Prettig geholpen

Prettig geholpen . Duidelijk instructies na behandeling .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd erg vriendelijk geholpen bij de balie, erg fijn. Tandarts bezoeken tot nu toe ook erg tevreden mee. Zowel voor mij als mijn 4 Kids, ze gaan vrolijk naar de tandarts en komen er vrolijk weer vandaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De mondhygieniste is zeer vakkundig.

De mondhygieniste heeft haar werk zeer zorgvuldig en goed gedaan. Ik ben altijd zeer blij met haar hulp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima verzorgd en geen pijn gehad

Alles was goed Voormekaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige, snelle en goede service!

Bij Mondzorg Makkum kan ik altijd snel terecht en zijn de mond klachten ook snel en goed verholpen. Zeker blij met dit vakkundige team!

Vriendelijk!

Heel goede behandeling! Er wordt duidelijk verteld wat er gebeurd!

Is altijd goed

Personeel altijd vriendelijk

Zeer goed!

Een positieve ervaring!

Klantvriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het ging soepel. De mondhygiëniste hielp me beter dan de vorige keer, toen had ik een week lang last van mijn tandvlees en mijn tanden.

Duidelijk uitgelegd

Prima.

Vriendelijk en professioneel.

Prima zorg

Prettige omgangsvormen, deskundige en reële adviezen, zorgvuldige behandeling

Is prima

Prettige ervaring

Prettige ervaring

Goede behandeling

Prima behandeling, beetje vertraging

Prima behandeling, beetje vertraging . Vriendelijk ontvangst en behandeling

Het is goed gegaan,

Tandarts legt goed uit wat hij gaat doen . Maar ook na het uittrekken van de kies geeft de tandarts en assistent nog even extra info waar je omdenken moet .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de mondhygenist geweest. het deed veel minder pijn dan de vorige keren.

Fijn welkom eerste keer

Was fijn de eerste keer. Tandvlees was bij 1 tand ook al lang rood, dit kwam door cementrestjes dus ook goed geconstateerd

Toppie!!

Prima ervaringen!! (gezien mijn tandartsangst}

Prima ervaring.

####

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel snel en vakkundig geholpen.

Fijn en goed geholpen nadat ik voor spoed terecht moest.

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!