Fijn

Luisteren goed en heel vriendelijk

Altijd top

Fijne en professionele tandarts

Deskundig en vriendelijk

Ik ervaar mijn bezoek, alhoewel ik niet graag naar de tandarts ga, als rustig, vriendelijk en deskundig. Er wordt ook eerst gevraagd hoe je de behandeling wil hebben.

Vriendelijk geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Vriendelijke ontvangst.

Fijne behandeling heel aardige dame die mij geholpen heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede advies gegeven en goed behandeld

Relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn eerste indruk van MTC is goed.

Dit was mijn eerste afspraak bij MTC. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

als vanouds en in prettige sfeer

professioneel en vriendelijk

Superfijn

Wat een kundige en lieve mondhygieniste. De enige die me tot nu toe gerustgesteld heeft gekregen. Ik zie niet meer op tegen de volgende keer. Ik denk dat ze Sadaf heet maar dat kunnen jullie vast ook zien in het systeem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling altijd precies op tijd

De behandeling is snel zonder overbodige handelingen altijd correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

verdovingen vind ik nog steeds pijnlijk maar daarna was de behandeling pijnloos.

door Sjoerd en assistente werd ik gowd op de hoogte gehouden en stelden ze me opmn gemak. nog bedankt daar voor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer professioneel behandeld door alle medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuke en vriendelijke mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

veel aandacht en tijdens de controle.

Tevreden

Ik heb een goede ervaring met Sjoerd. Hij was erg vriendelijk, gaf duidelijke uitleg. Stelt je op je gemak.

Goed, deskundig

Tijd tussen afspraken is wel erg lang.

Heel goed.

Ik vind het heel belangrijk en prettig dat de dr de tijd neemt om mij dingen uit te leggen en gerust te stellen. Vooral ook dat hij begrip heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer vriendelijk, professioneel en deskundig in benadering en uitvoering

correcte en vriendelijke relatie

Heel goed behandeld.

Ik was heel bang maar hier wordt je heel goed begeleid

Altijd goed

Sinds ik hier een paar jaar geleden terecht ben gekomen, ga ik zonder angst naar de tandarts.

Zonder meer goed!

zonder meer al jaren goede ervaring, nooit geen problemen, iedereen altijd aardig en wordt altijd goed geholpen

Snel, goed & professioneel

Makkelijk afspraak gemaakt per telefoon, geen wachttijd, voorbereiding en cleaning door assistente, korte controle door tandarts zelf, klaar. Snel, goed, efficient.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Relaxte en pijnloze behandeling gehad.

In de tandartstoel liggen en aan iemand in je mond laten poeren en krabben is nooit echt lekker.. maar gegeven de noodzaak iets wat ik 3 keer per jaar gelaten over me heen laat komen. Toch maakt het verschil als de behandelende mondhygieniste zacht in de mond is, goede en moderne apparatuur gebruikt, je tussendoor de tijd geeft om even op adem te komen enzovoort. Ik was hier zeer tevreden over, ik heb ook later die dag of avond geen pijnklachten gehad, wat wel eens voorkomt. Prettig en comfortabel is een schoonmaakbeurt nooit echt, maar deze keer kwam echt wel in de buurt.

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!