Vakkundige en aardige mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Flexibel, vriendelijk en to the point en kwalitatief ok

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige behandeling ,zowel aan de balie als in de behandelkamer.

Kreeg, ondanks de duidelijk geroutineerde werkwijze van de behandelaars, toch het (prettige) gevoel een persoonlijke benadering te ondergaan.Geen nummergevoel !

vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig

Netjes en gied

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet zo'n fijne controle gehad

De man die bij mij de controle deed sprak gebrekkig Nederlands en deed niet erg vriendelijk ik zou liever een andere persoon willen die bij mij de controle uitvoert ik zou die man niet meer willen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en aandacht voor de persoon

Tandarts en assistente vriendelijk, professioneel met aandacht voor de cliënt. Duidelijk in benoemen voordeel / nadeel van bepaalde ingrepen. Voorbeeld: Mooier maar daardoor een minder sterk gebit. Blij met zo’n tandarts!

Gezellig uitje ;-)

Ik heb geen hekel aan de tandarts. Jullie zijn altijd vriendelijk. Wel word ik altijd na de tijd onaangenaam verrast door de rekening. Ik zou t fijn vinden als daar vooraf openheid van zaken over wordt gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was zo bang, zo bang. De tandarts heeft mij weten gerust te stellen. De manier van verdoven, de behandeling, het ging goed en deed geen pijn. Ook helemaal geen napijn oid gehad. Een stukje vertrouwen in de tandarts in het algemeen is terug. (ik heb alleen ervaring met deze tandarts - naam kwijt - ) Met vriendelijke groet, Erica.

Erg nerveus

De tandarts en zijn assistent waren erg aardig en stelden mij gerust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind de samenwerkende tandarts praktijk de beste in Almelo. Ik word altij geholpen. En er is altijd een alternatieve datum voor afspraken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts is vaak niet iets waar je om zit te juichen maar deze tandarts weet je op je gemak te stellen en dat is heel veel waard. note: Wees wel voorzichtig met het delen van mijn email adres. Ben altijd huiverig als derden worden gebruikt voor deze informatie te vergaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prettige en professionele praktijk

Prettige ontvangst, goede behandeling en op tijd!

Nvt

Nvt

Uitstekend geholpen

Goed geholpen geluisterd naar de wensen niet moeilijk doen

Zitten en mond open

Controle

Snel geholpen

In vakantie stukje kies en tand beschadigd, snel geholpen

Zeer professionele tandarts

De tandarts heeft mij zeer goed behandeld. Gaf rustig aan wat hij ging doen en alles ging in overleg. Tijdens het wachten in de wachtkamer waren er drie dames aan het rodelen over andere collega's en patiënten. Zeer onprofessioneel om dit te doen terwijl er patiënten in de wachtkamer zitten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zo blij dat ik patient ben van Samenwerkende Tandarsen Almelo.

Jullie zijn altijd aardig en vriendelijk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Slecht

Nooit iets aan mijn gebit 1ste x deze en er moest direct van alles gebeuren

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We zaten net en konden meteen alweer naar binnen. Zoals altijd weer goed/professioneel geholpen. Nog steeds tevreden.

Goed geholpen prima.

Bij de mondhygiëne haar naam ben ik even vergeten.

Vriezenveenseweg 61 7602 AA Almelo

Over Samenwerkende Tandartsen Almelo

Bij Samenwerkende Tandartsen Almelo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vriezenveenseweg in Almelo. De tandartspraktijk beschikt over 11 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Almelo ook terecht voor orthodontie. De praktijk is tevens ook een verwijspraktijk voor orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.