Vulling netjes gedaan en klant vriendelijk

Tand arts van der Wal, prima in omgang en tand netjes gevuld Ik zou hem graag als tand arts willen hebben

Gewoon top

Super snel geholpen een aanrader

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de menselijke maat ontbreekt min of meer, wel correct en op tijd geholpen

we blijven zeker bij deze tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De vrouw (ben haar naam vergeten maar een soort assistent mondhygiënisch) die ons heeft geholpen is echt super Goed en lief. Ze doet haar werk uitstekend. Veel geduld, uitleg geven aan mijn dochter over advies hoe ze haar tanden beter kan poetsen en ze heeft nog goed geadviseerd over elektrische tandenborstels.

Betrokken, kundig en

Ylva is een fantastische tandarts voor ons gezin. Ze stelt gerust, legt goed uit wat zij gaat doen en pakt vervolgens door. Ze is doelgericht, werkt netjes en heeft angst voor tandarts weggenomen. Meerdere tandartsen gehad binnen deze praktijk, Ylva maakt het verschil.

Best!

Prima tevreden over de geboden zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij mijn vorige tandarts ging ik van 4 gaatjes tijdens de controle, naar 8 toen ik een voorbeeldfactuur zag en toen ik daarover mailde waren het ineens 9 gaatjes. Overgestapt naar jullie en meteen heel tevreden. Ik kon snel terrecht voor controle (ivm dat die bij mijn vorige tandarts niet klopte) en 5 gaatjes vullen. Dit is wel belangrijk, omdat ik zwanger ben. Ik ben zeer tevreden.

Pijnlijk

Twee dagen een zere mond gehad. Maar oké mijn tanden waren wel weer tandsteen vrij. Daar ben ik dan wel weer blij mee.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen

Uitstekend !

Wordt verteld wat er gaat gebeuren, je voelt je gezien als persoon. Professioneel en zeer kundig.wordt je geholpen. Voor iemand met een lichte angst voor de tandarts is dat heel fijn.

. . .

. . .

Comfortabele behandeling door heel aardige mondhygiëniste

Comfortabele behandeling door heel aardige mondhygiëniste

Prettige behandeling

Al jaren patiënt met hele gezin. Prettige behandeling, kundige en patientgerichte behandeling. Bij klachten kunnen we snel terecht.

Pure etalering van vakmanschap

De “operatie” is vlekkeloos, excellent en zeer snel uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Service was super, wachttijd was dramatisch

Het tandartsbezoek was top, net als altijd. Echter was er bij aanmelding al bekend dat er een extreme uitloop was door een spoedbehandeling tussendoor. Wellicht dat jullie hier iets in kunnen voorzien, een automatische informatie sms naar alle navolgende cliënten diezelfde dag?

Goed bevallen

Altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastische praktijk met kundig personeel

Mooie praktijk, aardig personeel, en goed in hun vak

prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Annie is lief en kundig een echte topper

prima consult. goede instructie prettige sfeer geruststellend en zorgzaam neemt angst en stress vooraf zo goed als weg.

correct en ter zake

ik had een aantal vragen, kreeg ik goed antwoord op

prima zeer vriendelijk

had nog maar een tand maar kan een ieder jullie aanbevelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima zorgverlening met hele fijne mensen!

Ik heb een hele fijne ervaring mbt het controleren/reinigen van mijn gebit in de laatste paar jaren. Ik zou zeggen: mooi zo doorgaan!

Leuke tandarts

Fijne, tandarts

gestroomlijnd

vlot, pijnloos, aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst, korte wachttijd, geduldige aanpak, daardoor pijnloos bij het behandelen van een grote wortelonsteking

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.