Fijn contact

Heel geduldig, rustig en deskundig. Neemt alle tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd lief en correct geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een positieve, geen lopendebandwerk ervaring.

Rustige en aardige omgeving. Maar het blijft de tandarts natuurlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een professioneel en vriendelijke praktijk.

We werden professioneel geholpen, alles werd rustig uitgelegd en er werden goede tips gegeven.

Vriendelijke mondhygiëniste

Vriendelijke

Rustig menselijk behandeld prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel erg vriendelijk en lief en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct, vriendelijk en professioneel.

Afgelopen maandag ben ik langs geweest voor de periodieke controle. Op de minuut nauwkeurig (conform geplande afspraak) werd ik uit de wachtkamer gehaald en enkele minuten later stond ik weer buiten. Complimenten!

Prima geholpen

Goede afspraak en prima geholpen. Tot over een half jaar.

Helemaal top.

Fijn behandeld door Maaike. Goede begeleiding en goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een prima ervaring met een vriendelijke en deskundige tandarts!

Afgelopen bezoek met tandarts Gert Keulen was erg prettig met name de wijze van ontvangst, interesse in de ikke van de patiënt. Tijdens de behandeling werd er precies verteld wat er ging gebeuren en dat is als plezierig ervaren. Een deskundige tandarts die in alle rust zijn werk deed en gaf het gevoel dat de patiënt centraal staat.

Gewoon goed

Meelevend, inlevend en efficiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige praktijk met goede tandartsen

De tandarts die wij hebben is echt goed, geeft altijd een heldere uitleg en over de behandelingen zijn we erg tevreden. Ze is daarnaast erg vriendelijk. Medewerksters bij de balie zijn zeer vriendelijk en denken goed mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte benadering en behandeling . Heel blij mee.

Heel fijn

Zeer prettig geholpen door (ik geloof) de Jong .

deskundig

Tandarts is deskundig, neem de tijd voor je en is empathisch, kortom 5 sterren!

Zoals altijd uitstekend

Heb eigenlijk alleen contact met de mondhygiëniste (Wietske Kuiper) maar dat is dan ook een kei.

Oke

vriendelijk en snel

Ok

Ok

Nvt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Veel pijn aan tandvlees, na behandeling mondhygiënist

Kom wel vaker bij de mondhygiënist, maar deze keer wel behoorlijk napijn gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks ik bang ben voor tandarts Vondt ik het mee vallen met de verdoving Heb de naald niet gevoelt

Willemstraat 1

8601 GH Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde