Afspraak

Ze hadden een afspraak verstuurd, waarvan ik niks af weet. Ik belde bij hun op en uitgelegd. Ze vertelde dat de afspraak niet voor mij was. Soms gaat het echt raar met de afspraken of de rekeningen.

Kort

Heel kort

Vakwerk

Ontvangst uitstekend eerste bezoek tandarts voldoende ruimte om vragen te stellen. Goed luisterende tandarts die goed overkomt.

Helemaal goed

Behandeling en klantvriendelijkheid is uitstekend. Wat misschien wel n punt van aandacht is dat de planning en de tijdsbesteding van de behandeling steeds meer iets fabrieksachtig krijgt waardoor de persoonlijke tint vervaagt.

Fijne tandarts

Ben tevreden

Durf het bijna niet te zeggen, ik ga dus niet met tegenzin naar de behandeling

Helemaal goed geholpen

Zeer goed geluisterd naar de wensen en heel fijn geholpen door Saber

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed bekeken, in afwachting van behandeling.

Goede tandarts

Duidelijkheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Herstellen los geraakte vulling .

Bij gebleken losraken vulling is deze door inplannen van receptie in volle agenda , weer deskundig hersteld.

prima geholpen

voor de eerste keer goed

Ik ben tevreden

Ondanks dat het spreekuur eigenlijk vol zat ben ik mooi er toch tussenin kunnen geplaatst worden

Ze Stelle je gerust

Ben gewoon tevreden

Ben heel tevreden met onze tandarts Roos!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig gesprek bij de intake voor een nieuwe bovenprothese.

Goede uitleg voor de behandeling nieuwe bovenprothese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In vijf minuutjes weer klaar

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Prettig en laagdrempelig, goed voorbereid, je voelt je veilig en in goede handen.

Goede ervaring

Ze legde goed uit wat ze ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn en goed geholpen . Met goede uitleg.

Kundig, professioneel en persoonlijk

Erg prettig behandeld door Roos. Ze weet goed waar ze mee bezit is en neemt de tijd. Helemaal tevreden!

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk geholpen en eerlijk advies gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een persoonlijke, aandachtige en zorgvuldige benadering.

Ik kom al jaren bij deze praktijk. De controles zijn altijd zorgvuldig en vanuit een persoonlijke benadering. Over eventuele behandelingen wordt goed overlegd.

Goed.

Intake gesprek gehad. Verliep goed met duidelijke uitleg.

Smidstraat 30

5431 Bh Cuijk

Over Samenwerkende Tandartsen Cuijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Cuijk op loopafstand van het NS station. De tandartspraktijk heeft drie ruim ingerichte behandelkamers. Naast de twee parkeerplaatsen die bij de praktijk horen en die aan de rechterkant van het gebouw liggen zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe nabijheid van de praktijk. Hierbij is het gebruik van een parkeerschijf verplicht. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.