Geweldig goede tandarts

Fantastie's

Doortastend en effectief gehandeld

Met een pijnlijke kies naar de praktijk gegaan. Daar bleek mijn kies los te zitten en tevens gebroken te zijn. Deze is toen ondanks het feit dat hij heel moeilijk te verwijderen was met veel inspanning en geduld keurig verwijderd. Daarna is alles ook weer mooi geheeld en heb ik nauwelijks last gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom snel terecht. En met een verdoving lag ik ontspannen in de stoel. Tandarts en assistent mooi team. Ontspannen en professioneel.

Waa goed gedaan

X

Prima.....

Prima......

Zeer prettig

Hele prettige, vriendelijke tandartsen die je volkomen op je gemak stellen.

Rustige vrouw

Duidelijke uitleg

Prima!

Weer een ervaring rijker en 2 verstandskiezen minder. Prima behandeling, zowel door tandarts als de assistente. Klaas, het was weer gezellig!

fijn geholpen

Professioneel,betrouwbaar en ontspannen.

Heldere communicatie en degelijke behandeling in een sinds jaren vertrouwde en relaxte omgeving.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prijs voor het geleverde erg hoog.Vriendelijke tandarts

Vriendelijke tandarts maar prijs voor het geleverde erg hoog

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

uitstekend

Patiënt gericht, vakbekwaam en persoonlijk

Vriendelijk en kundig

Ik ben erg blij met de tandartsen die ik tot nu toe heb ontmoet. Karina heeft me super goed geholpen, de laatste jaren.

Super behandeling

Fijne tandarts. Kundig. Neemt de tijd om het goed te doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en goede uitleg

Hele rustige benadering en je wordt op je gemak gesteld en aardige mensen

Zorgvuldige behandeling door Ryham

vriendelijk en goed

rustig vriendelijk en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

kundig, prettig en goede uitleg en advies

na een aantal keren wisselende behandelaars te hebben gehad nu twee keer dezelfde tandarts. ben zeer tevreden over tandarts Stefanie, dus hoop dat ze nog jaren in de praktijk blijft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandelaars hebben zich niet voorgesteld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Helemaal top.

Snelle afspraak,top behandeld door Rihab. Mondhygiëniste met gevoel,echt top!!!!!.

Snel behandeld.

Afspraak snel gemaakt.

Afspraak op korte termijn en correct geholpen.

Buitengewoon aardig en professioneel

Een hele aardige en professionele tandarts.

Blij met eind resultaat

Ontspannen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heerlijk professioneel en vriendelijk bovendien

Pro-actief in het vertellen wat nodig is en of er haast bij is (vb vervangen 30-jaar oude vullingen). snel, professioneel en bovendien voorzichtig, herstel en reparatie

Over Mondzorg Leerdam

Mondzorg Leerdam is gevestigd aan de Voorwaartsveld 5 te Leerdam en is een moderne tandheelkundige en tandprothetische praktijk met vijf tandheelkundige kamers. De praktijk biedt alle behandelingen onder één dak.