Aangezien ik angst heb voor de tandarts, ben ik zeer begripvol en fijn behandeld.

Heb zeer grote angst voor de tandarts. Er moest een vulling opnieuw gemaakt worden. Nadat de verdoving was gezet, kon de behandeling beginnen. Moet zeggen, zeer begripvol, geduldig. Mijn kies is weer gered. Mijn vorige tandarts had gezegd dat dit niet meer mogelijk was, mocht dit weer gebeuren, zo zie je maar……..

niet goed

geen duidelijke uitleg, lopende band ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt met respect behandeld

correct

duidelijk over de handelingen/uitvoering je kunt elf beslissen wat je wel en niet wil

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk mensen en goed geholpen en vooral gehoord.

Vriendelijk,duidelijke taal en persoonlijk voel ik dat ik gehoord word na al die jaren wat m'n tanden en mondproblemen betrefd. Ik ben tevreden,en zou t iedereen willen aanraden die mijn mening vraagd.

super

werd vriendelijk ontvangen,wachttijd was erg lang maar de medewerkers en de mondhygiënist was super.

Beter nakijken wat er al gebeurt is in t verleden .9

uitstekend

personeel is vriendelijk, behulpzaam en correct in hun vak. Zodat alle problemen worden opgelost en je op het einde met een mooie glimlach naar buiten gaat. Chapeau duim omhoog

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en deskundig geholpen.

Fijne tandartspraktijk.

Echte vakmensen top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel en goed geholpen door tandarts S.Sahafian.

Vriendelijk personeel in een mooie omgeving.

Zeer geruststellend

Vriendelijk geholpen

De medewerkers stelden me op mijn gemak, en pakken daar ook de tijd voor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb mijn tandarts weer teruggevonden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed. Geen op of aan merkingen

Ben zeer tevreden. Vriedelijk, zorgzaam. Voelde mij zeer op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een rustige en deskundige benadering net aandacht voor het persoonlijke aspect, maakte dat ik me op mijn gemak voelde. De behandeling was geheel in het kader van deskundigheid Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat ik verwacht bannen spoed reparatie

Snel kunnen gaan, wel ander filiaal. Tand snel en hopelijk goed bij gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

het is een ieder aan te bevelen om gebruik te maken van mondzorg Sittard-Geleen

vriendelijke en kundige behandeling en een goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg, professioneel én aandacht welzijn patiënt

Kwam daar voor spoed behandeling wortel kanaal ontsteking. Werd geweldig geholpen

zeer goed

Korte wachttijd snelle behandeling en duidelijke afspraken dmv een offerte

Goed geholpen

Naar tevredenheid geholpen

Gewoon top

Gewoon perfect vriendelijke

Heel prettig

Goede uitleg bekwam Regeerde direct als ik aangaf dat het igevoelig werd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer betrokken bij mijn probleem

Klantgericht en klantvriendelijk

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.