zoals gewend, gewoon goed

Vriendelijke verzorging

Je voelt je op je gemak. Dat geldt voor de tandarts als haar assistente.

Prima.

Vriendelijke assistentes en tandarts. Ook tegen de kinderen doen ze erg leuk!

Kundig en positief

Heel fijne en opbouwende hulp. Goeie manier van stimulans om zelf aan aan de slag te gaan.

Ik ben te vreden

Was goed

Was een fijne afspraak!

Prima vrouw / Weet haar naam niet

Ze is klant vriendelijk en ook goed voor de zaak. Ze doet het goed en netjes

Gewoon goed

Soms hoef je maar weinig te zeggen. Deze tandarts praktijk is gewoon goed. Klantvriendelijk en service gericht.

Aardig en kundig

Vriendelijk, meedenkend,

Je word hier vriendelijk ontvangen en de mondzorg is uitstekend.

Fijne kleine praktijk

Ik ben erg tevreden over deze kleine praktijk. De communicatie met de balie voorafgaand aan mijn afspraak verliep soepel. Bij aankomst word je hartelijk begroet en kun je plaatsnemen in een schone wachtkamer. De praktijkruimte is netjes en hygiënisch. De mondhygiëniste neemt echt de tijd voor je, denkt met je mee, is ontzettend vriendelijk en zeer bekwaam!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nog niet zo best, maar ben nog steeds niet klaar

Een nieuwe prothese is niet zo makkelijk te maken schijnbaar, ik ben volgens mij vanaf januari al bezig en nog steeds is het drama. Denk er over om het niet door te laten gaan.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Goed en fijn geholpen

Weer een goed en mooi gebit waar we weer mee verder kunnen. Mijn controle was gelijk met de afspraak mondhygiënist en dat is mij goed bevallen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Compliment voor Janneke. Ik met mijn angst voor de tandarts. Ze heeft mijn heel goed door het proces richting een kunstgebit heen geholpen. Ook heeft ze het trekken van de tanden en kiezen heel goed gedaan. Dank daarvoor

Onbekende tandarts

Splinter van mijn voortanden af, snel geholpen door een mij niet bekende tandarts. Fijne vrouw gelijk gevraagd of ik haar patiënt mocht worden en dat kon. (Ik was niet ontevreden met de andere)

Vriendelijk en kwalitatief goed

Vriendelijk en kwalitatief goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had graag gehad dat de vulling in kies gerepareerd zou zijn. Kan nu pas over ca 2 maanden. Ervaring is verder prima

Vakkundig en lief

Je wordt zeer netjes geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klant (patiënt) vriendelijke benadering.

Had wel wat "angst" om een tandarts te bezoeken, maar de vriendelijke omgang met patiënten durf ik nu weer een afspraak te maken.

Afwachten

Ik wacht nog steeds op het moment dat mijn klachten verminderen ! Helaas kan ik dus nog steeds niet van een positieve ervaring spreken. Als grootste probleem zie ik de organisatie mondzorg Swifterbant en niet de tandarts zelf!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Gewoon goed!

Vriendelijk en kundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ook al vind ik het niet leuk

Ze helpen goed luisteren naar je en je mag goed aangeven wat je niet prettig vind. Ook de mondhygiënisten neemt de tijd met je. Over het algemeen goed prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede hulp, verzorging en voorlichting.

Het is ondanks dat het voor mij en mijn gebit geen fijne activiteit is een zeer positieve ervaring. De hulp die geboden wordt, de wijze van verzorging en de voorlichting zijn uitstekend. Het helpt mij verder in de verzorging van mijn gebit in combinatie met mijn gezondheid. Mijn complimenten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Door het medeleven een fijne ervaring altijd.

Noordsingel 45 8255 AD Swifterbant

Over Mondzorg Swifterbant

Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!