Een warm bed!

Ik vind het altijd leuk om naar de Willemstraat te gaan. Hendrike Landman vind ik een super tandarts, kundig maar ook gewoon een aardig mens. Ik miste alleen de vaste baliemedewerkster.

Vriendelijk

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, werden gezien en ook erg kundig onze tandarts

Positief

Heel goed geholpen

Fijne tandarts en assistente

Zeer vriendelijke en kundige tandarts en assistente. Beide hadden oog en geduld voor patiënten met angst voor de tandarts. Daarnaast is de behandeling zelf ook goed verlopen.

N.v.t.

Was erg goed.

Verdelijk.Goed vertelt wat ze ging doen.

Vakkundig en vriendelijk

Sinds ik tandarts Landman bezoek, is mijn gebit er behoorlijk op vooruit gegaan.

Heel erg goed

Altijd weer zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiëniste Wemke, Prettig tandsteen verwijderen met water erbij. Verder zoals altijd prima behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

had een pijnklacht en werd gelijk geholpen

Ik moest een algehele controle doen op een latere afspraak, een dag later na bezoek kreeg ik last, kon gelijk komen om de pijnklacht te behandelen en is opgelost.

Vertrouwd

Vertrouwd

Uitstekend!

Met twee kinderen de praktijk bezocht en direct gerustgesteld. Alles loopt duidelijk, vriendelijk en professioneel. Top!

Geruststellend

Mijn ervaring was prettig. Ik ben vrij angstig voor de tandarts, maar ik werd goed gerust gesteld

Goed geholpen.

Goed geholpen en geen gaatjes.

Vriendelijk en deskundig

Eerste kennismaking. Vriendelijk en deskundig advies.Prettig consult.

Vriendelijk en vakkundig.

En heel goede behandeling gehad, snel en pijnloos.

Het blijft zweten

Kalme tandarts

Duidelijk en kalme tandarts. Ze zegt wat ze doet.

Wietske is een topper!

Altijd goed werk icm wat gezellig praat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling prima, tekort mondhygiënisten. Moest telang wachten!

Zie boven.

Deskundig en vriendelijk

Wat ik hierboven al schreef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en vriendelijk.

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde