Snel en goed

Vrolijke arts, snel en bekwaam

goed!!

Gewoon een hele fijne tandarts!!!

Snel en goed behandeld

Snel aane beurt en deskundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiëniste Desiree kan ik aanraden, doet haar werk heel goed.

——

—-

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben zeer snel en goed behandeld

Succesvol afgerond!

Geduld is 'n schone zaak... Dankzij de nabehandeling door Giorgio en de snelle aanpassingen van Bas, werd de behandeling alsnog succesvol afgerond. Een speciaal woord van dank aan Wendy voor de bemiddeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne en zorgvuldige behandeling

Ik kon heel snel terecht hier (en was nog geen patiënt) en werd gelijk professioneel en fijn behandeld. Had ook enkele vragen en die werden duidelijk beantwoord. Ga hier zeker naartoe.

Helemaal goed!

ik vond het service heel goed en vriendelijk. Ik kon een afspraak goed maken heel snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer goed geholpen van MIJN probleem.

Als je geholpen wordt van het probleempje waar je inzit en wordt op zulke manier ervan afkomt is het een goed gevoel.

heel goed

ik ben tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben altijd zo bang geweest maar nu ik bij jullie kom niet meer het zijn geweldigen tandartsen ik raad het iedereen aan geweldige praktijk

Prima zorg

Uitstekende mondhygiënisten die mijn gebit goed reinigt en duidelijk feed back geeft over de staat van het gebit.

Zeer vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

Zeer kundige vakmensen en een vriendelijke atmosfeer. Je voelt je meteen op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wil geen andere tandarts meer!

Ik kom hier nu al jaren en wil geen andere tandarts (dr. Tringali) meer. Competent, vakbekwaam en menselijk. Dit geldt voor iedereen die hier werkt. Ik heb naar lang zoeken mijn plek gevonden.

dit is helemaal oke

ik heb goede ervaring zowel tand als protese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en professioneel geholpen!

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Mondzorg Maastricht. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en mijn vragen werden goed beantwoord. De praktijk zelf is netjes, modern en professioneel.

Betrouwbaarheid

Beste team, Dr. Tringali handelt altijd met professionaliteit en verantwoordelijkheid. Zeer tevreden over zijn werk. Erg bedankt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt er met zorg behandeld.

Je wordt er goed en vriendelijk behandeld. Een 10.

Prima!

Ben goed behandeld geworden door tandarts Denise.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

İk bedank jullie allemaal, vooral de de tandarts.arts

Mijn ervaring was goed,en werd goed geholpen, alleen de tandarts was beetje te snel aan alles aan mij te uitleggen. İk konde niet in een heel korte tijd Besseling nemen... Daarom aan staande donderdag ga ik nog een keer bellen voor meer informatie die ik nodig heb voor mijn implantaten!! Nogmaals bedankt voor alles! Met vriendelijke groet,Ava Memarzadeh

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, uitgebreid en duidelijk gesprek/onderzoek.

Intake is uitgebreid en duidelijk geweest door tandarts Goldberg. Zij was ook heel vriendelijk en stelde mij ook op mijn gemak en ook de assistente.

professioneel, geeft goede uitleg,vriendelijk

professioneel, aandachtig, geeft goede uitleg, vriendelijk wekt een gevoel van vertrouwen

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.