• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had alleen niet mijn vaste tandarts dat vond ik wel een beetje vervelend.

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige uitleg, en begripvolle mensen

Ze nemen de tijd, en vragen tijdens de behandeling vaak of het gaat

Prettig

Mondzorg Swifterbant is een uitstekende keuze als je op zoek bent naar een betrouwbare tandarts. Ik werd vriendelijk en professioneel ontvangen door het personeel, wat direct een prettige sfeer creëerde. De tandarts zelf was vriendelijk maar zakelijk, precies zoals ik het fijn vind. Ik kreeg duidelijke uitleg over de behandeling, wat vertrouwen gaf. Het personeel is toegankelijk en vriendelijk, waardoor elke afspraak soepel verloopt. Als je nog een tandarts zoekt, kan ik Mondzorg Swifterbant zeker aanraden!

Toppie.

Vriendelijke medewerkers met een luisterend oor.

TOP

Snelle en zeer goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en goede behandeling

Goed advies en fijne behandeling

Erg goed

Erg professioneel

Onkundige tandarts, Panahi beheerst haar vak én het Nederlands onvoldoende

Deze tandarts boort een gaatje in een kies waar nog helemaal geen gaatje in zat. Bovendien boort ze een kies waar slechts een stukje van was afgebroken van onder tot boven open voor een wortelkanaalbehandeling die toch niet nodig bleek te zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Fijne kleinschalige praktijk.

Mijn ervaring is zeer positief. Al het personeel wat er werkt is erg kundig en aardig, zij leggen ook alles wat zij gaan doen goed uit. Ik vindt het vooral ook fijn dat het een niet te grote praktijk is, met allemaal ' hokjes'. Het is een moderne praktijk, en de mensen die er werken zijn jong, maar je bent hier zeker geen nummer maar een mens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kroon is er steeds af nú andere oplossing moet zelf veel bij betalen voor jullie fout.

Slecht door fout in kroon plaatsen en moet nu zelf veel bijbetalen.

normaal goed

gewoon gooed

Professioneel en op mensenmaat

Lieve tandarts, goede verzorging ( ken naam niet meer, was vrouw met buitenlandse roots)

Kan beter

Ben vriendelijk geholpen maar mijn prothese is nu helemaal rondom met scherpe randen. Omdat er vuil in de randjes bleef zitten (wat ik nog nooit heb meegemaakt) zijn ze bijgeschaafd, met als resultaat scherpe randjes.

Vriendelijk, empathie, oplossend

vriendelijke mondzorg

word goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was erg goed

Ik werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geroepen en goed geholpen.

Was al voor de afspraak geroepen voor behandeling. Het werd netjes gevraagd of ik verdoving wilde hebben maar bedankte daarvoor. De behandeling werd goed van tevoren verteld wat te doen. Heb geen napijn gehad . Ben dan ook zeer tevreden.

Erg prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen rustig e goed geholpen Emmen alle tijd

perfect

vriendelijk denkt mee gemakkelijk overleg kortsamen gesteld Prima

Deskundig en snel

Mijn gebroken vulling werd snel en deskundig getepareerd

Is prima geweest

Kreeg goede uitleg wat de behandeling ging inhouden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel erg fijn vakkundig vol lof !

Behandeling van wortel net na de zenuw De zenuwbehandeling is mij bespaard gebleven Ook de foto na de behandeling super !

Noordsingel 45

8255 AD Swifterbant

Over Mondzorg Swifterbant

Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!