De tandarts leek kundig en ze was vriendelijk Ze spreekt goed Nederlands maar heeft een accent wat niet altijd even duidelijk is. De praktijk oogt schoon en ordelijk en je kan goed zitten bij de receptie.

vriendelijk, rustig, accuraat.

vriendelijk, rustig, accuraat.

Zeer netjes behandeld

Helaas een tussentijdse afspraak ivm een probleem met een kies. Al snel duidelijk dat deze was gebroken en verwijderd moest worden. Snel en pijnlooos verwijderd. Was niet leuk om kies te verliezen, maar werd goed behandeld

spreekuur liep uit

moest wel lang wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was heel blij met de traplift deze keer. Na de recente knieoperatie kon ik nog niet zo'n hoge trap op lopen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel gast vrij en belangstellend.

Vriendelijk en kundig en zegt ook wat ze doet en waarom.

Kundig en vriendelijk

Rustig, kundig en vriendelijk.

Een heel zorgvuldige mondhygieniste

De mondhygieniste straalde plezier uit in haar werk en informeerde mij heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wytske, mondhygiëniste doet het goed. Top.

Prima geholpen

Doet wat ze moet doen

Elke x andere persoon...veel wisselingen in personeel. Weet nooit met wie ik afspraak heb. Mensen die slecht ter been zijn zou ik hier niet naartoe laten gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een lust om naartoe te gaan!

Altijd klant vriendelijk. Erg Goede kwaliteit. En een klein gaatje wordt met de controle meteen gevuld. Gewoon super dat je in 1 keer klaar kunt zijn i.p.v een vervolg afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben vaker bij U geweest toen tandarts Kraan er nog was en voor mondhygiëne bij Petra v.d. Akker met alle tevredenheid. Helaas is Petra weggegaan en kreeg ik een nieuwe mondhygiëniste aangewezen en dat is mij niet goed bevallen. Toen kwam Corona in beeld! Voor de goede orde, ik ben nog steeds klant bij Kraan Tandheelkunde. Hopelijk krijg ik voortaan een goede mondhygiëniste aangewezen aangezien ik mijn mond vol heb met kronen, bruggen en implantaten.

Goed behandeld

Goede omschrijving van wat ze gaat doen en erg vriendelijk.

Prima met duidelijke uitleg

Nvt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en zeer vriendelijk geholpen door Gerda

Erg tevreden

Zeer vriendelijk behandeld en krijg altijd goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed geholpen en kundig personeel. Erg vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed zoals altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk.. kundig ..welwillend… kortom al 20 jaar een prima tandarts.

Prima service … altijd vriendelijk meedenkend in oplossingen als het niet lukt om aanwezig te zijn . Kundigheid van tandarts en mondhygiëniste.. dus tevreden.

Wietske was weer super!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Steeds weer een andere behandelaar

Al jaren kom ik hij Kraan,, ook nu weer een andere behandelaar (behandeling was prima). Dat vind ik niet fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op een goede en geruststellende wijze mijn kies opnieuw gevuld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mevr. Landman heeft mijn vader en mij heel goed behandeld .

Over mijn behandeling : ik had, van jongs af aan angst voor de tandarts. Mevr. Landman heeft mij heel goed gerust kunnen stellen, ook door alle tijd te nemen , zodat ik de laatste jaren helemaal geen angst meer had . Mijn vader is de laatste jaren van zijn leven ook patient bij haar geweest , zij heeft hem met alle geduld en zorg begeleid, ook in de overstap naar een prothese . Kortom : alle lof ! Ook voor de secretaresses en assistentes : alle lof !

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde