Fijne praktijk

Kundige medewerkers, vriendelijk. Snel aan de beurt. Nette praktijk

Goed behandeld

Brenda vraagt hoe je het wilt. Met de hand schoonmaken prima. Ze is rustig en vriendelijk

Professioneel en. Vriendelijk

Zijn eerlijk en overleggen wat mogelijk. Houden rekening met je angst. Vragen na of het te doen is. Ben tevreden met het resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon zorg zoals het hoort

Zie boven

Goed ,mee denkend ,plezierig en kundig

Goede sfeer meedenkend en kundige behandelingen gehad Goeie praktijk,aanbeveling waard

Even afwachten

Kronen moeten nog worden geplaatst

Uitstekend geholpen

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Erg goed

Jennefer is een hele lieve vrouw die weet wat ik wel en niet fijn vind. Door haar ga ik 4x per jaar naar haar toe, waarvan 1x daarvan naar Jos.

Snel geholpen

Ik ben tevreden met de mondhygiëniste

Snel en goed geholpen.

Gebeld omdat ik kiespijn had. Mocht meteen dezelfde dag komen. Supersnel en professioneel geholpen door twee lieve dames.

Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Precies op de afgesproken tijd de controle uitgevoerd

Precies op de afgesproken tijd de controle uitgevoerd Mijn ervaring omschrijf ik als volgt Dit veld is verplicht Aanbevelen? Ja Beoordeel de volgende punten Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10 Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jos Biesheuvel Persoonlijke gegevens De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult. E-mailadres [email protected] Velden met * zijn verplicht. Indien u een voornaam en woonplaats invult wordt deze zichtbaar op de reviewpagina. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Ik ga bij verzenden akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid

Goede ervaring

Ik ben geholpen waarvoor ik kwam.

Goed geholpen.

Stond zo weer buiten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Goede behandeling

Klantvriendelijk en deskundig

Ik was er voor mijn halfjaarlijkse controle . Mijn ervaring is dat ik altijd vriendelijk, meedenkend en deskundig (ga ik vanuit) geholpen word. Van deskundig ga ik uit , want ik heb heel zelden een behandeling nodig na een controle , in ieder geval niets bijzonders, dus dat kan ik niet goed beoordelen uit eigen ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima hulp bij gevraagde hulp voor mijn ondergebit

Uitstekend geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangen en behandeld bij de mondhygiënische, daarna nog tandarts. Alles prima

Prima geholpen

De behandeling verliep vlot en ik hoefde niet te wachten. Prettige benadering en een vriendelijk praatje. Prima gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op afgesproken tijdstip prima geholpen.

Prettige behandeling geheel volgens afspraak. Vertrouwenwekkend en rustig. Duidelijke uitleg en goed gesprek.

helemaal top

altijd goed en kundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik.ben heel.tevreden over deze praktijk Vriendelijkheid en deskundigheid

Prima tandarts

Goede behandeling

uitstekende tandartspraktijk

snel goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jos is een hele fijn tandarts!

Jos geeft goede duidelijke uitleg en is heel goed met kinderen die bang zijn voor de tandarts

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!