Vriendelijk en kwalitatief goed

Vriendelijk en kwalitatief goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had graag gehad dat de vulling in kies gerepareerd zou zijn. Kan nu pas over ca 2 maanden. Ervaring is verder prima

Vakkundig en lief

Je wordt zeer netjes geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klant (patiënt) vriendelijke benadering.

Had wel wat "angst" om een tandarts te bezoeken, maar de vriendelijke omgang met patiënten durf ik nu weer een afspraak te maken.

Afwachten

Ik wacht nog steeds op het moment dat mijn klachten verminderen ! Helaas kan ik dus nog steeds niet van een positieve ervaring spreken. Als grootste probleem zie ik de organisatie mondzorg Swifterbant en niet de tandarts zelf!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Gewoon goed!

Vriendelijk en kundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ook al vind ik het niet leuk

Ze helpen goed luisteren naar je en je mag goed aangeven wat je niet prettig vind. Ook de mondhygiënisten neemt de tijd met je. Over het algemeen goed prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede hulp, verzorging en voorlichting.

Het is ondanks dat het voor mij en mijn gebit geen fijne activiteit is een zeer positieve ervaring. De hulp die geboden wordt, de wijze van verzorging en de voorlichting zijn uitstekend. Het helpt mij verder in de verzorging van mijn gebit in combinatie met mijn gezondheid. Mijn complimenten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Door het medeleven een fijne ervaring altijd.

Prettig en kundig.

Prettige benadering. Goede uitleg. Kundig.

Goede behandeling

Wordt goed rekening gehouden met betrokkene.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is gewoon goed, goede sfeer, vriendelijk.

Fijn dat je op je gemak wordt gesteld, even een sociale babbel .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne tandarts. Stelt je gerust en doet heel deskundig haar werk. Had ongewenst een ongelukje maar mocht gelijk dezelfde dag komen. Alles werd in het werk gesteld om mij zo snel mogelijk weer twee ondertanden te krijgen. Ik ben zeer tevreden over de mondzorg.

Super fijne tandarts

Lang moeten wachten maar dat werd goed uitgelegd: maandag en maar één tandarts. Fatema is een hele fijne tandarts, geduldig en nam evengoed alle tijd voor mij. Erg prettig dus.

slecht

Helaas is mijn geplande afspraak eenzijdig aangepast en bij een andere tandarts ingepland. Bij een tandarts waar ik al eerder bij heb aangegeven dat ik geen fijne ervaring heb gehad en waarbij ik niet ingepland wens te worden. Dus zonder aan te geven dat mijn afspraak bij andere tandarts is ingepland En ingepland bij de tandarts waar ik eerder heb aangegeven niet ingepland wil worden.

Goed geluisterd

Goed geluisterd

Vriendelijke mensen

Men neemt de tijd voor je en stelt je op je gemak.

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne familiecontrole bij de tandarts gehad!

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en vriendelijk en goed overleg.

Snel, vakkundig geholpen

Geen

Aardige inval tandarts

Aardige invaltandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij ons geen tandarts-vrees, met de liefste tandarts.

Mijn kinderen en ik hebben geen probleem om naar de tandarts te gaan, mede omdat we zo’n leuke, lieve tandarts hebben. Groot tevreden met Fatima!

Over Mondzorg Swifterbant

Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!