Behandeling zonder stress

Fijne behandeling, prettig en bekwaam mond hygiëniste.

Mondhygiëniste goed.

Geen tandarts voor controle.vind ik eigenlijk niet goed.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn mondhygiëne is top. Beetje saaie wachtkamer, mis wat gezelligheid.

Altijd goed

Ik word altijd goed geholpen,en iedereen is ontzettend vriendelijk.!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met aandacht en betrokkenheid behandeld

Zorgzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring bij tandarts eduardo was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondergebit gerebased. Goed verlopen. Plezierige behandeling door Hero Osinga.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn om door deze mensen geholpen te worden.

Ik kom hier al erg lang en ik heb nooit geen klachten gehad. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondzorg waar je graag naar toe gaat.

Prima behandeling en men neemt de tijd bij eventuele vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Praktijk is clientvriendelijk en deskundig

Clientvriendelijk, ik was afspraak vergeten - ondanks herinneringsmail - en werd meteen de mogelijkheid geboden om op ander tijdstip dezefde dag nog te komen. Ook zeer tevreden over de mondhygieniste.

Positief!!!!

Mooie tandartspraktijk,alles wordt je keurig uitgelegd wat ze gaan doen.1 minpuntje is alleen,dat ik nog een mailtje zou krijgen voor een vervolgafspraak,maar is tot nu toe nog niet gebeurd!

Heel goed

Was een hele aardige assistent . Nam echt de tijd voor vragen . De tandarts was ook heel vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben zeer tevreden over mijn bezoek aan tandarts dhr Bol.

Zie boven. Nu onze tandarts dhr Van Nes met pensioen is zouden mijn vrouw en ik zeer graag overstappen naar dhr Bol!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakbekwaam, zorgzaam en persoonlijk.

Dr. Bol in Zevenbergen neemt echt de tijd om zijn prima werk met persoonlijk zorg en aandacht voor de patient uit te voeren.

Rustige en gemoedelijke sfeer

Vriendelijke receptie, rustige wachtruimte. Personeel is aardig, vriendelijk, stelt je onbewust op je gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed en wel op zaterdagmiddag

zie hierboven

Niet helemaal tevreden

De voor mij nieuwe mondhygiëniste was vriendelijk maar de behandeling vond ik niet erg prettig. Binnen 15 min. stond ik al weer buiten. Was Noëlla gewend die poetste zelfs nog mijn bitjes en besteedde toch meer aandacht aan mij gebit. Maar misschien is het wel wennen.

prima geholpen

heel goed geholpen maar ik weet zijn naam niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt netjes geholpen,altijd op tijd. Vriendelijke artsen

Voldoende

Ons eigen tandarts is momenteel met zwangerschapsverlof en haar man tandarts Bol heeft mij goed geholpen. Wel erg jammer dat wij de laatste tijd zoveel verschillende tandartsen hebben gehad na het stoppen van tandarts Mertz! Dit is wel een minpuntje ook overwogen om over te stappen!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Veel te lang wachten voor ik aan de beurt was.

Ik vond dit een matige afspraak, Het was druk en ik vond het een beetje gestrest en veel te lang wachten voor ik aan de beurt was.

Goede uitleg en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Effiecient met een persoonlijke touch

goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijntje is kundig,aardig,voorzichtig,gewoon helemaal perfect!! Tandarts vaak iemand anders

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.