Hele fijne tandarts

Prettige sfeer

heel goed

De hobbel uit het verleden heeft plaats gemaakt voor de "rode "loper. Een prima waardering voor de ontvangst/behandeling. Leo bogaerts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot en snel aan de beurt

Ik hoef vaak niet lang te wachten, en de controle gaat ook vlot. Wel wordt ik eens in de paar jaar "verrast" dat er foto's gemaakt moeten worden, zonder dat ik daar op de hoogte van ben. Dan zijn er ineens behoorlijke kosten.

Heel efficient en goed

Er was een brug los Gegaan en ik kon vrijwel binnen 3 uur terecht bij een prima behandeling!!

Prima ervaring

Naar de tandarts gaan, doe je niet voor je plezier. Ze doen er in ieder geval alles aan om je op he gemak te stellen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Buitengewoon goed behandeld en geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele prettige tandarts in een mooie praktijk

Ik ben altijd al een beetje angstig geweest voor de tandarts (na nare ervaringen met de schooltandarts) maar ik bezoek tandarts Claessen al vanaf mijn 12e en hoop dat hij nog heeeel lang doorgaat! Fijne rustige man die er ook nog eens voor heeft gezorgd dat mijn kinderen de angst voor de tandarts totaal niet kennen.

lange wachttijd

ben altijd op tijd aanwezig,en moet altijd 20 tot30 minuten wachten voor ik aan de beurt ben. Terwijl andere binnen komen en meteen aan de beurt zijn, En er word meteen voorgesteld om een foto te maken.als ik dit niet wil wordt er in 3 minuten vlug wat tandsteen verwijderd en kan vertrekken zonder dat er nog ergens naar gekeken wordt.ook al heb ik geen klachten kunnen ze toch wel WAT aandacht besteden/

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Prima geholpen in alles

Zelfs bij de trap

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijk. Iets wat ik mis zijn de bloemen in de wachtruimte.Jammer het geeft een kille binnenkomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldige ervaring van zowel de mondhygienste als de tandarts

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende ondersteuning bij aanbrengen prothese bovengebit

Zowel de zeer adequate acties van Willemijn Blok ( en de jarenlange plezierige relatie met haar en daarvoor haar vader) als ook het plezierige contact met heer Van Kemenade bij het aanmeten en passen van de prothese geven mij een zeer positieve kijk op praktijk Meermond

Vriendelijke ontvangst

Altijd vriendelijk ontvangen

Ik word altijd netjes, vriendelijk en op tijd goed behandeld

Nagenoeg pijnloos

Ik heb al jaren tandarts Claessen . Een van de tandartsen die werkzaam is centrum meermond Een zeer vakkundige tandarts. Helaas zal ik n keer afscheid van m moeten nemen vanwege zijn pensioen. Maar als de tandartsen net zo vakbekwaam zijn als de hr. Claessen zal het uiteindelijk wel goed komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt, voldoende tijd om vragen te stellen. Alleen het aanmeldschermpje bij de ingang had ik even over het hoofd gezien. Mag iets duidelijker aangegeven worden dat je je eerst moet aanmelden.

Afspraak

Op afspraak en niet lang wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooi dat ik tussendoor kon komen

Servicegericht gehandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlug en zeer goed geholpen

Uitstekend geholpen

Ik kom twee keer per jaar op bezoek en ik word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Goede en vriendelijke behandeling

Voel me zeer opinie gemak door de vriendelijke omgeving en behandeling

Prima geholpen

Duidelijke uitleg van behandeling

Fijne tandarts

Tandarts is zeer vriendelijk en communiceert duidelijk. De uitvoering gebeurt ook rustig en gecontroleerd (voorzichtig) wat ik erg prettig vind en de minste klachten geeft achteraf.

Vriendelijke correcte behandelong

Goede voorlichting,en bespreking. berekening kosten. Fijne tandarts. Aardige assistente.

Prima praktijk

Fijne vriendelijke ontvangst, geduldige tandarts die alle vragen beantwoord en een goede toelichting geeft. Samen met zijn assistente een perfect team wat je geruststeld.

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!