Ik werd goed behandeld.

Ik had geen problemen - nogmaals een vriendelijke en goede behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Redelijk op tijd en goede service

Op naar de volgende

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn dat ik dezelfde dag langs kon komen met pijnklachten.

Met kiespijn voor het weekend gebeld om advies. Gelukkig kon ik tussendoor terecht voor een foto, waaruit bleek dat er een ontsteking zat. Met een kuur en pijnstillers het weekend ingegaan.

Mooi ruim opgezet.

Mooi ruim opgezet. Hele aardige (nieuwe) tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed, vriendelijk en prima op tijd

Goede sfeer.

Geen binding met tandarts

Ik heb de zoveelste nieuwe tandarts, ze komen en gaan Totaal geen binding met je tandarts Ik ben er niet over te spreken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Vriendelijk, hygiënisch, secuur

Ik moet terug komen voor een behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooi op tijd goed schema

Matig

Behandeling was niet prettig en mislukt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige ontvangst, goed op tijd volgens planning. Prettige tandarts. Tip: bij aanmelden is de keus man of vrouw. Hoe melden mensen zich aan die zich niet als man of vrouw omschrijven. Zelf geen probleem mee, maar in deze tijden wel wat " ouderwets".

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede, duidelijke informatie en vriendelijk personeel

Personeel staat je vriendelijk te woord, ook zeker aan de balie. Informatie staat duidelijk aangegeven. En de tandarts en assistentes nemen ruim de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vond het gewoon goed, de afspraak werd op tijd nagekomen , vriendelijke en prettige medewerkers . Hoop dat ik de volgende keer hetzelfde team zal krijgen voor behandeling . Totnutoe stress andere mensen gehad .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel beter als mijn vorige praktijk

gezellig, kundig, geen lange wachttijd.

redelijk

eena laatste behandeling een stukje van afgebroken kies repreren werd voor mij een heel pijnlijke ervaring en anno 2022 niet nódig twee prikken verdoving hadden niet hun uitwerking bleef klachten houden en een vervolgafspraak gemaakt kwamm onder behandeling van dr luis brito deze constateerde een heel andere diagnose waar ik mee aan de gang ga

Goef

Klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en zorgvuldig geholpen.

Ik goed geholpen, goede uitleg. Werd gezorgd dat het voor mij zo fijn mogelijk was. Weet niet de naam van de tandarts.

Goede behandeling

Een goede service

Klant vriendelijk

Fijn geholpen

Ik ben fijn geholpen na het afbreken van een stuk kies. Vriendelijke tandarts die goede uitleg gaf over wat hij zou doen en de vervolgbehandeling. Ik ben geen held bij de tandarts maar ik voelde me hier op mijn gemak.

Op tijd en zorgvuldig

Geen wachttijd . Zorgvuldige controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel mij niet serieus genomen door de behandelende tandarts

Ik heb inmiddels om een andere behandelend tandarts gevraagd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goed personeel. Mooie gerenoveerde praktijk.

Dik tevreden

Goed geholpen op een rustige manier met duidelijke uitleg

Gewoon goede service

Snel geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en goed op tijd.

Zeer positief

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.