oké

oké

Prima, vriendelijk

Vriendelijke mensen

Fijne tandarts

Het enige wat ik heel vervelend vind is dat je precies hoort wat er in de cabines naast je gebeurd Privacy is ver te zoeken

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet mijn meest favoriete uitstapje maar uitstekend verlopen

Ben zeer netjes en rustig geholpen. Heb geen schrik voor de tandarts, maar als ik dat wel had gehad dan wisten ze me volledig op mijn gemak te stellen.

Uitstekende tandartsbehandeling.

Fijne behandeld door mondhygiëniste en tandarts. Ik kan weer breeduit lachen.

een goede tandarts

Ondanks dat ik altijd een beetje nerveus en bang ben voor de tandarts. Ga ik toch altijd voor de controle en helpen de tandarts en de assisenten mij heel erg goed en weten mij altijd tot rust te brengen, door even bij te kletsen zodat het minder eng wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct/beleefd en volgens mij een prima behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende tandzorg, vriendelijk, persoonlijk en duidelijke uitleg, mooie praktijk

Prettige ervaring

Fijne behandeling gehad volgens mij door Mevr Meis, maar zag haar naam niet in de lijst staan.

Deskundige snelle hulp

Ik kwam met klachten aan een tand en was hier geen patiënt. Ik heb me ingeschreven en ik werd dezelfde dag nog geholpen door een vriendelijke tandarts, die duidelijke uitleg gaf.

Vriendelijk ontvangen

Van ervaring is nog geen sprake. Ben pas 1 keer geweest. Wel is iedereen zeer vriendelijk.

Niet goed

Leek wel een gewone tandarts maar ik was bij de mondgianiste. Ik heb een nóg steeds last van

Goede intake

Ruim tijd voor genomen en alles fijn uitgelegd

Angstaanjagend

Ik was bang, maar heb doorgezet en dankzij de vriendelijke tandarts zijn de 2 kiezen getrokken zonder af te breken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, prettig en zorgvuldig geholpen

Heel prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen en leggen alles goed uut.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak op tijd en behandeling uitermate kundig en zorgvuldig uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig om door dezelfde arts geholpen te worden.

Tandarts Freek informeert en communiceert op een prettige wijze. Hij kent zijn klant. En erg fijn dat de klant gelijk behandeld kon worden doordat de tandartsassistente de extra tijd goed had ingeschat. Bedankt en mvgr.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was deze keer dik tevreden

Er werd goed naar mijn probleem geluisterd!!!! En. Meegedacht. Goed resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben super goed geholpen en uiteindelijk verlost van mijn pijn in mijn kies. Die ze er gelijk eruit hebben gehaald

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prachtig gebouw, en vriendelijk personeel

Was eerst klant van dental4. Blij dat Peter mee is verhuisd voelt vertrouwd.

Fijne eerste indruk

Dit was mijn eerste afspraak in deze praktijk. Tandarts nam alle tijd en bracht, voor zover mogelijk, een duidelijk verhaal!

Goede en fijne tandarts

Goede communicatie. Legt alles goed uit wat er aan de hand is en wat ze tijdens de behandeling doen. En geeft goed aan wat de mogelijkheden zijn bij de klachten.

Gewoon heel goed

Peter is een goede man die weet wat hij doet. Altijd vriendelijk en vrolijk.. Legt alles heel goed uit wat hij ging doen.. Wij zijn heel tevreden over Peter

Smidstraat 30 5431 Bh Cuijk

Over Samenwerkende Tandartsen Cuijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Cuijk op loopafstand van het NS station. De tandartspraktijk heeft drie ruim ingerichte behandelkamers. Naast de twee parkeerplaatsen die bij de praktijk horen en die aan de rechterkant van het gebouw liggen zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe nabijheid van de praktijk. Hierbij is het gebruik van een parkeerschijf verplicht. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.