Helemaal goed

Zeer goed. Goed en vriendelijk personeel.

Tandarts trekken

Mijn ervaring bij jullie met verwijderen van mijn kies is niet zo fijn ervaren de betreffende arts vond ik wel aan de behoorlijke lope kant mijn linker wang is behoorlijk kapot met sneen erin veel last van . De volgende keer als ik weer zoiets heb dan wil ik van loon zelf

Uitstekend.

Top behandeling.

goede behandeling

na pijn klachten, eerder mogen komen en op gelost. top.

Prima behandel ervaringen.

Zie vorige regel.

Zeer prettig

Tim, de mondhygiënist, is vriendelijk, hij behandelt vakkundig en de sfeer is relaxed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima contact en service.

Tandarts 1: Als ik vragen heb word ik serieus te woord gestaan, er wordt meegedacht en ik mag zelf meedenken. Fijne praktijk om er te komen. Vertrouwd. Tandarts 2: Het zal wel wennen als ik, nu al en op termijn aan nieuwe mensen moet wennen. Over de behandelingen ben ik zeer tevreden, de communicatie vind ik wel lastiger.

Goede ervaring

Goede ervaring geen klachten

Professionele zorg

Goed en duidelijk

Altijd perfect geholpen

Altijd netjes en goed geholpen

gewoon goed en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ze ( mondhygiëniste) begrip had voor m’n duizeligheid waardoor ík kussen mocht gebruiken voor m’n nek

zeer professioneel

Duidelijke communicatie met buitenlandse meneer. Vakkundig gewerkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige omgeving, vriendelijk en professioneel personeel

Net en schoon gebouw zonder heel erg medisch aan te doen. Vriendelijke ontvangst. En tandarts zelf is vrolijk, professioneel en snel. Nooit erg om heen te gaan.

goed geholpen

was goed

geen op of aanmerkingen Ga zo door Eerst Tim volgende dag Hammad beide goed

Goed en zeer slecht

Bij Rene v Loon geweest hij heeft mij prima geholpen. 9 17-10-2024 een afspraak gemaakt voor mijn prothese. 0

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Prettig

Ik was blij dat ik langs kon komen

Goed, netjes en vriendelijk

Goed, netjes en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vertrouwelijk, vriendelijk en behulpzaam

Elk half jaar zijn zowel de tandarts als de assistente(s) wederom vriendelijk en behulpzaam.

Snel geholpen, flexibel

Kon een week eerder terecht dan ik verwachtte

Eerlijk advies

Tandarts van Loon geeft altijd heerlijk advices. Alle assistenten zijn vriendelijke.

heel relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd vriendelijk ontvangen en keurig volgens afspaak behandeld!

Met persoonlijke aandach door zowel de mondhygioniste als tandarts René van Loon, die nog even kwam informeren naar eerder behandelde klacht, op 'n fijne manier geholpen!

Zeer vakkundig en vriendelijk

Zeer vakkundig en vriendelijk prima geholpen met goed resultaat

Schoolstraat 2

5741 CV Beek en Donk

Over Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Bij Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Beek en Donk. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. De ingang van de praktijk is aan de Schoolstraat 2. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.