Blij dat ik patient ben van Samenwerkende Tandartsen Almelo.

Jullie zijn altijd aardig en vriendelijk.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd met een goed gevoel weg

Zie al weer uit naar de volgende keer.

Zeer geduldig

Assistente wat mij hierp was zeer geruststellend (ben angstig voor de tandarts) en ze bleef heel rustig en luchtig en stelde me echt op m'n gemak.

nvt

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel patiënt vriendelijk en geduldig

Helaas heb ik een traumatische ervaring met de schooltandarts meegemaakt, waardoor ik jarenlang niet naar de tandarts durfde. Gelukkig heb ik op een gegeven moment de knoop doorgehakt en met schaamrood op mijn kaken weer over de hoge drempel gestapt. En sindsdien hou ik het gelukkig (na de nodige “reparaties”) weer goed bij met halfjaarlijkse controles. Ook hier wordt ik begripvol behandeld en nemen ze de tijd.

Behandeling was prima .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kwam voor controle deze keer en gelukkig stond ik met een paar minuten weer buiten! Geen bijzonderheden! Wel zoals altijd een leuk gesprek en altijd vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, vriendelijk personeel en deskundige tandarts

Ze nemen de tijd voor je voor de controle en het schoonmaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn en betrokken team

Mijn kies moest getrokken worden. Ik was een beetje angstig maar de tandarts en assistente waren erg vriendelijk en geduldig. Na het trekken van de kies ook bij de receptie heel fijn te woord gestaan, overal klonk men vriendelijk en begaan met mij dus ja een dikke 10. Volgende maand terug voor controle van mijn andere tanden en kiezen. Ik ben al iets minder bang nu :)

Vriendelijk pesoneel

En goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al jaren tevreden over het hele team

Goede uitleg/behandeling .

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele goede behandeling en uitleg gehad van de mobdhygiëniste

Goede duidelijke uitleg

Helaas zijn de wachttijden te lang en de behandelingen te divers. Vroeger alles in 1 keer. Nu vaker

Zeer professioneel en Prettig

Ik vond het prettig gaan zowel bij de mondhygiënist die het echt goed deed als de tandarts. Ik voelde mij echt op mijn gemak. Mijn complimenten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mondhtgieniste met heel veel ervaring.

Goede ontvangst en goede uitleg en goede behandeling.

Super vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke tandarts en collega's. Alles ging naar wens.

Netjes en correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk en service gericht

Zeer vriendelijk en service-klant-gericht.

Super geholpen

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede vriendelijke en professionele tandheelkundige hulp.

mijn tandarts en vriendelijk, vakkundig en duidelijk. dit geldt ook voor de tandartsassistent.

Top tandarts & assistente

Ik zit al bij deze tandarts en assistente sinds ik een kind was en ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad. De sfeer is altijd fijn en gezellig. De onderlinge samenwerking tussen de medewerkers is ook ontspannen en natuurlijk. Ondanks dat ik verhuisd ben naar de andere kant van het land wil ik voor alsnog niet wisselen van tandarts :)

OK

Vandaag snel voor controle, nauwelijks hoeven te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al jaren goede en prettige omgang met de tandarts en zijn medewerkers.

Vriezenveenseweg 61

7602 AA Almelo

Over Samenwerkende Tandartsen Almelo

Bij Samenwerkende Tandartsen Almelo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vriezenveenseweg in Almelo. De tandartspraktijk beschikt over 11 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Almelo ook terecht voor orthodontie. De praktijk is tevens ook een verwijspraktijk voor orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.