Goede ervaring

Werd op de juiste tijd geholpen; dus geen te lange wachttijd zoals bijv. bij de huisarts of ziekenhuis. Verder goede behandeling en uitleg wat er gedaan is. Ook de verdoving werkte goed.

Alles verliep normaal

Ik moest bij de receptie wel lang wachten omdat er iemand voor mij was die problemen had met het doorgeven van een telefoonnummer of zoiets.

gewoon goed

afspraak op tijd, duidelijke communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helaas de naam van de tandarts vergeten maar vol lof over de behandeling.

deskundige behandeling

goede behandeling in een rustige omgeving

Rust

De mondhygiëniste verteld rustig wat ze gaat doen voor dat ze start ik en me zoontje kunnen dan ook rustig aan de behandeling beginnen ze is echt een kanjer

Zorgvuldig onderhoud

Zoals boven omschreven.

Je word goed behandeld

Reuze meegevallen

Ik ben een held op sokken wat betreft de tandarts. Nu moest voor een implantaat. Hier zag ik als een berg tegen op. Eenmaal binnen dit kenbaar gemaakt. Zowel de assistente als de implantoloog zeiden dat het minder erg was dan een wortelkanaal. En niks was minder waar. Met een half uurtje was her gepiept en ze deden alles om mij gerust te stellen.

Prima snel geholpen tussendoor

Zeer goed.

Mirela nam de tijd om naar mij te luisteren. Ik had een lekker schoon gevoel na de behandeling.

Vriendelijk en goed behandeld

Duidelijke uitleg en verder prima verlopen.

Alleen maar goede ervaringen

Legt alles goed uit, is zeer klantgericht, voel me daar veilig en daar bedoel ik mee dat ik niet het gevoel meer heb wat ik vroeger bij een tandarts had, daar was angst, maar daar is nu eigenlijk geen sprake meer van.

Gebit vakkundig gereinigd

Professionele en vakkundige reiniging van mijn gebit

Gewoon goed

Gewoon goed, anders had ik wel een andere tandarts gezocht.

Erg zorgzaam en prettig

De ervaring met deze mondhygiëniste was erg zorgzaam en prettig. Ook bruikbaar advies ontvangen over gebitsonderhoud de TéPé ragers en flossen.

Fijne behandeling

Ik ben voor een gebitsreiniging geweest. Fijne behandeling, goede adviezen. Echt super resultaat. Aanrader.

Geweldige tandarts en prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind het personeel heel lief en aardig

Op tijd & vriendelijk

Netjes op tijd en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een afspraak waarbij ik mij van te voren geen zorgen hoef te maken.

Leuke mondhygiëniste om zover het kan mee te praten :)

Weinig tijd

Met best een probleem binnen gekomen,werd niet veel over gezegd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Alles naar wens

Alles naar wens

Over Tandzorg Delft Zuid

Mondzorgcentrum Delft werkt nauw samen met de collega’s van praktijk Tandzorg Delft. Voor bepaalde (specialistische) behandelingen kan het daarom voorkomen dat wij u zullen doorverwijzen naar Tandzorg Delft, zodat wij u altijd mondzorg van de hoogste kwaliteit kunnen leveren.