Bij een acute klacht snel en goed geholpen.

Ik kon met een acute klacht snel terecht, zodat de diagnose en behandelplan kon worden vastgesteld. Ik ben later in de week geholpen.

Prima gedaan.

Xxxxxxxxx

Helemaal goed

Prima !!!!!

prima tandarts

prima tandarts

Keurig

Niks op aan te merken. Controle was keurig op tijd, nam de tijd voor de kinderen. Ik had een vraag die duidelijk werd beantwoord.

Wordt altijd goed geholpen

Had een afspraak staan die ik verkeerd in mijn agenda had gezet…. Was een week te vroeg. Maar toch even wat geregeld om even naar mijn tand te kijken die was afgebroken. Moest uiteraard terug komen voor nieuwe afspraak maar december zat al vol. Heeft de tandarts toch wat geregeld om mij te helpen terwijl ze weekend dienst heeft. Ik vind het top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne behandeling bij de mondhygiëniste, tips gehad, gebit is weer tandsteen vrij, daarna controle tandarts, alles weer keurig in orde

Vertrouwen uitstralen doet goed

Een rustgevend, ontspannen bezoekje. Komt door de heldere communicatie.

Snel

Mijn tandarts is top. Geen overbodig praatje. Gewoon liggen, mond open, gaatje vullen en fijne dag verder. Top. Alleen de rekening gaat waarschijnlijk behoorlijk tegenvallen.

Rustig en snel

Snel aan de beurt en ontssfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en accuraat geholpen.

Kon heel snel terecht en werd professioneel geholpen. Super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot, accuraat, meedenkend met de klant

Doordat ik een prima gebit heb, is het jaarlijks contact met de tandarts afdoende. Jaarlijks naar de mondhygiënist, klaar. Men denkt mee met mijn gebit.

Vriendlijk en vakkundig

Prima er wordt met je mee gedacht en niets opgedrongen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed, rustig en professioneel.

Meestal op tijd

Veel persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht

Jammer dat aan klein verzoekje geen gehoor gegeven kon worden. Ik had controlle afspraak en er waren geen bijzonderheden.( ook niet na maken van foto's ) Op mijn vraag of de tandarts misschien 2 onder tandjes wilde polijsten werd ik verwezen naar de preventie assistente. ik had in maart 2023 een afspraak om naar mondhygieniste zou gaan, maar wilde dit graag gepolijst hebben ivm huwelijk van mijn kind. Jammer.... Heeft mij laatste zetje gegeven om dan toch maar naar een tandarts uit te kijken in mijn eigen woonplaats. Aan de kundigheid vd tandarts niets dan tevredenheid , maar mis even dat extra aandachtje. Ik vind het daarom lastig om een aanbeveling te geven voor derden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer fijne mondhygieniste Met veel uitleg en geduld.

Tevreden, zoals altijd

Tandarts den Hollander is een vriendelijke zeer kundige tandarts die rustig en ontspannen te werk gaat.

Perfect geholpen

Ik werd gelijk op mijn gemak gesteld en tijdens de behandeling uitvoerig uitleg gekregen hoe de behandeling in zijn werk ging en welke apparatuur er werd gebruikt

Prettig geholpen. Fijne tandarts

Prettig geholpen. Fijne sfeer

Professioneel, zorgzaam een persoonlijk

Snel, efficient maar met een luisterend oor.

Vriendelijk ontvangen

Goed geïnformeerd gecontroleerd

Aanrader!

Vriendelijke personeel. Prettige mondhygiëniste

snelle reparatie van prothese

snelle reparatie van prothese

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!