Gedegen en kwaliteit

Goed geholpen. Het reinigen van mijn gebit was een enigzins pijnlijke ervaring. Maar er moest een inhaalslag gemaakt worden na wisseling tandarts. Cynthia was proffesioneel en begripvol,

Fijne tandarts

Bekwame tandarts die goed in de omgang is.

Vriendelijj

Vriendelijk

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk te woord gestaan, zowel door de baliemedewerkster als door de tandarts zelf. Behandeling volgens afspraak, geen oponthoud gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer correcte bejegening en duidelijk antwoord op vragen.

zeer tevreden

Uitstekende goede rustige tandarts Ilja

Fijne goede rustige benadering en ben erg blij met deze vrouwelijk tandarts Ilja! Ze werkt nauwkeurig en is goed in haar werk

top

henk is gewoon een geweldige tandarts, combinatie van empathie en vakmanschap

deskundig

Zeer deskundig, prettig contact

Zeer deskundig

Tanden worden goed gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt,je gaat er met een blij gevoel weer weg.

Het voldoet

Afstandelijke en slechte interactie tussen baliemedewerkers en cliënten. Ik voelde me een nummer.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gelukkig heb ik een goed gebit en eigenlijk nooit problemen. Dus meestal kom en ga ik weer. Kort contact maar prima.

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Van ontvangst tot en met behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd vriendelijk en goed geholpen

Mevrouw liet me goed zien wat ze deed en vertelde (en liet zien )duidelijk over de gevolgen als ik niet beter zou gaan poetsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke groet,goed behandeld !

Prima geholpen

Prima geholpen

Prima.

Professioneel, klantvriendelijk en accuraat.

Fijne tandarts

Zeer tevreden over 'mijn' tandarts, ik voel me op me gemak en dat is heel wat voor mij.

Prima behandeling.

Altijd op mijn gemak bij een aardige en kundige mondhygiéniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastisch; snelle beoordeling van mijn gebit en tandsteen verwijderen.

Rustige, prettige tandarts die meteen door pakt. Er zat een klein beetje tandsteen en dat heeft hij meteen verwijderd.

Super ervaring!

Zeer prettige ervaring met Kraan Tandheelkunde. Zeer vriendelijke toenadering richting de mens!

Vriendelijke tandarts

Tandarts was zeer vriendelijk en onze zoon voelde zich op zijn gemak!

Vriendelijke ontvangst

Ik heb altijd goede ervaringen hier

Ik raad aan

Het personeel is attent en responsief, ze doen hun werk professioneel, alles is uitstekend.

Zorgzame behandeling

Fijne behandeling gehad bij preventie assistente Duidelijk uitgelegd wat ze ging doen en wat ikzelf kon verbeteren.

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.