Zorgvuldig en vriendelijk.

Ik ben met mijn vader van 91 bij jullie geweest voor een gebitsprothese. We moesten daarvoor meerdere keren terug komen. Hij is respectvol behandelt en er werden passende voorstellen en oplossingen gecreëerd gezien zijn leeftijd. Fijne ervaring. En een mooi resultaat.

Professioneel

Vriendelijke en professioneel Goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig personeel en ontzetten aardig

In een woord chapeau

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

tevreden klanten, zijn wij.

tevreden klanten, na een onduidelijke periode nu weer op de goede weg. Ga zo door allemaal.

Uitstekend!

Erg fijn en snel geholpen

Super goed!

Ik ben zelf enorm bang voor de tandarts aangegeven dat ik dat ben en er is zorgvuldig met mij om gegaan duidelijke uitleg en de rust zelf wat ik enorm fijn vond. Ze bespreken alles goed met je en betrekken je er ook echt er bij en geeft eigenlijk jou de touwtjes in handen hoe jij t wilt en daar luisteren ze dan ook na! Enorme goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne tandarts en behandeling

Ik was hier met een van onze bewoners van mensen met een verstandelijke beperking die een afgebroken kies had. Deze persoon is zeer angstig voor de tandarts. Helaas moest de kies door omstandigheden worden verwijdert. Mijn client was na de behandeling er zeker van , dat er ooit weer iets met mijn gebit is ga weer naar deze tandarts. Binnen enkele dagen had ik het verslag van hoe en wat op mijn kantoor liggen.

Gewoon goed

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed direct snel pijnloos kies vulling

ik was blij dat ik zonder pijn nog een vulling kon laten zetten

Proffesionele vriendelijke dienstverlening

Wordt altijd goed en kundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ervaring: hoge kwaliteit en vriendelijke medewerkers

Alle medewerkers in de praktijk werken mee om het bezoek of de behandeling zo ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarbij staat de professionaliteit op hoog niveau.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed maar lange wachttijden.

Lange wachttijd tussen afspraak en behandeling. Vaak lang wachten in wachtkamer

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een praktijk waar je bijna met plezier naar toe gaat.

Elke handeling wordt vooraf uitgelegd, personeel is deskundig, vriendelijk, ben sinds enkele jaren patiënt bij deze praktijk en tot op heden dé aller, allerbeste en heb recht van spreken als ervaringsdeskundige.

Vriendelijk en duidelijk

Prima, alleen graag nog rekening houden met mobiliteit ouderen. De nieuwe stoel heeft geen armleuningen, dan is het lastig om in en uit de stoel te komen. Lang achterover liggen is voor aantal ouderen ook lastig.

Vriendelijke en professioneel benadering

Goed consult. Er wordt verteld wat er gebeurt. Rustig, maar professionele benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig, en zeer deskundig geholpen.

zie bovenstaande.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We kwamen er voor de 1e keer. Ik vertelde mijn verhaal en dat ik best angstig was. Maar er werd goed naar mij geluisterd en serieus genomen werd. Fijne 1e ervaring.

Heel tevreden

Leuke kundige tandarts, ook leuk met de tienerdochter en dat vind ik belangrijk. Ik was vroeger zelf doodsbang voor de tandarts maar het scheelt enorm als er goed contact is.

Redelijk

Eerste keer geweest hier. Opzich wel vriendelijke mensen. Receptioniste wat kort door de bocht. Ze hebben bij mij tandsteen weggehaald maar heb echt een paar dagen zere tanden gehad en dat heb ik nog nooit gehad na tandsteen verwijderen. Misschien iets teveel?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We worden vrijwel altijd op de afgesproken tijd behandeld en naar tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon prettig en to the point

Wonen sinds een jaar hier en waren vergeten dat het ook zo kan gaan, gewoon prettig dus.

Heel snelle controle

Deze controle vond ik wel heel erg snel, op een plekje meting van de pocket, spiegeltje er langs en klaar, nog geen 5 minuten. Ik weet dat mijn mond gezond is, maar had niet het gevoel dat dit een gedegen controle was.

Prima geholpen!

Top geholpen door team Mais

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde