Duidelijke uitleg

Heel tevreden.

Vriendelijk en goed geholpen

Prima mondzorg

Fijne tandarts met persoonlijke aandacht voor de patient. Goede uitleg vd behandeling.

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel. Stralen rust uit. Goede en duidelijke uitleg van de situatie. Men wordt op zijn gemak gesteld door de behandelaar. Goede service. Ben de naam van de behandelaar vergeten. Is terug te vinden in de administratie denk ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd erg rustig en kalme duidelijke uitleg over wat de bedoeling is

Heel secuur gebit gereinigd

Wat een fijne praktijk!

Een hele fijne praktijk waar professionaliteit en klantvriendelijkheid samen komt. Iedereen heeft plezier in zijn werk en staat klaar voor de patiënt.

Vriendelijk en behulpzaam

Helaas na vele jaren geen tandarts gezien, omdat ik best bang ben , ik ben zeer goed en rustig geholpen met uitleg over hoe en wat verder….

Ervaring was prima.

Ben revrden,

Gezellig en top kwaliteit

Goede professionele hulp en hele prettige mensen

Zeer vriendelijke dame aan de balie

Zeer vriendelijke dame aan de balie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een lange tijd angst 'te hebben gehad ga ik nu weer zonder angst naar de tandarts. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig

Goede zorg

Goede zorg en goed advies

Toegankelijk, deskundig en betrokken

Laagdrempeliger kan een tandarts het niet maken. Vriendelijk en tijdnemend professioneel team waar je met een glimlach een afspraak voor de volgende behandeling maakt. Een 10.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd afspraak op tijd, goed advies

Afspraak op tijd, vriendelijk, goed advies en uitleg.

Prima behandeling

Gewoon goed en zonder flauwe kul.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met aandacht goed behandeld en geadviseerd.

Geen lange wachttijden. Goede aandacht en goede behandeling en advisering. Vriendelijke medewerkers.

Alles goed

Fijne praktijk, heel vriendelijk personeel. Wordt altijd goed geholpen. Zeker een aanrader.

Geweldige serves.

Ik heb heel goede ervaring met de hele behandeling stipt optijd rustige aangename behandeling kan iedereen aanbevelen

Ervaren en professioneel

Mijn afspraak verliep netjes en vlot. Aardig en kundige mensen

Een afspraak ineen. Eerst op bezoek bij tandarts. 2e bezoek mondhygieniste

Fijn personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na jaren niet bij een tandarts te zijn geweest, werd ik hier heel professioneel en kundig behandeld. Intake en vervolgstappen waren helder, arts en overig personeel heel vriendelijk. Ook bij vervolgbehandelingen goed begeleid in het proces, en ik ben volkomen tevreden met het eindresultaat. Je zou bijna voor je plezier naar de tandarts gaan. ;-)

Mijn ervaring was goed

Sympatisch en professioneel…

Behandeling en verdere adminstratieve behandeling een verademing.

Dr H van der Hoffplein 1

6162 BG Geleen

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.