Goed geholpen.

Moest een kies getrokken, is zeer zorgvuldig gedaan, bedankt tandarts Tringali.

prettige aanpak

hoewel naar de tandarts gaan nog steeds niet mijn hobby is, vind ik het in deze praktijk al heel wat minder eng. de bejegening is heel vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat ik heb gewild gebeurt.

Wat ik uiteindelijk wilde is goed over gepraat dus duidelijkheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer deskundig en zeer vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en goede behandeling

Duidelijke uitleg en goede behandeling.

Halfjaarlijke controle.

Nauwkeurig uitgevoerd met veel aandacht voor mijn klachtje.

Super goed geholpen!

Ik studeer in Maastricht maar in de vakanties en weekenden ben ik bij mijn ouders in Brabant. Nu moest ik in de vakantie naar de tandarts voor een vulling. Ik stond helaas in de file maar waren al best ver onderweg. Toen heb ik even gebeld en hebben ze ervoor gezorgd dat ondanks ik te laat zou komen alsnog aan de beurt zou zijn die dag. Erg fijn geholpen! En fijn dat ik niet 1x bijna voor niks naar Maastricht heb gereden.

Reparatie prothese

Gewoon snel en goed

Good

Friendly and good

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles liep volgens afspraak en planning

Ik ervaar dat ik in goede handen ben bij tandarts Denise Machado!

Good.

On arrival friendly receptionist explained/asked us to fill in a medical status form. A bit later we were asked in by the dentist for control and treatment. Dentist very friendly, helpful and informative. The dental assistant was also very friendly and helpful. Upon leaving the receptionist explained the options for payment. All in all we left with smiles :-)

Ik goed geholpen door Bas

Fijne tandarts

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service vriendelijk en bekwaam

De Tandarts en de assistente zijn altijd goed gehumeurd en doen hun uiterste best om de behandeling zo snel goed en pijnloos te laten verlopen

perfect

geen lange wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakwerk, en empathie van Bas zeer goed, met zeer goed resultaat.

Vakwerk, en empathie van Bas zeer goed, met zeer goed resultaat.

Prima vriendelijke service

Eh

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had een heel goede ervaring bij afdeling baas, ik kreeg een goede uitleg over mijn behandeling en met veel gedult. Ik ging thuis tevreden met de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een snelle afspraak en ook een snelle behandeling. Goed verlopen zonder pijn. Geen verdoving.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was zeer tervrede met uw behandeling

Uw tandartsen zijn kundig en goed.

Hele fijne tandarts

Ik heb goede ervaringen met deze tandartsenpraktijk. Dr. Tringali is een kundige tandarts die alles rustig uitlegt en goed is in zijn werk.

Zeer goed!

Zoals altijd een prettige behandeld door: Tringali -Desiree - Bas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd vriendelijke ontvangst super behandeling.

Professioneel, rustig en met veel aandacht behandeld. Sorry ik heb niet op de naam van Mw. de tandarts gelet, kijkt u even in het tijdschema en geef mw en haar assistente dan ook direct een compliment namens mij

goede service

snel en vriendelijk

Professor Pieter Willemstraat 21

6224 CC Maastricht

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.