Snel en pijnloos

Nog maar 2x bij deze tandarts geweest. Maar ben erg tevreden.

Tandarts kwam te laat

Ik had me afspraak om 8:30, ik was er zelf om 8:20. De tandarts Zabi Qazazida, kwam pas om 8:45 de praktijk binnen lopen, uit eindelijk om 8:55 in de stoel, computer moet nog opstarten hij was z’n wachtwoord kwijt dus dit duurde even. Uiteindelijk heeft hij gekeken met een spiegeltje in me mond, 2 foto’s gemaakt en zei maak maar een afspraak bij de mondhygiënisten. Volgens mij had hij in dat half uur dat ik aan het wachten was al het een en het ander kunnen doen zodat mij een afspraak bij de mondhygiënisten bespaart zou blijven, maarja ik ben geen tandarts dus zeker weten doe ik dat niet.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de mondhygiëniste prima behandelt en erg aardig. Ook bij de tandarts bij Karina kom al jaren bij haar

uitstekende verzorging

goede service

Zeer prettig

Goed bereikbaar , snel een plekje beschikbaar en de mondhygiëniste Ali is een top medewerker!

Buiten controle om

Onverwacht zorg nodig , toch snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima verzorging en aardig.

Een hele goede en ervaren tandarts. Aardig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, mooie accomodatie en deskundig

Een vriendelijke en professionele tandarts

Een vriendelijke en professionele tandarts

Heel goed geholpen

Vriendelijk efficiënt

Uitermate vriendelijk!

Hartelijk en adequaat

Bijzonder vriendelijke en doelgerichte prothese specialist Klaas zoals altijd joviaal, hardwerkend en behulpzaam. Ellis is onvervangbaar, een goudklompje in deze praktijk!

Tevreden

Goede tendarts

goed werk

professioneel en de tijd nemen, zeker bij de mondhygieniste ( kost wel wat)

fijne tandarts

Makkelijk een afspraak maken. vriendelijke medewerkers en volgens mij een goede tandarts

tevreden

de medewerksters zijn empathisch en daardoor voorkomend en aardig. Administratief zit het goed in elkaar: een telefonische afspraak wordt onmiddellijk per sms en e-mail bevestigd. Misschien wat meer lectuur om wachttijden aangenaam door te komen.

Zeer kundig en klantvriendelijk

Zie er altijd tegen op, maar wordt altijd op mijn gemak gesteld, dus klantvriendelijk en ook zeer kundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling voor een patiënt met behoorlijk wat angst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijk personeel die hun vak verstaan.

Bij binnenkomst wordt je bij de balie vriendelijk te woord gestaan. Sinds kort is de vervangster van mijn vorige tandprotheticus begonnen. Ben zeer tevreden over haar. Zij verstaat haar vak, is vriendelijk en begripvol.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nog steeds twijfel over de vulling

In februari is links onder een breuk in een vulling in de grote kies gerepareerd. In maart zat er een breuk in de vulling eronder. Daarna Anug gekregen, bij de paradontoloog geweest en toen was ik alle vertrouwen kwijt. Nu onlangs om een foto van de kies bij de tandarts geweest er is alleen een foto van de wortel gemaakt, niets van de mirs. Daarvoor had ik wel een afspraak gemaakt. Er is een duidelijke horizontale rand voelbaar aan de binnenkant van de kies. Heel irritant. En dezelfde pijn als bij de twee keren eerder dat er een breuk in de vulling zat. Nu zegt de tandarts zenuw sterft af, maar dat kun je op de foto niet zien. Van de kies zelf is helaas dus geen foto gemaakt. Breuk in de vulling of wortelkanaalbehandeling? Wat een gejut aan mijn kies! De elke de na de eerste breuk is met geen pen te beschrijven. Paulo heeft de breuken in februari en maart gedaan. Vorig jaar nergens problemen mee gehad. Tijdens de behandeling heeft hij de assistente berispt tijdens de lijmfase. Ik kon thuis lijmresten weghalen. En toen kreeg ik Anug en nog is die kies niet goed en heb ik geen duidelijk beeld, omdat er dus van de wortel en niet van de kies een foto gemaakt is. Deze praktijk heeft me meer gekost dan ik ooit in een jaar aan de tandarts heb betaald. Wat een ellende! Floor heeft me alleen gezien bij de Anug. En heeft de laatste foto gemaakt. Pegany heeft mijn gebit dieper gereinigd dan de paradontoloog na haar zwangerschapsverlof. 2x. Sindsdien is de rest van mijn mond rustig, maar die ene kies niet, ook niet het tandvlees eromheen. Een opstaand randje van het tandvleesboogje wat de pocket zou moeten vullen valt sinds de tweede breukbehandeling op mijn 3de kies ipv de pocket te bescherme. Grote pockets heb ik hier ook aan overgehouden. Eten is niet echt leuk daarmee. Moet nu altijd ragers bij me hebben. Vooral voor de genoemde kies en de pocket op de derde kies. Wat een trauma. Durf amper meer naar de tandarts. Ging vorig jaar fluitend naar Paulo.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

snelle en correcte service

snelle en correcte service

Goed geholpen

Goed geholpen door Stefan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je word goed net netjes geholpen

Vriendelijk personeel. Goede service

Vakkundig en vriendelijk

Vlot en snel behandeld aan mijn afgebroken kies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is voor mij een halfjaarlijkse routine geworden.

De mondhygiënist en de tandarts vertellen beiden wat ze gaan doen en geven advies

Over Mondzorg Leerdam

Mondzorg Leerdam is gevestigd aan de Voorwaartsveld 5 te Leerdam en is een moderne tandheelkundige en tandprothetische praktijk met vijf tandheelkundige kamers. De praktijk biedt alle behandelingen onder één dak.