Tevreden over de behandelingen

tevreden over de behandelingen

Zeer goede behandeling

tevreden

zeer blij mee met het resultaat

Zeer positief.

Heel adequaat geholpen. Alles werd goed uitgelegd.

Matige ervaring

De oude tandarts leek meer expertise te hebben. Geen idee hoe nieuwe tandarts heet

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

correcte behandeling

gebit was op tijd klaar

Straalt vertrouwen uit. Geen nonsens

Vriendelijk Zelfverzekerd Vertrouwen Kundig Ervaren Goed advies geen nonsens

Duidelijke en snelle behandeling

Correcte en duidelijje consult

TOP!!

Fijne vriendelijke behandelingen. Alleen maar lof! Chapeau Andrea!

Altijd goede zorg

Vriendelijkheid, vertrouwen in de behandelingen en goede zorg met uitleg

Wel tevreden klant . Zowel met controle ‘s als met gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

punctueel , duidelijkheid en geen smoesjes .

Ongelooflijk

Na 10 jaar met afgebroken tanden en gaatjes in het overgebleven gedeelte, toch de stap moeten zetten en besloten om alles te laten verwijderen en protheses te gaan gebruiken. Eerste bezoek was heel geruststellend en werd mij heel prettig alle mogelijkheden uitgelegd. Mijn besluit stond vast en wilde alles laten verwijderen. Na een half uurtje was er gelukkig een mogelijkheid voor een eerste behandeling, hiervan gebruik gemaakt en werd dus gelijk geholpen. Ongelooflijk.......niks gevoeld van verdoving spuiten, niks gevoeld van diverse tanden trekken !!!! Wat een verschil met ervaringen bij andere tandartsen. Behandeling is inmiddels 4 dagen geleden en heb nergens problemen mee gehad, ondanks diverse hechtingen. Moet 3 Januari terug om de rest te laten trekken, maar hiermee zal ik geen enkele moeite hebben. Toppers zijn het daar in Beek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, nauwgezet en vooral zorgzaam

Aandacht voor de cliënt staat voorop inclusief heldere uitleg hoe je het tanden poetsen verder kunt verbeteren. Daarnaast aandacht voor het gebit op basis van ern zeer zorgvuldig opgebouwd intake dossier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak is op korte termijn te maken, er word meegedacht met de patient

Geen lange wachttijd met afspraak in te plannen. er word samen met de patiënt meegedacht en geadviseerd. Goede service!

Niet geheel prettig

Mijn prothese was defect. Het uit de mond nemen van de prothese gebeurt aan de receptie. Dit is bijzonder onprettig.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Goed geregeld

Prima werk geleverd en snel

Wordt altijd goed geholpen

X

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt mij altijd duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoud ! Er wordt tijd voor mij genomen.

Prettige benadering professionele uitleg

Prachtig

Deskundig, eenvoudig, duidelijk, afspraken op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik heb een goede ervaring

Meestal op afgesproken tijd altijd correct behandeld

Tevreden

Ik ben snel en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel, vakkundig en met vriendelijkheid geholpen

ik heb goede ervaringen bij Mondzorg

Over Mondzorg Beek

Bent u woonachtig in de regio Beek en zoekt u een gerenommeerde, patiëntvriendelijke tandartspraktijk waar alle disciplines aangeboden worden? De praktijk van Mondzorg Beek in Beek staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De sfeervolle en professionele tandartspraktijk met vier behandelkamers is centraal gelegen nabij het centrum van Beek waar het parkeren gratis is. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.