Uitstekend, zowel bij de tandarts als bij de mondhygiëniste

Ik had een combi afspraak bij de mondhygiëniste en de tandarts en dit was zo goed afgestemd dat ik in een kamer ben kunnen blijven liggen. Daarbij werden er foto’s gemaakt en was hier ook nog iets anders op te zien waar de tandarts mij op attendeerde (wat niets met de tanden te maken had) en ik hierdoor meteen een afspraak bij de kaakchirurg heb kunnen maken. Chapeau

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

super

Ik vind het gewoon een goede rustige omgeving. Het personeel straalt een rust en vriendelijk uit en dat geven ze ook door aan de patiënt. Ze stellen je op je gemak en nemen helemaal de tijd voor je. Ik zou het iedereen aanbevelen voor bij jullie als patiënt te komen en daarvoor blijf ik ook bij jullie als patiënt. En ik ben dankbaar dat Nicole Simons mij thuis heel goed advies gegeven heeft om bij jullie te komen. Dus in een woord perfect hoe jullie met mij zijn omgegaan. DANK JEWEL hiervoor groetjes Peter jeurissen. Ps ik ben afgelopen dinsdag 11-5 bij de mondhygienisten geweest maar ik weet alleen haar naam niet meer maar zij was ook heel goed.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Heelgoed

Heelgoed

Correct en professioneel.

Netjes en goed behandeld.

professioneel

Goede correcte en professionele benadering. Intake kan beter met persoonlijk gesprek zodat meer achtergrond wordt gedeeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed begeleid en uitgevoerd.

Ik vind/vond het best wel een grote ingreep en heb vertrouwen in de verdere afhandeling. Zal wel blij zijn als het allemaal achter de rug is. Veel blauwe bruise plekken ter hoogte van de kaak. Zal hopelijk snel wegtrekken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is ontspanning voor mij en heb tips gekregen

Zeer kundig

Fijne praktijk, inplantaat laten maken, zeer vakkundig en vriendelijk.

Goed,professioneel,kundig, zeer vriendelijk.

Ik was wel wat zenuwachtig voor de behandeling maar werd op een professionele en vakbekwame manier in het hele proces begeleid door de behandelend arts en medewerkers. Men nam zich de tijd om alles met rust uit te leggen en mij op m’n gemak te stellen. Een 9+ ervaring.

Fijn ervaring

Ik ben voor de eerste keer..

Best dental care ever

I need a crown replaced and it was easy and pain free. I am very happy with the results.

Niet bang

Snel professioneel schoon je reuk geen niet naar een tandartspraktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was erg zenuwachtig en zag er tegenop , ze hebben mij uitstekend behandeld en is laagdrempelig!

Altijd goed behandeld. Super praktijk

Fijne en goede behandeling

Ik heb een grote angst voor tandartsen. Ik werd hier gerust gesteld en er werd goed rekening gehouden en geluisterd wanneer ik aangaf wanneer het mij te veel werd. Ik ben helaas de namen vergeten van specialist en de assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en aan te bevelen

Deskundig en vriendelijk team

Bekwaamheid, inlevingsvermogen, zorgzaamheid, vriendelijk

Prettige assistentes en arts. Behandeling is prima verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een andere mondhygieniste ze was heel vriendelijk en legde alles goed uit, gaf goeie tips, hopelijk is dit een blijvertje.

Alweer een nieuwe☹️

Laatste 4 keer een andere mondhygiëniste. Niet blij mee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

jammer dat ik niet wist dat er weer een andere mondhygiëniste was

verder deed ze wel haar werk goed

Superfijne behandeling

Kreeg 4 tanden getrokken, niks van gevoeld, niks gebloed. Ook daarna niet!. Rustige en lieve tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kreeg een nabloeding en werd meteen zeer snel en zorgvuldig geholpen en in de avond nog gebeld of alles in orde was

perfect

Zeer secuur , doet zijn uiterste best om het goed te krijgen ook als je in mijn geval een moeilijke kaak hebt .

Positief

Hoewel ze vaker moeite hebben om op de afgesproken tijd te starten ben ik wel tevreden. Geven praktische tips, leggen goed uit en zijn vriendelijk. Reinigen van het gebit gebeurt grondig! Naam

Gewoon goed

Bedrijfsgegevens

Dr H van der Hoffplein 1

6162 BG Geleen

088 500 2100

[email protected]

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.