Gastvrije praktijk!

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan door de balie. Zeer tevreden over de behandelingen door zowel tandartsen als mondhygiënisten.

pijnloos en op tijd

Ik was op tijd aan de beurt en kreeg een pijnloze behandeling bij de mondhygiënist. Daarna werd er bij de balie vriendelijk meegedacht over hoe het handigst vervolgafspraken konden worden ingepland.

Uitstekend en vriendelijk

Op tijd. Simpel melden. Goede aandacht

Vriendelijk en professioneel

Met een aantal bezoeken aan uw kliniek werd mijn protese vakkundig vervangen. Afspraken waren goed inplanbaar en er hoefde nauwelijk gewacht te worden. De persoonlijke tint gave de indruk dat je de enige was die naar de tandarts ging.

Altijd prima

mondhygiënist Suzanne . nooit problemen , vriendelijk en geeft altijd advies

Netjes

Keurig groot praktijk en zijn vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettige tandarts en assistente. Werken prima op tijd.

Zoe boven, ik weet alleen geen namen.

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben vriendelijk en goed geholpen.

Ik vind het oke.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte wachttijden , vriendelijke tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al jaren iedere keer een andere tandarts

Sinds de overgang van Ambacht naar het Centrum, heb ik nog geen één keer dezelfde tandarts gehad. Ieder bezoek krijg ik te horen dat mijn vorige tandarts is vertrokken. Dat vind ik niet geruststellend.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prettig

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en op tijd, rustig geholpen Weet niet goed de naam, RA ?

Mijn bezoek prettig ervaren

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima en snelle behandeling.

Prima en snelle behandeling.

Ik heb geen klachten

Aardige tandarts en medewerkers

Waren vriendelijk

Het enige vervelende dat ik elk half jaar dat ik kom ik een andere tandarts hebt het personeel komt en gaat weer weg jammer

Fantastisch geholpen

Allereerst een kies trekken. Voor het eerst pijnloos. Daarna protheses aanmeten en ik moet zeggen, perfect gedaan.

Vriendelijk en vakkundig

Ik ben goed geholpen

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, zorgzaam goede adviezen.

Ik ben heel goed geholpen en met adviezen naar huis gegaan. Ik heb de volledige vertrouwen in de tandarts,

Standaard controle, niet bijzonders

Zeer, zeer snelle half jaarlijkse controle.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Gewoon prima

geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

Ondanks dat naar de tandarts gaan niet mijn favoriete bezigheid is, was het toch een prettige ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer professioneel en fijne behandelingen

Ze weten je altijd op je gemak te stellen en zorgen goed voor je en geven de beste advies. Ondanks dat het soms pijnlijk kan aanvoelen behandelen ze je met professionaliteit en zorgen voor een glimlach op je gezicht. Fijne mensen werken er hier.

Marisstraat 2 3131 GM Vlaardingen

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.