ik ben goed behandeld. vraag waarom krijgt mijn man geen oproep meer????

Professioneel en klantvriendelijk + goed bereikbaar7antvriendelijkf

Mondhygieniste Suvi heeft mij als laatste geholpen.

Zorgvuldig en vakkundig

Zorgvuldig en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goed behandeld door tandarts Ron

Was voor mij de eerste keer bij deze tandarts, vind ik altijd wel even spannend als je naar een vervangende tandarts gaat. Maar complimenten, een hele aardige en rustige tandarts. Je voelt je meteen op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en op een prettige manier geholpen

Er werd snel een afspraak gemaakt. Ik werd op tijd geholpen en op een vriendelijke manier geholpen.

Gewoon goed

Vriendelijke ontvangst Deskundig geholpen Prettige sfeer in behandelkamer

Zeer goed geholpen

Goed en rustig geholpen en goede uitleg wat er aan de hand is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wil heel erg Sanne bedanken. Ze heeft heel goed de best gedaan voor mij twee nieuwe gebitten Geef er echt veel energie en tijd aan. Geef Sanne pluim van mij echt topper

Altijd goed!

Goed en snel geholpen door Eline

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes te woord gestaan bij de balie en een kundige en vriendelijke tandarts

Er wordt naar je geluisterd en je word netjes behandeld.

Vriendelijk en kundig personeel

Heel aangenaam

Dit cijfer geef ik aan mondhygiëniste Lisa. Zij is zeer vriendelijk, communiceert goed, en is bijzonder professioneel. Dit cijfer geldt voor haar, het cijfer voor de hele praktijk (zie hieronder) is een ander. De praktijk zelf zou ik niet zo meteen aanbevelen. Ook niet afraden, vandaar de eerder neutrale score. Maar het werk van Lisa verdient wel aanbeveling. Daarom hieronder "Ja".

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne, lieve en vriendelijke tandarts.

Eline is een zeer vakkundige en vriendelijke tandarts. Legt alles goed uit en neem je mee in de keuzes die ze maakt.

Erg prettig geholpen

Ik had voor het eerst een nieuwe mondhygiëniste en tandarts door wisseling van de wacht. Maar deze heb ik als erg prettig ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling en contact met mondzorg is goed, jammer dat het niet beter aansluit in de vervolg behand

Jammer dat de vervolg behandeling niet beter aansluit

Fijne tandarts

Hele fijne tandarts. Ik was altijd bij Jefry. Maar van mij mag ze blijven hoor. Een hele goede vervanger. Ik weet haar naam helaas niet meer .

Pretig

Goed geholpen, duidelijk en een toekomstplan ligt klaar. Wel teleurgesteld in de aanmeld computer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks mijn angsten ben ik goed en vakkundig geholpen, en voornaamste gerustgesteld.

Zeer zorgvuldige mondverzorging

Zowel de mondhygiëniste als de tandarts zijn zeer vakkundig.

Gewoon helemaal goed

Prettig en snel

Professionele behandeling

Menselijke, vriendelijke, begripvolle benadering en behandeling

Zoals gewoonlijk weer TOP

----

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima behandeling zowel bij de mondhygieniste als de tandarts

goede uitleg, vriendelijke sfeer en goede behandeling Marjon was de behandelaar

Fijne tandarts

De tandarts was hartelijk en wist rust erin te houden. Tip: vertel telkens wat je gaat doen. Vraag: ik denk niet dat de vulling voldoet, kiezen boven raakt onderste kies niet helemaal.

De Raaf 13

4102 DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.