naast de prettige medewerkers, van receptie tot behandelingen, is het een mooie locatie, frisse ruimtes en goed bereikbaar.

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, mooie praktijk, wel wat gehorig

Heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk met deskundige professionals

Vooral mijn ervaringen met Sandra, een van de mondhygienistes is heel prettig. Op een rustige, zachte manier maakt zij mijn gebit weer helemaal schoon! Heel prettig, dank daarvoor!

Fijne tandarts

Geduld voor je hebben

Over Samenwerkende Tandartsen Cuijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Cuijk op loopafstand van het NS station. De tandartspraktijk heeft drie ruim ingerichte behandelkamers. Naast de twee parkeerplaatsen die bij de praktijk horen en die aan de rechterkant van het gebouw liggen zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe nabijheid van de praktijk. Hierbij is het gebruik van een parkeerschijf verplicht. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.