Goed en op tijd geholpen

Goed en op tijd geholpen

Prima snel en op tijd

Goede rustige Tandarts

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Hele aardige tandarts

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Zeer korte behandeling

Er is alleen maar gekeken met een spiegeltje, en met gek haakje op m’n tandvlees gedrukt, dat was de behandeling, duurde nog geen 5 minuten.

• hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.

prima praktijk

Nu al ong 20 jaar klant bij deze praktijk, denk ik. Ga zonder problemen heen. Zowel mevrouw Rozing als Mevr Doogan en Mevr Cheung zijn écht goed. Geduldig, behulpzaam, betrokken, gezellig en zeer bekwaam. En de assistentes zijn ook erg vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ook de balie assistentes zijn erg behulpzaam en aardig.

Goed maar duur!

De behandeling verliep goed, 3 gaatjes zijn gevuld. Ondertussen al 4 dagen last van mijn tandvlees, maar dit gaat vanzelf over zei de assistente aan de telefoon. Ik had graag vooraf geïnformeerd willen worden over de rekening, want nu sta ik voor onverwachte kosten. Vandaar mijn - net aan voldoende - beoordeling.

zeer tevreden

Voor controle geweest bij de mondhygiëniste en daarna bij de tandarts geweest. Zeer tevreden bij de tandarts goed geholpen en snel behandeld.

Goed geholpen

Ik heb een prettige ervaring gehad en ze heeft goed advies gegeven

Prima praktijk

2 x per jaar ga ik naar de mondhygiënisten. Prettige dame die de behandeling doet. Rustig en geeft een vertrouwd gevoel. Helaas ben ik haar naam vergeten. 1 x per jaar de tandarts controle ook prettig, neemt de tijd beeftbuitlegbover watching gaat doen. Kortom ik ben een tevreden patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals je verwacht van een controle

vriendelijk, schoon, geen overbodige dingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettige en snelle behandeling.

uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We waren zeer tevreden over de behandeling

Professioneel en betrokken

Professioneel en betrokken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldige behandeling en goed advies om het gebit schoon te houden

Als patiënt is de ontvangst goed. Geen extra wachttijd op de afspraak. De mondhygiëniste is bekwaam en toont interesse.

Weer goed schoongemaakt

Deze mondhygiëniste is erg aardig en fijn in de omgang.

Ntv

Ntv

Vriendelijk en zorgzaam vakwerk

Ondanks dat ik geen prettige ingreep had (5 vullingen laten vervangen zonder verdoving), voelde ik me redelijke rustig. De ingreep was precies binnen de geplande tijd en werd vakkundig uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was weer prima zoals gewoonlijk.

Altijd weer prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

attent, zorgvuldig, professioneel, vakkundig.

Prettige vlotte behandeling

Eerst een afspraak met de mondhygiëniste en daarna met de tandarts. In een relaxte omgeving.

Geen kommemtaar

Stelde weinig voor

Viel mee, had erger verwacht. Het werk van mijn tandarts vind ik stukken beter.

goede service

goede mondhygieniste

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.