Goede tandarts

Nieuw gebit laten opmeten maar bleek niet goed te passen. Een nieuwe afspraak gemaakt en Ali heeft het super goed opgelost. Gebit past heel goed, hier en daar een beetje druk plekjes maar dat word ook nog aangepast.

Wel goed

Goed en vriendelijk. Een tip Informeer vooraf dat jullie de mensen meteen over de hele behandeling een prijsopgave sturen en waarvoor.

Uitstekend en vriendelijk

Vriendelijk proffesioneel, gewoon goed. Kon snel terrecht ivm tandpijn.

Correct

Correcte benadering en uitleg

Goede zorg

Goede zorg en goede behandeling gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding en vriendelijke mensen

Prima behandeld weer

Snel aan de beurt

Heel prettig

Er werd van alles gedaan om de behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen.

Tot werk van Nikki en Ali weer

slechte ervaring

Met een haakje peuteren en spiegeltje kijken en dat was het. halfjaarlijkse controle. Ze hebben nog geen eens een bekertje water en een spuugbak bij de stoel staan. Ik vroeg om een bekertje water voor m,n mond te spoelen . kijken ze je raar aan. Kon ik naar de aanrecht lopen kreeg ik een bekertje kon ik aan de kraan water pakken. Kwam voor de eerste keer daar.

Goede begelijding, prima uitleg

Ik werdt goed geadviseerd en goed geholpen.

Met zorg

Ik ben bang bij de tandarts en mondhygiëniste. Maar ze heeft heel fijn gewerkt en ik heb totaal geen vervelend gevoel gehad. Ben er erg blij mee

TOP

geweldige tandarts praktijk

Uistekend

Gewoon in een woord UITSTEKEND

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hel behulpzaam,meteen een prettig gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer prettige ervaring, na zoveel jaar naar een Tandarts gaan

Eindelijk een Tandarts die alles netjes uitlegt en via foto`s laat zien van hoe en wat, in al die jaren dat ik al naar de Tandarts ga nog nooit mee gemaakt. En dat vond ik een zeer prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en goede zorg

Goede zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk personeel. niet te lang hoeven te wachten . was zo aan de beurt/

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geregeld en goed behandeld

Zeer vriendelijk

Goede Zorg

Nieuw gebit gemaakt super tevreden past ook perfekt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen wachttijden/fijn dat er altijd een mail komt met de afspraak.

Fijne en kundige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke afspraken en uitleg.Zeer aan te bevelen.

Van Sonsbeecklaan 3 a

6191 JL Beek

Over Mondzorg Beek

Bent u woonachtig in de regio Beek en zoekt u een gerenommeerde, patiëntvriendelijke tandartspraktijk waar alle disciplines aangeboden worden? De praktijk van Mondzorg Beek in Beek staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De sfeervolle en professionele tandartspraktijk met vier behandelkamers is centraal gelegen nabij het centrum van Beek waar het parkeren gratis is. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.