Aardig en deskundig persoon

Zeer deskundig personeel.

Zeer professioneel

Erg goede ervaring. Professioneel en kundig.

Uitstekende behandeling van mondhygiëniste B. Knol

Voor alle aspecten zeer tevreden over communicatie en behandeling. Ontzettend jammer dat ze vertrekt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top contact en behandeling.

Het maken van een afspraak verliep bijzonder vlot en vriendelijk. Op de afspraak zelf direct aan de beurt: ook zeer vriendelijke behandeling; vlot, zeer professioneel en vertrouwenwekkend consult gehad: ik neem mijn hoed af!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel, deskundig, modern en empathisch

Mijn eerste ervaring bij tandheelkunde Kraan was zeer positief en ik zou deze praktijk op basis hiervan zeker aanbevelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een goede en prettige behandeling

De reparatie van mijn hoektand is boven mijn verwachting goed en vakkundig uit gevoerd . Ik had mijn twijfels of de tand nog te redden was , maar het is dus goed gekomen . TOP .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een vriendelijk binnen komen.

Mijn ervaring oeps................ Ben al jaren hier op deze locatie. Bevalt me heel goed. Alleen vind ik de behandeling ,als ik naar de mondhygiëniste niet altijd prettig. Maar dat ligt aan mij zelf . Maar na een half uurtje ben ik er weer weg. Vind het wel steeds duurder worden? Weet even de naam niet van de mondhygiëniste ,vind ze heel aardig trouwens en ook belangstellend.!

hartstikke goed

behandeling goed in vriendelijke atmosfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd correcte en informatieve behandeling.

Als boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte begeleiding en afhandeling. Het uitlopen van de afspraak is een punt van aandacht.

Ga zo door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima faciliteiten, vriendelijk en bekwaam personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn en kundig geholpen..

Fijn en kundig geholpen. Goede uitleg.

Prima!

Kort nog maar ingeschreven bij Kraan. Hele fijne mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correkt, betrouwbaar en ter zake deskundig.

Ik ben elke keer weer blij als ik bij jullie ben geweest. Dat klinkt natuurlijk lullig voor een bezoek aan een tandarts, maar dat is precies zoals het is. Jullie gaan zorgvuldig met je clienten om, zijn snel als het nodig is en ik heb het gevoel dat ( Gabriel ) een top vakman is. Goede uitleg tijdens de behandeling een faire voorlichting en niet a priorie de duurste oplossing. Ik heb twee keer een tandarts geprobeerd die dichter bij huis was ( Franeker ) maar ben beide keren op mijn knietjes terug gekomen. Groot compliment aan het hele team!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede klantvriendelijke, professionele hulp.

Geen lange wachttijd, vriendelijke benadering, goede uitleg, was ook goed mogelijk vragen te stellen, kortom zeer tevreden, bedankt voor de goede hulp, groeten, Henk.

Vakkundig

Prima geholpen. Voelt vertrouwd en goed, ondanks mijn angst voor de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima praktijk met veel expertise

Goed onderhoud gehad bij mondhygiënist. Duidelijke instructies en uitleg

Snel goed geholpen

1ste afspraak hier.

Bij het zoeken naar een andere tandarts hier een afspraak gemaakt. Vriendelijke ontvangen en gelijk een paar tips meegekregen.

Fan van Robbin

Weer fijne ervaring! Hij is erg kundig.

Vlot goed geholpen

Duidelijke uitleg van behandeling

Kennis en goede begeleiding

Vlotte behandeling

Zie hier.boven

Uitstekend en klantvriendelijke behandeling

Wordt altijd zeer prettig benaderd en prima behandeld

Bredyk 6

8601 ZD Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.