Heel zorgzaam en bekwaam.

Nieuwe afspraak al gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Absoluut niet vervelend om naar toe te gaan.

Ik kan niet anders zeggen, dat het één zeer professioneel mondzorg centrum is. Iedereen stelt je zeer op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werdt keurig op tijd geholpen. Een kleine behandeling werdt direct bij de controle uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts is vriendelijk, rustig en neemt de tijd voor al je vragen.

Prima behandeling

Prima behandeling

Goed en snel geholpen

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Professioneel, kundig

Prettige behandeling

Zeer vakkundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle hulp ivm kiespijn.

Behandeling was goed en doorverwijzing duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, vakkundig, hele prettige sfeer

Wachttijden zijn niet al te lang, hele fijne sfeer, goed geholpen en zelfs de kinderen gaan graag naar de tandarts.

Wisselende behandelaars

De laatste 3 jaar heb ik geen vaste behandelaar meer. Door omstandigheden krikrijg ik voor mijn gemaakte afspraak te horen dat mijn behandelaar ziek of niet meer werkzaam is . De afspraak moet verzet worden en ik krijg een tandarts die ik eigenlijk niet wil. Ik vind dat heel vervelend en ongemakkelijk. Ik hoop dat dat in de toekomst beter wordt . Graag een vermelding bij mijn naam dat ik geen afspraak wil bij tandarts Den Hollander. Ik heb geen klik met deze meneer. Groet Petra van Eck 19-06-1971

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Gruststellend

Prima behandeling met goede uutleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen maar wat elk erg vervelend vindt de wisseling van personeel Wil graag vaste mondhygiënist en mijn eigen Peter weer terug

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tijdens controle werd duidelijk verteld hoe gebit en tandvlees eruit zagen!

De terugkeer van mijn eigen tandarts was erg prettig.

Een hele goede service.

Altijd duidelijke communicatie en ook altijd een praatje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel snel en prima geholpen.

vakkundig

goede behandeling en een eerlijk advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts en goede adviezen

Vriendelijk geholpen

Nvt

Vriendelijk en kundig

Zeer attent, kundig , goede uitleg en heel vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk weer heel fijn geholpen

Kundige medewerkers

Rustige en ontspannen sfeer met kundige medewerkers

Prettig

Prettig

Niet fijn

Niet vriendelijk stelde mij niet op mijn gemak. Communiceert amper en ik wordt behandeld zonder verdoving zonder overleg!! Aangezien ik een angst stoornis heb was voor mij heftig om de pijn te verdragen en ben de hele dag angstig geweest.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!