Geen wachtrijen en volop aandacht wat bijzonder is in deze tijd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg goed geholpen , prima uitleg

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen

prettig contact

Was voor mij weer een nieuwe tandarts. Prettig in de omgang. Qua uitleg niet altijd helemaal duidelijk, wellicht ook door taalbarrière.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima mondzorg, snel, efficiënt en klantgericht door professionals

Geheel volgens afspraak goede en snelle behandelingen. Professionals stelden mij steeds op mijn gemak.

Snel en duidelijk

Goede uitleg

Super goed

Alles goed geregeld. Afspraak stond op tijd. Niets dan goeds!! Vriendelijk

Slechte ervaring

Ik ben al mijn hele leven bij de mondhygiënst maar wat een geklungel zaterdag idiverse keren had ik mijn mond vol water dat ik bijna stikte.

Nauwkeurigheid top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben altijd heel goed geholpen

Netjes en goed geholpen. Geen lange wachttijden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen angst meer voor de tandarts

Altijd zenuwen en angst voor de tandarts maar dat is bij Mondzorg over gegaan. Er is aandacht en ze nemen de tijd.

Zeer prettig

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig spontaan de meeste goed voor de mens. En ook eerlijk maar mijn toe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom al jaren bij mijn mondhygeniste. Zelfs nu ik een tandarts in etten- leur heb gevonden omdat mijn vorige tandarts er mee stopte kom ik nog steeds naar Zevenbergen ( dat zegt al genoeg denk ik)

Heel prettig

Ik kan moeilijk ademen als ik in de stoel lig, en daar wordt dan rekening mee gehouden. Er wordt heel even gestopt zodat ik rustig kan ademen.

Zeer prettig

Vriendelijk en kundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima uitleg en aandacht voor mijn probleem

zeer goed prima tandarts

Vakkundig

Gewoon goed , plezierige rustige uitleg , vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prima mondzorg praktijk, voor jong en oud.

Over het algemeen ben ik altijd vlot en goed geholpen, ook met kinderen is het een positieve ervaring.

Eerste bezoek was prima

Goed. En ik wil niet na elk bezoek een dergelijke evaluatie ontvangen

Goede zorg

Altijd netjes geholpen, nemen de tijd voor klachten. Al jaren kom ik bij jullie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede afspraken en een fijne tandarts

In een woord geweldig!

Deze tandarts heeft gekeken naar een oplossing , en heeft inderdaad de puinhoop die een andere tandarts veroorzaakt heeft zo goed als opgelost Hierin heeft ze niet gekeken naar het geld maar naar de mens erachter! Ik heb weer vertrouwen gekregen in een tandarts , en die was ik kwijt door mijn vorige ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je word op een rustige manier opgevangen

Opgevangen vanuit de wachtkamer. Goede begeleiding en op een rustgevende manier behandeld. Zeer positief. Kan zelfs een grapje af. Werkt uitstekend van beide kanten. Houden zo!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel ik ben hier voor het eerst.

Ik kan nog niet zoveel zeggen maar mijn ervaring is ok.

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.