Alles prima geregeld en vriendelijk behandeld.

Alles prima. Afspraak op tijd en vooral vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als ik een waardering uitspreek in bg. regel zou dat voldoende moeten zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service en vriendelijk personeel

Zorgvuldigheid en mijn kindjes vinden het een feestje om naar de tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk én vakkundig geholpen!

Ik werd vriendelijk én vakkundig geholpen en stapte met vrolijk gemoed weer naar buiten.

Goede mondhygiëniste

Aardig dame die haar werk zeer zorgvuldig doet

Snel geholpen bij pijn.

Kon binnen 15 minuten al terecht met m’n pijnklachten. Tandarts heeft alles uit de kast gehaald door de klachten serieus te nemen. Fijne praktijk, mens gericht.

Vriendelijke medewerker, fijne behandeling

Het gaat altijd wel goed bij Mondzorgcentrum Heerhugowaard. Deze keer was ook goed. Onze kinderen vinden het ook leuk om heen te gaan.

Prima.

Op de goede tijd geholpen. Goed advies gekregen. U kunt mij niet bellen: ik ben heel slechthorend. Alles moet per mail. Er kan dus geen telefonisch contact met mij opgenomen worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wederom fijn en keurig geholpen

Reparatie keurig uitgevoerd

Efficiënt en correct

Alles binnen gestelde tijdopject, en de tandarts zegt waar het opstaat, geen gedraai zo is het en daar hou ik van.

Die was goed

Vriendelijk ontvangst en professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals elk bezoek, goed ontvangen, vriendelijk behandeld, dus wederom dik tevreden.

goede plek omheen te gaan voor je gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling is zoals altijd in goed overleg en rustig.

Altijd een fijne sfeer.

Zeer servicegericht.

Efficient en betrokken.

Neemt de tijd voor een uitleg, rustig en gedecideerd. Behandeling is met alle voorzichtigheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Grondige controle, gelukkig geen verrassingen.

Vriendelijk, deskundig, efficient, zorgzaam, plezierig (na afloop werd iets zachts op mijn tanden ingewreven (polijsten?), voelde fijn)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat kwaliteits tandarts P. Blommendaal weer terug is.

Controle afspraak bij tandarts P. Blommendaal. Op tijd, vriendelijk en uiterst professioneel geholpen. Deze tandarts denkt met de klant mee en geeft een gedegen advies. Aanrader.

Goed geregeld

Vriendelijk.

En duidelijkheid goede communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Superfijne tandarts en hele lieve assistenten

Ik ben blij met mijn tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak was niet goed ingepland, maar wel goed opgelost!

Aangezien een medewerkster een fout had gemaakt en mijn afspraak niet goed in het systeem stond. Kreeg ik alsnog de keuze om 20 minuten te wachten, om alsnog mijn afspraak te laten doorgaan. Dus prima opgelost. Fijne Tandarts, denkt aan oplossingen.

Goed en professioneel

Als nieuwe klant vlot en open ontvangen door zowel de baliemedewerkster als de tandarts. Snel en open gehandeld en dat geeft vertrouwen.

Eerlijk en vertrouwd

Ik voel mij bij Peter Blommendaal volledig op mijn gemak.

Arrogant balie medewerkster

Luistert niet blijft zelf te praten met onzin helaas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel tijd voor me gemaakt. Betrokken, kundig en duidelijk.

J Duijkerweg 6

1703 DH Heerhugowaard

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!