Zeer goed geholpen

Goed geholpen op een prettige manier!

Fijne bejegening, professionele controle

uitstekend

heel fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na een lange zoektocht ben ik heel tevreden met deze tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandartsen en assistenten.

De tandartsen en andere medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Er wordt altijd goed uitgelegd wat er gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op de geplande tijd een controlebeurt gehad

Geen klachten

Een stalende ervaring

Bij de mondhygiënist voelde ik me echt goed verzorgd en op mijn gemak. De behandeling was grondig maar toch zacht, en de mondhygiënist nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en advies te geven voor mijn mondgezondheid. Na afloop voelden mijn tanden heerlijk schoon en fris aan, en ik vertrok met een glimlach op mijn gezicht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik zo snel terecht kon voor mijn gebroken vulling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts luisterde en kwam met eerlijk antwoord.

Ervaren klantgericht

Kom hier al jaren en ben altijd goed en correct behandeld. Vriendelijke ontvangst en top tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak op de geplande tijd Deskundig en vriendelijk

Professionele en aardige behandeling

Ik stel de professionele zorg, die door mondhygiëniste Rianne Verhoeven en tandarts Aad de Wit wordt gegeven zeer op prijs !

Zorgvuldig

Ik kon op korte termijn worden geholpen en heb opnieuw zorgvuldigheid ervaren

Correcte en uitstekende zorg

Als client kan je bij een acuut probleem terecht. Herstellingen aan het gebit worden uitstekend verricht. Respect voor de client, betrokken tandarts. Duidelijke bondige toelichting wat de tandarts zal gaan doen tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima team, deskundig en vriendelijk

Heel goed gevoel na de behandeling. Blij huiswaarts.

Fijne ervaring

Vriendelijk personeel, tandarts die je op je gemak stelt en goed advies geeft, Tijd genoeg voor vragen te stellen.

Betrokken en deskundig

Tandarts Altoima is een betrokken tandarts. Zeer deskundig en zeer vriendelijk. Doet zijn behandelingen goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring is goed. Werd goed op vraag/klacht in gegaan, vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel aan de beurt. En aardige tandarts.

Goed en deskundig geholpen

Perfect deskundig en snel geholpen, complimenten aan tandarts de wit .

een vakman , tandarts de Wit

de bedrag van de rekeningen is, zodra er iets moet gebeuren, heel hoog

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd afwachten bij nieuwe tandarts maar zeer tevreden!

Zeer goede informatie

Ik heb de nodige info gekregen die ik vroeg , hopelijk ook zo tevreden voor het verder verloop.

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!