Uitstekende tandarts

Vriendelijk, duidelijk, legt goed uit en neemt de tijd.

Wel oke

De dames zijn geweldig ,maar om nu een dikke nota te presenteren en te laten ondertekenen vlak voor de behandeling, nee dit was niet netjes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk, netjes en snel!

Smorgens gebeld en kon toevallig smiddags al terecht. Werd fijn geholpen met duidelijke communicatie over de handelingen.

Heel erg fijn!

Ben goed geholpen en heb goeie uitleg gekregen!

Fijne tandarts

Correct ,kundig,luistert en geeft goede uitleg elke keer weer als je nu komt voor controle of een behandeling. Zuinig zijn op deze goede tandarts in de praktijk.Ik ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige mensen met verstand van zaken

Goed geholpen.

Aardig personeel, duidelijk.

prima!!

Prima!

Uitgebreide Deskundige behandeling!

Vriendelijk en meedenkend in oplossingen.

Een fijne behandeling

Door Margot behandeld, een rustige en fijne behandeling

Vriendelijke behandeling

Vriendelijke vlotte behandeling. Moest wel een poosje wachten. Het was uitgelopen

Vriendelijk en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hartstikke fijne mond hygieniste Tandarts was er niet maar toch goed behandeld..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze hebben me prima geholpen!

Ze hebben mijn kies goed hersteld.

Super geholpen!

Idem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Adequaat geholpen volgens afspraak en op tijd.

Ik ben een paar jaar geleden bij Kraan Tandheelkunde ingeschreven. Ik word altijd adequaat geholpen en geadviseerd. Dit tevens met respect voor mijn eigen agenda dus op tijd volgens afspraak. Ik ben blij met mijn keuze voor deze tandarts.

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb heel veel angst om naar de tandarts te gaan. Wat ik heel prettig vind dat ze hier rustig en fijn mee omgaan , en mij hier goed in begeleiden.

Goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend zeer bekwaam en heel vriendelijk

Legde alles heel goed uit en heel geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een professionele goede behandeling.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een afgebroken kies had. Ik werd plezierig ontvangen kreeg duidelijke uitleg. Behandeling ging professioneel, plezierig en ik ging met een lach de deur uit. De tandarts was heel goed verstaanbaar. En het resultaat was heel mooi.

positief

persoonlijke aandacht en goede beoordeling

Vlot geholpen

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde