Gewoon goed behandeld

X

Heel erg goed

Was de eerste maal, nadat onze tandarts in Rotterdam na 45 jaar patiënt geweest te zijn stopte. De eerste ervaring was bijzonder goed.

Zeer professionele tandzorg.

Ik ben tevreden over de praktijk van Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk. Ik ervaar een vriendelijke bejegening van de mensen die er werken. Een professionele aanpak van de mondhygiënist en de tandarts.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk ontvangen, opmerkingen/ vragen werden serieus genomen en er werd meegedacht. De tandarts kwam niet betweterig over en tegelijkertijd toch kundig en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede verzorging. Alleen mag wel socialer

Verzorging was goed. Maar die aanmeld zuil daar hou ik niet van.

Ik ben zeer tevreden.

Snel en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correcte, netjes en vakkundig. Goed advies

Tim van den Berg ook 2 dagen eerder gehad. Beide dezelfde beoordeling 10

Meestal uitstekend!

Ik kom 32 km gereden om al bijna 40 jaar naar de tandarts te komen waar ik geen angst ervaar, veel vertrouwen in heb en die ik zeer deskundig, creatief, toegankelijk, klantvriendelijk en transparant vind. Allemaal eigenschappen die ik enorm waardeer. Ik kwam dit jaar 4 minuten te laat op mijn afspraak en werd daar vervelend onvriendelijk op aangesproken. Misschien dat meer menselijkheid haar nieuwsgierig had kunnen maken, dan had ze gehoord dat ik net daarvoor een oud vrouwtje bij een ongeluk had mogen helpen. Het bloed van haar hoofdwond was nog zichtbaar op mijn handen en jas, de adrenaline gierde nog in mn lichaam, het huilen stond me nader dan t lachen. Misschien de volgende keer maar even stilstaan bij dat er een reden kan zijn voor een paar minuutjes te laat zijn?

Prima en vakkundig

Prima geholpen, vakkundig en vriendelijk. Probleem opgelost en geen klachten meer.

Vriendelijke medewerkers.

Halfjaarlijkse controle en schoonmaken gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een zeer empathisch persoon.

Tijdens de behandeling kreeg ik de tijd om even bij te komen.

Als vanouds SUPER!

Tot mijn grote vreugde een afspraak bij de tandarts die er de reden van is dat ik al bijna 30 jaar een autorit van een uur heen en een uur terug voor lief neem, de inmiddels EIGENLIJK gepensioneerde tandarts van Loon, die gelukkig verslaafd is aan zijn werk…. Hij heeft niet alleen snel en naar ik aanneem vakkundig een gaatje gedicht, maar ook nog voor de zekerheid twee foto’s gemaakt om te controleren of nergens meer ontstekingkjes zaten ivm een op handen zijnde operatie, en nam mij mee in de overwegingen zoals die kennelijk bij een kaakchirurg worden gemaakt (als er iemand geopereerd gaat worden). Samengevat: vak idioot, betrokken en deskundig, en toegankelijk en sympathiek. Op naar de volgende 10 jaar! (R uit Tilburg)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd top bij tandarts van Loon

Al meer dan 40 jaar kom ik bij tandarts van Loon, altijd een gezellig gesprekje en goede controle op mijn tanden. Ik zou geen andere tandarts willen!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die herintreder !

Fijne tandarts die herintreder !

Bedankt

Was goed

Prima praktijk

Goed en duidelijke uitleg Over eventuele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aller eerst is mijn naam Jan.

Dhr. van Loon is een echte goochelaar als hij bezig is met mijn gebit, en dat doet je goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo jammer dat de vervangende tandarts weggaat, na jaren heb ik eindelijk n tandarts die geduldig is

Ging met n fijn gevoel naar huis

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer als je een afspraak maakt bij de mondhygiënist dat er niet verteld wordt dat iemand anders krijgt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en rekening houdend met mijn verzekering

Aardig, rustig en vakkundig

Aardig, rustig en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk , duidelijk uitleg, meedenkend.

Over Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Bij Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Beek en Donk. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. De ingang van de praktijk is aan de Schoolstraat 2. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.