Prettige benadering en professionele zorg.

De afspraak begon een kwartier later dan stond gepland. Hiervoor werd excuses gemaakt. De radio was heel irritant, er werd vreselijk gepraat, en omdat er ook al een stagiaire bij was, hielp dat voor mij niet om te ontspannen. Ik heb gevraagd of de radio op een andere zender kon, maar dat was niet mogelijk. Toen is ie uitgezet. Want die mogelijkheid was er niet. Misschien kan hiervoor een oplossing worden gezocht. Spotify of i.d.? Verder alles prima. Dank. De naam van de mondhygienste ben ik vergeten (I.v.m. vraag hieronder)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ervaring. Vriendelijk, netjes.

Eerste keer bij deze tandartspraktijk, omdat we een half jaar geleden verhuisd zijn naar Oppenhuizen. Vriendelijke, tandarts, empathisch en interesse in de patiënt.

Vriendelijk en deskundig personeel

Aan de balie wordt je zeer vriendelijk ontvangen en als je vragen hebt worden deze adequaat beantwoord. Ook tijdens de behandeling wordt je voortdurend op de hoogte gehouden wat de toestand van je gebit is en wat de behandeling inhoud

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

Snelle service

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ellen heeft mij het gevoel gegeven de behandeling grondig te hebben gedaan. Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, duidelijk, helder en informatief.

Vriendelijke professionele tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

I definitely recommend this dental clinic.

The dentists and other staff are very caring and professional.

Vernieuwend

Tanden zijn versterkt en verbeterd, vakkundig gedaan

Goede uitleg

Zorgvuldig te werk gegaan!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd kundig en vriendelijk geholpen.

Ik had een ontsteking bij een kies die al zwak was. In goed overleg met de tandarts was het duidelijk dat de kies getrokken moest worden. Ze heeft me samen met de assistente goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Ook nadat de kies eruit was kreeg ik duidelijke uitleg over de nazorg met een brief erbij waar alles ook nog een keer instond.

Uitstekend zoals altijd

Het afgesproken tijdstip van het consult werd keurig nageleefd, geen enorme uitloop (al kan dit altijd voorkomen door omstandigheden). Bij binnenkomst een vriendelijk welkom. Tijdens de controle kwam naar voren dat er stukje van de vulling was afgebroken en hier restanten van etenswaar in kon achterblijven. Eea werd na onderling overleg gelijk terstond verholpen, zodat er niet nog apart een vervolgafspraak diende te worden gemaakt. Kortom zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zit er al jaren ik vind het prima

Prima geregeld met de afspraken niet lang wachten En als je vragen hebt bij de tandarts krijg je goede informatie Het is jammer dat er vaak wisselingen zijn qua tandarts of mondhygenistes maar dat is niet anders

Prettig

Nog steeds prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kiespijn verholpen, ik kon snel terecht en hele aardige, geduldige tandarts.

's Ochtends gebeld i.v.m. kiespijn, ik kon aan het einde van de dag komen en mijn kies is direct goed behandeld. De tandarts was heel aardig en geduldig en een assistente bleef wat langer om de tandarts te kunnen assisteren. Helemaal top!

prima gedaan

Misschien tip voor SMS/mail vooraf adviseer paracetamol in te nemen voor consult

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, goede uitleg, prima geholpen

Kon niet beter

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helemaal top altijd vriendelijk en goed advies niks op aan te merken

vlot geholpen

Altijd goed

Wij worden altijd vriendelijk geholpen door Sylwia. Aardig en legt goed uit wat ze gaat doen. Bij kinderen of mijzelf.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geruststellend ontvangst en altijd even tijd voor een praatje, zeer ervaren en vriendelijk

Willemstraat 1 8601 GH Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde