Niet gehoord voelen en ook niet geholpen op geen enkele wijze

Ik kon snel terecht met afgebroken kies. Fijn ! Ik vroeg ( 2x ) wilt u de kies voor nu vullen. Verdere actie is me nu teveel, uitgelegd waarom. De verdoving besproken, prima, hij ging schoonmaken, en foto en zonder verder overleg, ik stuur u door om de laten trekken, ik viel compleet stil, mond vol tanden ?? Ik zeg ik heb best wel last en de tandarts zei , 10 maanden wachtlijst ongeveer, hou er rekening mee. Met een afgebroken kies naar huis gestuurd, u heeft toch geen last ( wat ?!?!?! ) ik vertelde dat ik last had met kauwen en warm en koud en pijnlijk. ( kleine aantasting bleek , diverse keren al gemeld bij eigen tandarts, nee u heeft gevoelige tandhalzen , nu blijkt toch dat... ) Zit ik voor niks op de afspraak ? En u heeft geen beestjes in de kies ernaast, hoe weet je dat er zit een kroon overheen, zoals u collega ooit zei, toen ik alle amalgaam eruit wilde, ze kon er niet onder kijken... Ik ontredderd naar huis, een mail gestuurd met mijn vragen, geen enkel antwoord meer...Kortom, in de steek gelaten voelen en niet zo zuinig ook! Wat als er amalgaam in zit.... ik heb daar wel de klachten van... ik schrik hier echt van. Dan moest ik zelf het ziekenhuis bellen, het ziekenhuis zegt, nee u kunt niet bellen, uw tandarts moet bellen, weer een !?!?#%@ moment... Zeker in mijn toestand.... Daarbij gevraagd of narcose mogelijk is, en of mijn aandoening in de verwijzing kan. Er staat gewoon helemaal niets !! En dat in mijn toestand.... Op dit moment niet gelegen dat u contact opneemt, geef maar antwoorden in de mail aub

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Erg professioneel.

Twee gaatjes geboord. Erg goed behandeld. Vriendelijke mensen.

Zoals gewoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts. Legt alles uit wat ze gaat doen.

Marijke stelt je op je gemak. Heel vriendelijk en legt alles uit wat ze gaat doen.

fantastisch

Een hele ervaring zoals de tandarts Mathio bezig was om alles in orde te krijgen, deskundig en zacht wat heel fijn was. Steeds op de hoogte gehouden wat er gedaan werd.

Prima geregeld

Prima en op tijd/schema!

Professionele begeleiding

Word altijd netjes geholpen

Heel tevreden

Mijn ervaring is goed en vriendelijk Voel me opijn gemak in de praktijk

Prima mondzorgcentrum

Kom er al jaren en ben zeer tevreden over het geheel , vriendelijk, professioneel

Goed en vriendelijke service

Goed en vriendelijke service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen voor een stevige prijs

Zowel de mondhygiëniste als de tandarts doen hun werk naar behoren; maar de prijs is stevig : ruim € 160.-- voor een bezoek aan beide specialisten, vind ik aan de stevige kant !

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

uitstekende service; prima organisatie

prettig contact en behandeling met grote vakkennis en deskundigheid, en tegelijkertijd aandacht voor de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erop gewezen dat de tandarts mijn history even door moest lezen .Was niet gedaan.

Goed als altijd

Behandeling goed afgestemd op mijn wensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes en op tijd geholpen

Netjes, op tijd en vriendelijk geholpen

Chanel is een topper

✔️

Altijd behulpzaam

De tandarts is altijd professioneel en benadert elk probleem met vastberadenheid. Hij is buitengewoon behulpzaam en heeft een diepgaande kennis van zijn vakgebied. Bij elke afspraak merk je dat hij weet wat hij doet en streeft naar de beste zorg voor zijn patiënten. Ik voel me altijd op mijn gemak omdat ik weet dat ik in goede handen ben.

goed en gezellig geholpen

een tandarts die zorgzaam voor der cliënten is. Ze neemt de tijd en geeft je voldoende aandacht

Geen problemen

Ik werd keurig geholpen, werd verteld wat ze ging doen.

Prima geholpen weer door Carmen

Carmen neemt de tijd en de uitleg, prima !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel zorgzaam en bekwaam.

Nieuwe afspraak al gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Absoluut niet vervelend om naar toe te gaan.

Ik kan niet anders zeggen, dat het één zeer professioneel mondzorg centrum is. Iedereen stelt je zeer op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werdt keurig op tijd geholpen. Een kleine behandeling werdt direct bij de controle uitgevoerd.

J Duijkerweg 6 1703 DH Heerhugowaard

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!