Uitstekende, vakkundige en vriendelijke behandeling

Er was een stukje van één van de voortanden afgebroken, afspraak gemaakt en ook meteen gevraagd of de controle dan ook kan gebeuren. Op de dag van behandeling goed geholpen, tandarts Kraan vraagt altijd of hij moet verdoven, was in dit geval niet nodig. Tand vlot gerepareerd en meteen de controle uitgevoerd. Top! Zeer tevreden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Altijd prima

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig, vriendelijk en professioneel.

Zie bovenstaand. Geldt zowel voor Cynthia, Ylva als medewerkers receptie.

prima ervaring

prima ervaring zowel aan de balie als de tandarts

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel en zeer vriendelijk en correct

Top praktijk

Heel menselijk

Een prima ervaring, heel menselijk. Er wordt naar je geluisterd en gehandeld. Heel erg bedankt!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had vragen opgesteld en die werden ook uitgevoerd door de tandarts. Ik ben heel blij met m'n nieuwe tandarts want ze legt alles goed uit en ik voelde me op m'n gemak voor zover dat kan in een tandartsstoel

Prima,

Zeer gedegen en zorgvuldige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ga met ( plezier) weer naar de tandarts Was vroeger wel anders (60 jaar geleden)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wou dat ik deze tandarts eerder had

Kon niet beter

ik ben tevreden

goede ervaring

Hartstikke goed , spontaan en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aandacht voor de patient en zorgvuldig de klacht behandeld.

Geruststellende ervaring. Voor mij als angsthaas heel erg prettig.

Voortreffelijk en vakkundig

Voortreffelijk, oog en zorg voor patiënt. Vakkundig advies

Geweldig geholpen

Heel vlot geholpen met prima service

een vriendelijke tandartsenpraktijk

Een vriendelijk ontvangst, behandeling op de afgesproken tijd, vriendelijke en aangename behandeling.

Vriendelijk en kundig.

Mijn ervaring, je voelt je echt thuis, je weet dat ze op het gebied van tandheelkunde zeer goed zijn.

Gastvrij

Een prachtig team dat het duidelijk naar de zin heeft en elkaar vindt in samenwerking, kwaliteit en vriendelijkheid. Een tandartsbezoek wordt zo een feestje!

Uitstekend !

Heel goed !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, op tijd, duidelijk.

Goeie tandarts

Word altijd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben heel erg gelukkig met deze tandarts. Ik ben op twee andere plaatsen in Franeker weggelopen, en wordt heel blij van de efficiente en respectvolle manier waarmee men met je omgaat.

Vriendelijk,duidelijk en zonder oordeel

Tijd voor een praatje, grondig, vriendelijk

Super leuke tandarts!

Bedrijfsgegevens

Bredyk 6

8601 ZD Sneek

0515 415 484

[email protected]

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.