Prima geholpen

Prima geholpen

Vriendelijke en kundige tandarts

Lange en uitgebreide behandeling (Brug en kroon) Tandarts ging heel rustig en kundig te werk. Mijn tandartsangst verdween even naar de achtergrond, hoe fijn is het als je begrip ervaart. Zowel van de tandarts als ee assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig contact en goed gecombineerd met tandartscontrole en behandeling mondhygiënische.

Verschrikkelijk

In mei mijn eerste afspraak bij een zekere Tom. Dat was een onkundige man die mij niet liet uitspreken, en zeker van zich zelf hield. Na 7 maanden nu eindelijk een gebit in mijn mond. Na Tom kwam er uiteindelijk vakmanschap. De implantaten zaten al in mijn mond . Het was dus echt de kort aan kennis. Nu is dit al mijn 3de gebit op inplantaten . De vorige was ik op 1 maand klaar. Het was echt onnodig om mij 7 maanden van kasje naar de muur de sturen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals elke keer ook nu weer was de controle top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Neemt alle tijd en duidelijke uitleg

Houd er rekening mee dat ik angstig ben voor de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, goede uitleg, goede behandeling en het gevoel dat ze alle tijd ervoor nam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima werk geleverd en zeer klantvriendelijk

Zie boven

Gewoon goed

Nieuwe tandarts erbij en een meedenkend team. Ik zeg nog net niet dat ik met plezier in de stoel lig maar ben echt ontzettend goed geholpen, zowel door de baliemedewerkers als door de assistente (stagiaire) en door de tandarts. Ga zo door

ik ben zeer tevreden

ik word altijd goed geholpen

De beste tandheelkundige kliniek

De beste tandheelkundige kliniek en de beste dokter, Amjad Ik wens je succes en blijvend succes

Kort

Er is nog geen 1 minuut naar mijn tanden gekeken. Toen al een foto gemaakt en moeten mijn verstandskiezen eruit zonder enige uitleg. Daarna gelijk naar de balie waar ik gelukkig wel goed geholpen werd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Snel geholpen

Zo als vertrouwd snel aan de beurt en goed behandeld door de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en kundige behandeling.

Vriendelijk, en kundige behandeling.. zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak op tijd, goede uitleg

Prima verzorging

Prima verzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en prettige ontvangst

Heel prettig

Perfect, vriendelijk, deskundig

Ik word netjes en vriendelijk behandeld.

Goed en vriendelijk geholpen

Heel fijn mondzorgcentrum

Ik ben erg goed geholpen, zijn eerlijk en denken mee. Ze nemen de tijd voor je, ik heb/had enorme angst voor de tandarts, maar daar gaan ze ook erg goed mee om

Heel blij

Ik heb angst voor de tandarts en mondhygiëniste, maar deze dame heeft me zo goed geholpen echt klasse. Nu durf ik de volgende keer gewoon te komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige benadering, goede analyse en duidelijke uitleg.

Zie hierboven.

correct en netjes

Vriendelijk personeel, het is er schoonen goed geregeld.

Deskundig en zorgvuldige tandarts

Vanaf het maken van de afspraak tot en met de behandeling. Alles gaat vriendelijk en klantgericht. De afspraak verloopt op tijd, de receptie/ ontvangst is vriendelijk. De ruimtes zijn schoon. De tandarts is deskundig. .

Vriendelijk personeel, geen wachttijden

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!