Extra verkoop op mijn stoel !

Hi, Ik ben uit Frankrijk, dus sorry voor mijn schrijftelijke NL. Bij de eerste meeting was het afgesproken om een meeting met de mondhygienist te maken, en om een ''mapping'' van mijn mond te maken ivm parodonthis. Dat had een prijs, en het was het idee dat het kon helpen met het opvolgen van de parodonthis. Nu bij deze meeting hoorde ik dat ik moest ''per direct'' tekenen voor een hele traject : mapping + schoonmaken van de wortels enzo 2de deel was absoluut niet eerder afgesproken, en het is gezegd nuteloos om alleen de mapping te doen zonder het hele traject te doen. Dus zomaar op mijn stoel moest een document tekenen, en dat was 1000euros dat niet eens bij de 1st meeting waren afgesproken. Wat commercieel, en super frustrerend. Ik klaag niet over de specifieke kosten van zorgen, maar hoe het is gelopen. Verkopen is een andere werk dan zorgen maken (ik werk in verkoop en was geschokt). Volgens mij wist de mondhygienist wat zal gebeuren (want ik kan niet voorstellen dat het de 1ste keer is). Uiteindelijk heb ik gewoon niets getekend, en ben weggegaan. Weer ==> Het gaat niet over de kosten. Ik heb nu 2 afspraken tot nu toe bij jullie gehad (en moet van tevoren de facturen betalen), maar nu heb ik een 3de factuur vandaag gekregen ==> voor wat geen idee, want volgens mij waren mijn eerdere afspraken betaald. Zou het mogelijk om weer aan mij de 2 oudere facturen versturen ? Deze, na betalingen, had ik per ongeluk verwijderd. Ik hoop dat jullie mijn gevoelens begrijpen. Fijne middag, Thibault MESTDAG

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, optijd, efficiënt en meedenkend

Vriendelijk en gericht. Werk is professioneel en helpt echt. Hij geeft ook specifiek aan wat je beter moet doen of juist goed gedaan wordt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Vriendeljke ontvangst

Jammer dat ik naar Maastricht moet rijden voor mijn tandarts. Ik kan vanwege mij werk enkel op vrijdagen en aangezien u op deze dag geen tandarts werkzaam meer heeft in Sittard of Beek, overweeg ik een andere praktijk, helaas..

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Altijd super vriendelijk

Goede tandarts en ook de assistenten zijn heel aardig!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

HEEL betrokken tandarts

Eindelijk weer een betrokken tandarts gevonden. Denkt met je mee.

Oké

Oké

Kan niet beter.

Zeer prettig en vriendelijk.

Heel goed

Ik had mij een uur vergist, werd alsnog geholpen.

Ben zeer tevreden

Mijn angst voor tandartsen is door de vriendelijke en de deskundige tandarts stukken vermindert.

Vriendelijke medewerkers

Tandarts stelde mij op mijn gemak, grote angst .

Alles super

De tandarts is altijd beschikbaar en legt alles heel goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen die voor je klaarstaan. Mooi.

Heel prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Expert and very friendly people

I was able to make an appointment very quickly and my filling problem was solved on the same day.

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about your practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 10
  • May we contact you about your review? Yes

Hartelijk en heel prettig.

Ben heel vriendelijk en correct benaderd en uitgelegd gekregen wat ik moest verwachten. Behandeling zelf was slecht een eerste controle maar heb het als zeer prettig en duidelijk ervaren. Ben vanaf die dag heel blij dat ik bij u terecht kan en hoop op een heel prettige samenwerking.

Vakkundig

Vriendelijk en vakkundig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts was zoals altijd vriendelijk en zeer professioneel. Ervaring is altijd goed geweest, zonder pijn of onnodige stress.

Ik heb beter meegemaakt

Gewoon geen goede ervaring in het algemeen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben zeer tevreden over Mondzorg Maastricht.

Geen lange wachttijden en prima behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldige praktijk met een super team

Normaliter was ik bang voor een behandeling, maar al jaren is deze angst verdwenen door het super team van deze praktijk. Af en toe verwen ik ze ook met een lekkernij, maar dat is minder goed voor de tanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld en vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk behandeld.

Zeer tevreden.

Alle procedures werden duidelijk uitgelegd. Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts neemt de tijd voor je

Ik heb een hele fijne en vriendelijke tandarts die de tijd neemt

Snel en goed

Vrolijke arts, snel en bekwaam

goed!!

Gewoon een hele fijne tandarts!!!

Bedrijfsgegevens

Professor Pieter Willemstraat 21

6224 CC Maastricht

088 500 2100

[email protected]

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.