Ik heb goed ervaring met hun

Zijn mijn en mijn kinderen tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik was blij dat geholpen ben

door corona was er steeds een mis communicatie en hoop dat ik nu een tandarts hou die mijn gebit onderhoud en niet steeds iemand anders dus ik ga het zien

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben dik tevreden hoe het allemaal verlopen is, ook met de na controle, wil nog wel informeren voor een klik gebit gr Dhr v Tilburg

Klantvriendelijk

Heel klant vriendelijk en aangenaam

Snel geholpen

Prima werk geleverd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling heel goed en prettig gegaan. Vriendelijke vrouw, die achteraf ook tandarts bleek te zijn. Dacht alleen mondhygiëniste. Kortom vol vertrouwen in deze tandarts “Astrid”. Ook heel tevreden met de receptioniste, aardige vrouw die ook meedenkt, waar vind je ze nog.

Prettige sfeer

Hele fijne tandarts

Positief

Prettig en kundig

Tandarts Min kordaat met weinig woorden mondhygeniste kende ik niet maar kundig en heel lief voor mijn zoon met een beperking. Vertelde steeds wat ze ging doen.

Vriendelijke medewerker

Ze legde alles goed en ze straalde rust uit

Professionele Mondzorg.

Door Preventie assistente geholpen. Vriendelijk en met kennis van zaken. In dat opzicht heel tevreden. Nog wel een kanttekening: Ontdekte vorig jaar in het digitale dossier van mij, ter plekke, dat ik plotseling een chronische aandoening incl. med. had toebedeeld gekregen. ( epilepsie ) De toenmalige preventie ass. zou daar melding van hebben gemaakt. Nu is mij verteld, dat het niet verwijderd kan worden. Ik wil wel, dat het verwijderd gaat worden. Voor het overige mis ik inmiddels veel van de voor mij “vertrouwde” medewerkers, vanwege hun vertrek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lang op moeten wachten, maar dik tevreden

Na ruim 5 maanden eindelijk een nieuw gebit. Maar eerlijk is eerlijk er werd wel veel aandacht aan besteed. Het resultaat is uiteindelijk helemaal geweldig. M.v.g. Tilly Plompen

Goede tandarts

Heel goed geholpen

Redelijk

Te veel pijn nog na behandeling

Geweldig en dankbaar.

Omdat ik een bovengebit prothese kreeg door verlies van tanden door medicatie voelde ik me diep ongelukkig. Zag er zo tegenop. Maar de hele lieve en begripvolle manier waarop ik door Jamie werd geholpen was gewoon fantastisch!!! Super dank je wel.,,,

Correct, vriendelijk en vakkundig

Correct, vriendelijk en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo blij met het luisterend oor.

Door mijn trauma’s door de aangezichtspijn die ik heb , extreem angstig. Zo blij met het luisterend oor zowel aan de telefoon alsmede de tandarts en de assistente. Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet.

Good

for family and friends dedmmoceR

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte behandeling en duidelijke communicatie.. afspraken goed af te stemmen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan

Zoals hierboven omschreven bedoel ik het ook waarbij gevoegd duidelijke uitleg betreffende het tijdspad dat moet worden gevolgd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede zorg met een glimlach

Men is vriendelijk, neemt de tijd om te kijken en de sfeer is lekker ontspannen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lang moeten wachten en wederom onbekende tandarts

Er was geen receptioniste en heb bijna 20 minuten (!) moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Vervolgens behandeld door wederom een nieuwe, onbekende tandarts. Dat is al de derde of vierde keer. Ze sprak ook niet heel duidelijk Nederlands en ze was niet altijd goed te begrijpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk en ze nemen de tijd voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed receptie zeer hulpvaardig en meedenkend. helemaal top. Ook lex was top. Alleen krijg ik deze beoordeling voordat ik helemaal klaar ben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Verplicht nummertje maar alles hebben ze goed en netjes gedaan!

Alles naar tevredenheid verlopen.

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!