Alles is duidelijk uitgelegd

Alles werd mij duidelijk uitgelegd en ik kreeg een begroting op voorhand.

Vriendelijke ervaren medewerkers.

Medewerkers die je tot alle rust proberen te brengen ook al zit je met grote angsten in de stoel door het verleden.

Zeer te vrede

Heel vriendelijk meteen na oplossing van probleem

Tevreden

Duidelijke uitleg

zeer goed

goede uitleg bij behandeling hoe en wat er gaat gebeuren . Top

Prima!!!

Duidelijke uitleg/ fijne behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vond dat erger als al mijn tanden trekken

Ik weet niet meer hoe zijn naam was maar was wel een gersuteling

Heel goed geholpen.

Een drukplek op mijn tandvlees door de prothese, en toch een plek voor mij gevonden voor een afspraak. Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

20 minuten na afspraaktijd was de ontvangst minder vriendelijk.

Het gecorrigeerde gebit werd snel gepast. Tijdens de eerste maaltijd bleek het ondergebit problemen te vertonen: het tandvlees,vooral rechts, was pijnlijk respectievelijk gevoelig. Ik heb dit probleem een paar dagen beoordeeld en pas nu kan ik het probleem beter beoordelen. Vandaag geen last gehad tijdens het eten. Of dit zo blijft??

Prima tandarts

Professionele tandarts die weet waar hij mee bezig is

Fantastische behandeling

Op tijd…..zeer vriendelijk….. gebit afgeven voor opvulling en terug halen, heel goed verlopen. Resultaat …. Gewoon SUPER TE NOEMEN, zit goed - sluit goed en draagt naar wens.

Fijn

Fijne aardige tandarts die luistert naar je wensen

Super top.

Goed naar mijn klacht geluisterd, en gelijk een afspraak gemaakt. Goed en correct behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg tijdens de behandeling.

Heb goede ervaring bij mondzorg Maastricht .

Zeer vriendelijk

Mijn ervaring naar Mondzorg is altijd heel vriendelijk

Snel geholpen

Top tandarts

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Experts ik hun vak en ze staan altijd klaar voor je.

Positieve ervaring

Iedereen even vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer kundige tandarts en assistenten.

Zeer vriendelijk en kundig

Fijn als men uitlegt wat men doet en waarom. Dankjewel voor je geduld

Heel mooi persoonlijk wens

Was Mondzorg Sittard. Heel rustig en mooi hygiënische behandelingen/plan. Ze kunnen van kleine droom heel leven veranderen. Ben met trots patiënt bij mondzorg. Dank!

Vriendelijk, begrijp vol

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was precies wat ik verwacht van een tandarts.

Het was goed georganiseerd, ging snel, zag er goed uit en de mensen waren aardig!

Zeer klantvriendelijk

Vakkundig en duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk persoonlijk die weten waar ze over praten

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.