Proper

Het was de mondhygiënischte die de kalk van mijn tanden heeft verwijderd

Vriendelijk en goed geholpen

Ik werd precies op de afgesproken tijd vriendelijk en goed geholpen.

voor verbetering vatbaar

Ik ben gewend dat ik bij mijn vorige tandarts direct ook de mond hygieniste had , nu moest ik er voor terug komen. bij mijn dochter wilde ze dit elf in drie keer doen .( 1x controle , 1x mondhygieniste , 1 x kies vullen .) dit is er onhandig voor de client.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

ontevreden

de telefoniste is altijd aardig , oprecht en professioneel. mijn laatste ervaringen zijn echt bizar slecht met mondhygiënisten en 1 tandarts. zeer onprofessioneel gedrag.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Deskundige behandeling

Bij de genoemde tandartsen stond niet de 'nieuwe Koen'. Door hem ben ik behandeld. Goede ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en deskundige tandarts en assistente.

Echt heel aardig en deskundig zijn zowel de tandarts en de assistente. Het enige wat misging was dat het circa een kleine drie kwartier uitliep voor ik aan de beurt was. Ben benieuwd of ik ter compensatie korting op mijn rekening krijg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling goed afspraak maken slecht

Ik ben over controle/behandeling altijd tevreden . Over afspraak maken echter minder. Afspraak kan pas na 2 a3 maanden ingepland worden . Dit kost me geld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Goed.

Mijn afspraken volgende elke goed op. Van de tandarts stoel naar de mondhygiënist. De behandeling is ook na tevredenheid.

Goede ervaring

Geen lange wachttijd

tandarts oke

prettig

Vriendelijk, geruststellend

Bij mijn controlebeurt was er een nieuwe tandarts. Vriendelijk en geruststellend verliep het gesprek vooraf. De controle was heel uitgebreid en volledig. Goede adviezen meegekregen. Wil graag deze tandarts behouden.

goed en vakkundig

zeer goed

Zeer professioneel en warm

Alleen al de telefoniste was heel vriendelijk toen ik belde voor een afspraak. Voelde mij al meteen op m’n gemak gesteld (jaren lang niet naar de tandarts gedurfd). Bij binnenkomst was ze ook weer heel vriendelijk. Eenmaal binnen bij de tandarts werd ik al meteen zeer op mijn gemak gesteld, en deden we eerst een praatje maken. Hij stelde zich ook voor en heeft duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is. Ik voelde me echt ontzettend op m’n gemak gesteld. Tandarts en assistente deden echt uitstekend hun werk. Afspraken maken ging ook vlot. Ik vind het helemaal niet erg om naar mijn volgende afspraken te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik zocht al een tijdje naar een tandarts. Nu had ik er met spoed een nodig. Toch maar gebeld en was snel geholpen en het werk is zeer goed gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lang wachten voor een afspraak wel een maand

De behandeling is uitstekend. Ze denkt met je mee. Je krijgt ook eerst een offerte en dan kun je beslissen.

uitstekend geholpen

keurig volgens planning en professioneel geholpen

Vriendelijke assistente en tandarts

De assistente nam alle tijd om mijn medische gegevens aan te vullen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed gevoel , aardig, goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst.. op tijd geholpen. Voor het eerst behandeling zonder verdoving en zonder pijn in 70 jaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer, dat de tandarts zelf niet meer de meting doet voor het tandvlees.

nieuwe tandarts....

Nieuwe tandarts, slecht voorbereid, moest alles tijdens consult nog opzoeken. Ziet meer beren op de weg lijkt het wel. Enfin we kijken het nog even aan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Vriendelijk en deskundig

Controle gehad tijdens controle probleem met scherpen randjes tussen 2 kiezen verholpen. Super blij dat het is opgelost.

Prima geholpen

Goede ervaring steeds

top

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!