Altijd professioneel en relaxed

Gewoon heel relaxed en goede service

helemaal goed

vlot en direct

Snel en goed behandeld

Professioneel en klantvriendelijk

Ik werd netjes aangesproken en deskundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had een combi bezoek: tandarts en mondhygiëniste achter elkaar. Mijn tandarts had haar behandeling verlegd naar de behandelkamer van de mondhygiëniste zodat ik kon blijven zitten. Is toch vriendelijk nietwaar. Beide dames erg vriendelijk. Kortom een prettige praktijk waar ik al jaren kom.

Betrokken en kundig

Prettig

Very good

Allways a nice explanation about everything

Onzekerheid

Weet geen oplossing voor mijn probleem voor een pijnlijke kies. Eruit geen gezicht, oplossing 2 tot 3 duizend euro. Oeps..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed,flexibel als een afspraak veranderd moet worden .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

netjes en snel professioneel geholpen. stellen je op je gemak

zie boven

op tijd,deskundig

Lekker vlot.

Ik werd lekker vlot en goed geholpen.

Altijd goed

Ik ben altijd erg tevreden

Goede behandeling en communicatie

vriendelijk geholpen zoals altijd

Keurig behandeld

Goed en snel

Niet lang wachten. Gewoon op de afgesproken tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer deskundig, vriendelijk, snel en professionele Tandarts

Zeer deskundig, vriendelijk, snel en professionele Tandarts. De Tandarts neemt de tijd voor je, adviseert en is uiterst vriendelijk. Zelfs een kleine reparatie wordt direct meegenomen. Ook de Mondhygiëniste neemt de tijd om goed en zorgvuldig tandsteen te verwijderen en te adviseren. Dit alles in 1 afspraak bij periodieke controle.

wordt altijd goed geholpen. Duidelijke uitleg

wordt altijd goed geholpen. Duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes , goed en vriendelijk geholpen

Fijne ervaring

Prettige mensen , geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne rustige werkwijze en duidelijke uitleg, bedankt.

ondanks het bericht ,toch prettig

Voel erkenning

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!