ja

de tanden en mondzorg alle twee een 20 punten ge even ik

Respectvol en goede service

Ik wordt altijd met respect en met vriendelijkheid geholpen door iedereen in de praktijk. Omdat ik tandartsangst heb, waardeer ik dit ten zeerste. En een heel fijne, geduldige tandarts

super

Deze tandarts is zeer goed. Zo zouden er meer moeten zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden zoals altijd. Uitstekend personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon heel goed en wordt goed na je geluisterd en goeie behandeling

Prima tandarts

Ik heb slechte ervaring met andere tandartsen buiten uw praktijk. Nu ben ik zeer tevreden over de tandarts en zij assistente. Maar niet tevreden over de stoel. Veel te hard aan zitkussen en hoofd. En de apparatuur valt vaker uit in verband met stroomstoring. Ik ben 2x per jaar in de praktijk en 2x stroomstoring. Doe er uw voordeel mee met deze klachten.

Helemaal prima!!

Vriendelijk, duidelijk gecommuniceerd, duidelijke uitleg en overleg.

Altijd even tevreden

Alle medewerkers altijd even vriendelijk en proffesioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op zich prima ervaring alleen jammer dat op vrijdag gesloten is of tandarts niet aanwezig is en je niet makkelijk een andere tandarts krijgt. Nu moet ik vrij nemen van werk om op controle te kunnen gaan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Goed en snel

Super !

Helemaal super tevreden. Attent, vriendelijk , goed werk uitgevoerd... super..ben blij met deze mondhygiënist in beek! Dankjewel

Prima!

Heel vriendelijke mensen en goed geholpen!

Heel goed.

Super fijne tandarts en goede begeleiding. Komt heel prettig over.

Adequaat en beleefd

Beleefde tandarts en assistent, die adequaat handelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldige behandeling, vriendelijk contact, goede voorlichting.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

“Ouderwets “ goed en professionele tandverzorging

Ook de assistente aan de balie doet haar werk professioneel en met een goede houding richting de cliënten.

Fijn advies

Goede uitleg van een behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

correct en op afgesproken tijd.

leuk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijk, professioneel en zeer vakkundig. Alles is perfect geregeld.

professioneel en vriendelijk

professioneel en klantvriendelijke service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Positief. Rustig en goede uitleg.

Positieve ervaring. Er wordt rustig gekeken en er wordt goede uitleg gegeven over de te volgen behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ontvangen. Relaxed sfeer. Allemaal heel vriendelijk.

Professionel en vriendelijk

Profesjonaln en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vanaf dat mijn tanden getrokken zijn tot dat ik een gebid heb ik ben ik altijd goed geholpen

Over Mondzorg Beek

Bent u woonachtig in de regio Beek en zoekt u een gerenommeerde, patiëntvriendelijke tandartspraktijk waar alle disciplines aangeboden worden? De praktijk van Mondzorg Beek in Beek staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De sfeervolle en professionele tandartspraktijk met vier behandelkamers is centraal gelegen nabij het centrum van Beek waar het parkeren gratis is. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.