perfecte behandeling.

Doordat ik slecht ter been ben werd ik in een kamer geholpen. En doordat er wat tijd was gelijk een gaatje gevuld. Heel fijne tandartsen.

Prima mondzorg, deskundig personeel

Prima tandarts en mondhygiënist. Afspraken worden altijd netjes ingepland en lopen zelden uit. Goed bereikbaar in de stad.

Zeer snel geholpen.

Ik belde maandagmorgen omdat er een stuk van een kies was afgebroken. Ik kon al na een paar uur komen en ben zeer goed geholpen. En duidelijk gemaakt wat er wel kon (direct eten) en dat we later (begin volgend jaar) gaan kijken of er een kroon op moet komen. Dat is ook goed om te weten.

Heel fijn behandeld.

Tandarts legt alles heel goed uit. Heb 100% vertrouwen in haar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede uitleg en geholpen.

Vriendelijke behandelaars met aandacht voor de patiënt.

Heel vriendelijk team

De behandelaars zijn altijd vriendelijk .Alles word goed uitgelegd wat er gaat gebeuren .Dus daar ben ik heel tevreden mee

Súper

Mijn tandarts is de beste tandarts,

Nee

Absoluut niet vriendelijk

alles werd goed itgevoerd

Op gemak gesteld en daarna onder verdoving behandeling gedaan.

Geweldige ervaring lieve mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed behandeld voor mijn probleem.

De benadering van de mondhygiëniste was vriendelijk en correct. Ze vertelde steeds wat ze ging doen.

Vakkundig

Snel een spoed afspraak kunnen maken. Vriendelijk ontvangst. Snel en vakkundig te werk gegaan met duidelijke uitleg.

Altijd goed, rustig ,geïnteresseerd,altijd vrolijk

Je wordt met recept behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goeie tandarts van mij!

Altijd goeie ervaring ik vertrouw haar enorm heel erg lief is Katerina ik zou nooit mijn tandarts veranderen.

professioneel en vriendelijk

Ik ben heel goed geholpen. de Prodecure was vrijwel pijnloos. Ik voelde me in professionele handen. Ook heel fijn dat er altijd respect is voor mij als cliënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was goed en duideluk wat ze ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes, kundig en functioneel.

Zeer positief.

Top team!

Wat een fijne tandartspraktijk! Hele lieve, geduldige medewerkers, die alle tijd voor je nemen en waardoor mijn angst om naar de tandarts te gaan nu een stuk minder is.

Vriendelijk rustig

Stressloos

Deskundig, zorgvuldig, zeer klantvriendelijk

Wat een prettig team. Allemaal professioneel én vriendelijk. Zoek niet verder als je een tandarts nodig hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede zorg ontvangen.

Implantaten krijgen is voor mij geen alledaagse aangelegenheid dus ik zag er nogal tegenop. Dr. Jack Plooij bleek echter een zeer vakbekwaam implantoolog. Het verliep allemaal prima, de verdoving werkte goed, ik had absoluut geen pijn. Tijdens de ingreep werd alles rustig en duidelijk uitgelegd zodat ik het heel ontspannen heb ondergaan. Ook de napijn viel mee, een coldpack en paracetamol voldeden goed als pijnbestrijding. Eén aandachtspunt: de schriftelijke uitleg die bij de intake wordt verstrekt zou misschien eens herzien moeten worden, die is voor verbetering vatbaar. Voor het overige niets dan lof.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastische tandarts. Aardig, eerlijk en het belangrijkste ze is erg goed in haar werk. Wil geen ander.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts was op en top de baliemedewerkster iets minder

Kamaria was perfect de baliemedewerkster was minder

Wat een geweldig team.

Van de receptioniste tot de inplantoloog met zijn assistente, allemaal ter zake kundig en.... zeer vriendelijk

Burgemeester de Raadtsingel 49

3311 JG Dordrecht

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!